CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o (/showthread.php?tid=18320) Lehed:
1
2
|
CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 05-05-2010 Tervitus, Lõpuks Siis mõtlesin,et Peaks oma Liikurist ka eraldi posti tegema Noh, Lihtsalt aegajalt oleks ju tore siia lugusid kirjutada, Pluss kes teab, VB mõne ajapärast autot enam pole, Siis hea meenutada Mark: Mercedes-Benz CLK 230 Väljalaskeaasta: 1997 lõpp Läbisõit: 240 000+ (ostes oli 180 000+ [15.03.2008]) MÕÕDUD Pikkus, mm: 4567 Laius, mm: 1722 Kõrgus, mm: 1345 Teljevahe, mm: 2690 Rööbe ees, mm: 1505 Rööbe taga, mm: 1474 Kliirens: 150 Rehvide mõõtmed: 205/55 R 16; 225/40 R18 Tühimass: 1350 Täismass: 1850 Pagasiruumi maht: 420 Kütusepaagi maht: 62 KERE Kere tüüp: kupee Istekohtade arv: 4 Uste arv: 2 MOOTOR Mootori tüüp: L4 Mootori maht, kuup cm: 2295 Võimsus, hj/p/min/kw 193/5300/142 Pöördemoment, (Nm/p/min): 280/2500 Ülelaadimine: Kompressor Klappe silindri kohta: 4 VEERMIK Vedav sild: tagavedu ÜLEKANNE Automaat: 5 VEDRUSTUS Esimene: Koni/H&R Tagumine: Koni/H&R PIDURID Esimesed: ventileeritavad ketaspidurid Tagumised: ketaspidurid KIIRUS Maksimaalne kiirus, km/h: 234 Kiirendus 0-100 km/h, s: 8.00 LISAVARUSTUS: turva- ja ohutusvarustus roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel mugavusvarustus kliimaautomaatik, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 2x peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid sisustus Must. nahkpolster, sportistmed, 2x istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, Carbon Imitatsion. iluliistud salongis, jalamatid (tekstiilist) tuled Xenon (lähituled, kaugtuled), udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor sportvarustus sportvedrustus, sport amordid, sportsummuti muu varustus välistemperatuuri näidik, esiklaasi soojendus, tagaklaasi soojendus, 18" Cerberus Chrome Veljed millele istutatud 225/40r18 peale. õrnalt toonitud taga tuled. Toon klaas (taga osa) Tehniliselt: VIN WDB2083471F016525 Model CLK 230 KOMPRESSOR Chassis 2083471F016525 Engine 111975 12 006569 Transmission 722605 00 617789 Order 0 7 297 43731 Lights VALEO Cab 00000 Delivery date 12.11.97 Dealer company employees / MBAG (297) Interior cloth anthracite (011) Paint 189 emerald (green) black metallic (с 1993) Options 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993) 423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994) 488 sporty tuning (с 01.10.1996) 581 automatic climate control (с 01.01.1977) 673 high-capacity battery (с 01.01.1964) 755 radio MB Special cd (с 22.05.1996) 808 Change of year of model, last figure shows new model year 873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984) 875 heated screen wash system (с 01.02.1988) windshield washer heated (W201) 923 emission control d3-measures (с 16.12.1996) 988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993) 000A Unknown code (kahjuks ei hiilga just eriliselt pika lisavarustuste nimekirjaga) Lisatud: Hetkel tuleb vaid Must Nahk Sisu meelde. Heli: Makk: Clarion VRX578RUSB Sub: SPL Dynamics XTR380d2 Kast: Custom LED'idega Kõlarid: "Clarion" (2xClarion SRQ210H,2xClarion SRQ1720S,2xClarion SRQ1330R,4x Clarion SRQ1720R) Kondekas: Signat S104001 Võim: SPL Dynamics DIG-1450, JBL GTQ360 Esialgsed Vead olid: 2.3 ei liikunud nii nagu pidi ehk auto oli varem naisterahva käes. ja mootorit nagu pold üldse kasutatud. lõpuks tegelt tuli välja,et õhulugeja vajas vahetust. Ülejäenud oli nagu kõik tibens tobens. Autole oli Juba Enne mind tehtud SelfMade Facelift, ehk