Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300E 1988, w124 - Lahekas
#1
Mark: Mercedes-Benz 300E
Väljalaskeaasta: Passis 1987, VIN koodi järgi 1988 lõpp, ehk siis 1989 a mudel (?)
Läbisõit: 336 000
Mootor: 3.0 bensiin, 132 kw, automaatkast
Värvus: Lumivalguke Eusa_whistle
Lisavarustus: Elektriaknad (2x), istmesoojendused (2x), originaalveljed (15'), elektripeegel, elektriline katuseluuk, tagumised peatoed, käetugi ees, ASD, püsikiirusehoidja.
Muud: originaalstereo on veel ka sees Icon_twisted


Sai siis pikalt oma valget W123-e müütatud ja lõpuks leidis ka tema endale ostja. Samal päeval, kui tulevane omanik 123-e vaatamas käis, ilmus ka siiasamma foorumisse müügikuulutuste alla üks lumivalge (iroonia?!) W124 3-liitrise mootoriga, automaatkasti ja elektrilisadega - auto, millest olin just unistanud. Sai kohe kiiremas korras võetud ühendust omanikuga ja auto vaatamise aeg kokku lepitud. Sõbra võtsin ka kaasa, et kaine mõistus ikka säiliks. Omanikuks oli üks väga vahva noor mees, kes mõistis humoorit ja läks minu naljadega väga hästi kaasa. Auto asus Pirital, ning noormees oli selle saanud oma vanaisa käest, kes ennem selle autoga Jõhvi vahel ringi piitsutas. Noormees