vahetatud esi stange lisa ja peeglid, samuti küljeplekkidest eemaldatud suunad. Nonii Ja nüüd asjad, mida ma olen ise vahetanud: Amordid Koni Reguleeritavad (ees, taga), Weitec Madaldus vedrud + kõige madalamad vedru padjad, pluss pool keeret vedru lühemaks Õli mitu korda ühekorra lambda anduri, Hetkel veel ühekorra õhu lugeja (kohe tuleb jälle uus) Stabika varda pukse Kaks korda. esimesed ratta laagrid. Alumised Sarniirid, Rooli tala (või mis iganes see ka pole), piduri klotse, Kaks Jooksu Rehve (suved), jooks talve rehve , Hästi palju kütet. ja nagu eespool mainitud, siis Nahk sisu viskasin ka sisse pluss Heli. Ahjaa, Stange madalduse sõitsin ka eest pisut katki ja udutuled nii samuti (auto alguse ajastul) siis sai uued tuled pandud ette, Ilusad ja puha olid aga ommikul neid enam polnud :d segea tuli hädavariant mingid täiesti lambikad sinna ütleme nii,et algul sinna nad läksid augu täiteks nimega "Ajutised" - aasta tuleb kindlalt nendega ära juba (kindlasti on miskit veel, aga Seda kui meelde tuleb, Täiendan Hiljem) Ja paar Pilti: Talvine: Suviselt: (ilustreeritult) Viimased: (o2.o5.2o1o) Ja Sai pangakaardi Disainiks teha ka ühe pildi, Siin See on! Avaldage Siis Arvamust: RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Lahekas - 05-05-2010 No Urps, kas tunned mind ka ära. Vana valge Mercedes-Benz järgi ehk oleks tundnud. Aga sinu kube näeb igatahes väga mehine välja. Kena vaadata, kuidas vaikselt Rakveres linnavahel ringi veereb. Velg sobib nagu rusikas silmaauku. See on selline auto, mida ka endale tahaks RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - v6sa - 05-05-2010 Nii kaua ja nii edukalt varjanud oma liikurit Iseenesest sile masin. Muretuid kilomeetreid RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Karl - 05-05-2010 Edev auto. Kui ma ei eksi, siis ühes teises autofoorumis olen selle pilli kohta juba teemat näinud ja lugenud, kena asi. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 05-05-2010 (05-05-2010, 09:21 AM)v6sa Kirjutas: Nii kaua ja nii edukalt varjanud oma liikuritNo, mis Mul ikka siin varjata lihtsalt ei ole ullult mööda Eestit ringi paarutanud (veel) rohkem Lääne-Virumaal ja Soomes. Ja tänud (05-05-2010, 10:42 AM)Karl Kirjutas: Edev auto.eeh, Kahjuks Vist Eksid, Oma teada ei ole veel kusagile sellest autost teemat teinud, vb Vana omanik. Ainuke koht, kus pildid on, on CarRating.org RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 05-05-2010 (05-05-2010, 09:55 PM)allan1 Kirjutas: Kena liikur Tegelt selle võre asemel tagaks üleüldse siukest, nagu see Suur märgiga on (Mis Siinult) osta sai, kuid ilma märgita. vaid lihtsalt need vertikaalsed jooned. vot siis oleks ilus ei meeldi see Mercedes-Benz originaalne keskmine ülevalt alla joon. :S Aga udukatega siuke asi,et jäevad niikauaks, kui uus stange tuleb mis ei tohiks vägapika ajapärast tulla, Aga kes teab Ja numbri märgikohapealt sai see eksperimendi mõttega teha ja nüüd juba päris pikalt old nimelt Palju soomes, ja soome numbritel on see kriips vahel (küll neil on tähed ja numbrid vastupidises järjekorras, ja number ise väiksem) Experimendi mõte oli see, et Soomes ei jäeks KOHE silma kui eestlane. Ehk kui sõita Soomes, kus kõikidel on see kriips. Siis silmaga üle vilgsateades ei saa arugi,et "Saatana Virolaiset" Ja teine mõte, et kui Eestis "Härra Politseihärra" peaks maha võtma ja hakkab sellel teemal jahuma, siis oleks uhke vastu öelda, et Soomes on ju nüüd seline seadus, et kui sa oled Rohkem kui Kuu aega Kohapeal, Siis pead Selle kriipsu vahele panema. Et ühtiks liiklus vaatepildiga. Maha on võetud küll mitmeid kordi, isegi trahvi saanud, Kuid kordagi ei ole Selle kriipsupärast nääklema hakatud. (Ptui, Ptui, Ptui. üle õla) Aga igatahes, Olge suus tublid Ja korralikud liiklejad, ei ole mõtet ise pressida "Härra Politseihärra"-lt vigureid välja (05-05-2010, 09:55 PM)allan1 Kirjutas: Edit: Aega võttis aga üles leidsin(vana sr foorumi arhiivist): http://www.streetrace.org/arhiiv/viewtopic.php?f=5&t=99118&p=955089#p955089 kusjuures ütlen ausalt,et see oli Nii meelest maas, kui vähegi annab olla ise otsisin ka, Kuid ei leidnud (uues foorumis) eks sellepärat oligi mälusopist kustutatud Ja siinkohal väiksed vabandused Karl'i ees Sul Siiski oli õigus. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Karl - 05-05-2010 Olgu, seekord saad andeks, kuid olgu see viimane kord RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - marek - 05-05-2010 Miks küll kabiinist seest ei taheta pilte teha... RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 05-05-2010 (05-05-2010, 11:34 PM)marek Kirjutas: Miks küll kabiinist seest ei taheta pilte teha... Luban,et Lähi ajal on Olemas Kuid, samas Kui millegagi eriti ei kiidelda,et sees maitea mida tehtud siis on need seest kõik suht ühesugused Kui must nahk Siis Must Nahk kui hele, siis Hele... Ja need CLK'd nagunii tegalt suht ühesugused seest ehk sellepärast ? Pole nagu midagi erilist seal. +Samas ma usun,et kui oleksm ingi ulme ümber tehtud, oleks ka kindlasti Sellest pilt Kuid see tuleb Tuleviku alla -taga istme keskmine koht pisut ümber vaja ehitada. Eriti Ebaõnnestunud on CLK'l taga Tuhatoos :S kõikidel mu teada see katki. (Kaas) RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Blaze - 06-05-2010 Jah, kena auto ja värv on väga huvitav. Tagumsied veljed võiksid rohkem väljapoole ainult istuda. Järsku annaks mingid vaheflantsid vahel ajada. Ma muidugi "tark" mees targutama, endal samamoodi oli paar aastat ja alles paar nädalat tagasi sain asja lahendatud laiemate velgede abil Muidu igati sile ja asjalik aparaat tundub ... muidu sul vist mõned pildid üleval ka aadressil mbworld.org Räägi mis sul sellest mustast võrest sai ? alles ikka või müüsid maha ? Ise mõtlen just, et tahaks proovida enda autole sellist ette millalgi. Clk-sid klubipeale suht vähe ja mööda Eestit laiali igalpool - mõnel üritusel võiks neid ikka kuhjaga kokku ajada ja pildile jäädvustada. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 06-05-2010 (06-05-2010, 09:08 AM)Blaze Kirjutas: Jah, kena auto ja värv on väga huvitav. Kokkutuleku kohapealt täiesti Nõus Sinuga võiks kl. Ajaks venna ka kohale tal ka, Väljanägemiselt Nagu Sinult, aga 3.2 mootor Aga Vahe falantsid on lausa kohustuslikud Nüüüd otsisin, kus teha lasta. Ja päev enne Eestist ära minekut sain teada, kus saab ja nüüd, kui Eesti tagasi minek, Siis võtab mõõdud ja läheb tegemiseks. Ja esi võre kohta niipalju,et See on Seesama ma värvisin selle tulede toonimis värviga lihtsalt üle seda sellepärast,et kui ei meeldi, saab kergest maha ja ml endal tegelt neid võresid kaks tükki üks korralikum (see keldris) ja teine mitte nii korralik on siis ees, millega ma aegajalt meisterdan nüüd toonisin selle keskmise kriipsu ainult mustaks, Asi nagu Kõigeparem. millagi plaan VB teha nii,et Grill pealt maha keskmine kriips ära ja ilusti kokku kõik, Äkki jäeb ilus, Kuid ma ei tea kuidas ma saaks selle ilusti kroomi. (keeruline jutt) RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 07-06-2010 Nonii, Nüüd siin pole pikalt miskit kirjutanud. üle eile (Laupäev. 5.juuni.2010) sai tagumine pütt ära vahetatud. Oli all miski EUS'i pa*a tükk. Tegi häält, Eestis veel kannatas kuidagi sõita, Linnas oli lausa tore. Ükski vanamutt ei karanud ette. Kuid Soomes, kus on ju Kiiirteed ja puha. Vot seal see pütt tappis. tuurid kusagil 2500 peal. kiirus kusagil 120-140 ja ühtlane müra. Eriti hea on see,et kiirteed on kusagil 160km. Et nüristas ära küll. Ainuke lahendus oligi,et Muusika kõvasti kõvasti mängima ja Elu oli ilus. Kuid nüüd siis läks see pütt minema (vana raua kastis vedeleb) ja alla läks "SpinTech" pütt Custom made. selle EUS'i otsaga (kuna see ots oligi see põhipoint, miks pütt üldse osta sai. Pütt all, Tagasilöök jällegi olemas, Tuurid lähevad küll veidi aeglasemalt alla. kuid müdin ei tapa vähemalt. Eks näis, mis saama hakkab, kui kauaks see alla jäeb. Eks kindalsti aitab hetkel ka see,et Kat on vahelt ära võetud ja asendatud roostevaba torudega. Jälle anab kuminat juurde. Aga minek jõulisem. See selleks Siis mingi aeg tagasi, kusagil nädalaid kaks. Sai tava kõlaritele võimendi vahele monteerida. Muidu kõik ilus. Kuid Tuli välja,et need kaks Võimendit ei sobi omavahel kokku. Ja tavakõlarite võim hakkas vilistama (tuuride järgi) sai siis jällegi Üle eile (5.o6.2o1o) vana võim küljest monteerida ja uus võim külge. Nüüdseks siis "JBL GTQ 360" (vähemalt sobivad omavahel kokku SPL Dynamics'iga) Ja üllatus mis sugune. Vahepeal on Üks RCA juhe lõpetanud impulssi edasi andmise. ei teagi, kus see kala nüüd sees on. Arvatavasti kusagilt katki läinud, või oligi praak, ei tea. Nüüd siis mingi hetk jälle auto seest laiali. ja ühte RCA'd vahetama Võinud siis midagi rohkemat, juhtuda aga mingi ühe RCA pärast kisu jälle masin laiali Aga noh, Eks ise vb süüdi, et jäi kuidagi pingesse, ja tegi katki (kui ei ole tehase praak) Igatahes. Mõned pildikesed: (minu oma see tumedam ja Venna oma Heledam) Et jah, telefoooooniga tehtud pildid,et ärge kurjustage Edit: Ahjaaa, Õli sai ka vahetatud ja servis nullitud RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Oliver777 - 11-06-2010 kena masin sull Urbo,aga sind pole linnavahel eriti näha olnud,tuleks vaataks ka su isendit vähe lähemalt ! Anna märku kui Rakvere kanti satud! Tuleks vaataks ka su autot lähemalt ! RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 13-06-2010 (11-06-2010, 09:56 AM)Oliver777 Kirjutas: kena masin sull Urbo,aga sind pole linnavahel eriti näha olnud,tuleks vaataks ka su isendit vähe lähemalt ! No ikka saab 19 olen Rakveres eks kui näed, tee midagi märgatavat ja saab asjad tehtud või tõmba traati 56744101 19-28 Olen Eesti pinnal. Ja tegin väike videoklipi, et kui hästi telefon filmib ja heli salvestab. Nagu Kõrvaga kuulates ei olegi Nii traktor kui telefonis/videos. Kuid jah, oleme ausad, eriti ei meeldi kl see hääl :S vaja kiirelt midagi head välja mõelda. Mudu jah Siin, See on. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 16-06-2010 Noonii, täna sai siis jälle pisut autokallal oldud. Nimelt sai õhuteed (sisselaskes) puhtaks teha. Plus karteri tuulutuse tagasivoolu voolik vahetatud, seal oli vanadusest mõra sisse tuld Nüüd jäenud veel vahetada Lambda andur ja Õhulugeja. Pluss karteri tuulutuse jubinad (mis iganes seal vaja vahetada on) siis peaks ilus olema... Aga tänu sellele, et sai puhastada (kaasa arvatud õhu lugeja[Mis oli õline]) Hakkas ka toimima Kompressor. ja jällegi Väike VID Häälest ja asjad. kui Kompressor töötab. Tegu siiski Ikka Spintech taga pütiga. (deem kus ma nägin alles vaeva,et telefoni püsti panna) RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 16-06-2010 (16-06-2010, 09:08 PM)allan1 Kirjutas: Tuulutus peab jah olema alati puhas ja kuiv õlist, muidu on õhulugeja varsti jälle peetis Kui aus olla, siis seda ma täna tegingi. Aga coolerit ei võtnud maha, ülejäenud torud olid maas kõik isegi kompaküljest see, mis saadab õhu coolerisse. oli lahti ja sai puhastatud. Kuid cooler sai puhastatud Õlipuhastus vahendiga, mis omakorda sai survekaga läbi lasta. Ise enesest see vahend suht hea, nagu maitea, Sööb õli ära Ei tea kuidas. aga jah, lasta õlisele pinnale. Siis on märg natuke. ja kui ära kuivab, siis õli pole ja sellega saigi siis kogu süsteem üle puhastata. Kuid kardan,et ühekorra on see protseduur veel ees, kui karteri tuulutus korda saab. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 18-06-2010 Nonii, küll midagi teinud ei ole autole. Kuid Lisan teilegi jällegi ühe amatöör video, seekord siis Muusikast.. (muusika valik ei olnud ette planeeritud, ja ei kiida eriti Esimest korda kuulasin neid albumeid. [Kuid Mulle meeldib, 2Step, UK Garage Ja DubStep]) Rohkem selle eesmärgiga,et hiljem oleks võrdlus moment. hetkel ju tavakõlarid ilma võimendita. Kuna ühendasin võimu ilusasti sisse. Kuid nagu varem kirjutatud, üks RCA ei nõustunud töötama ja siis võtsin üldse võimu lagti, Nüüd siis Kõlarid otse maki tagant. Plus sai piltigi tehtud. RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Laur - 18-06-2010 Võimendi on sind ootamas. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18754 RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 26-06-2010 Nonii, Täna siis tehtud tööd: Vahetatud Õhulugeja, Lambda Andur ja Karteri tuulutus klapp. Ja samuti käis auto Järjekordselt silla stendis Kuna 22.o6 toimunud stendist jäi Hästi pisut rool paremale poole viltu. Sai käidud rääkimas,et muidu kõik ilus kena. Kuid rool viltu. Algul kl öeldu, et Silla mees on puhkusel. Kuid siis sahmerdati pisut ringi, Pakuti Kohvi. Ja küsiti, Kas homme kell 12 Sobib ? (see kõik juhtus Eile 25.06) Tore. Ka nädala algusest oli Miskisugune kole kolin parema esi ratta juurde tekkinud. ja mööda minnes vaadati sillastendis ka see üle öeldi,et Amordi polt oli lahti (ei tea kuidas see kl nii lampi lahti sai kruttida ennast) aga igatahes, kinni nad ta keerasid. Ja auto jälle vaikne Loodame,et nüüd on mõnda aega hooleta (pisut Liputamise pilte): RE: CLK 230, w208, 1997 - Ur3o - Ur3o - 30-06-2010 jutu jätkuks eelnevale Postile. Sai küll asjad vahetatud, kuid minek ei old kuidagi vääriline 142kw'le. Nii saigi siis külastatud Diagnostikat. Räägitud mure. Aparaat sappa. Pisut juttustamist, paar korda võtme kallal käidud ja aparaat küljest ära. (veakoodid said resetitud [Mis tulenesid vanast õhulugejast ja eks kindlasti ka lambdast]) Kurtsin ka seda,et Gaasi põhja lapates ja seda all hoides, auto küll kiirendab, Kuid tõrgub. Ütlesin,et tule hüppa rooli, siis tunned ise, mis teeb. Mõeldud tehtud. Aauto käima, ja liikuma. Ja üllatuseks, ei mingit tõrkumist. käik üli sujuv, auto nagu uus plus sain kiitagi, et Ei ole Tema varem nii hea minekuga Kompressoriga sõitnud. Aga noh, ehk oli see ka selle pärast,et mul tollel hetkel polnud kliima plokki küljes ja auto polstritest suht tühi. Sai pisut autot seestpoolt muudetud. Järgmises Postis, mis peaks natukese hiljem tulema, on siis näha tulemusi. Lihtsalt sai autot pisut seestpoolt omapärasemaks tehtud. Igatahes, Kaunist suve Teile kõigile, kes siia juhuslikult sattunud on Hetke seis3o.o6.2o1o, 12:28) |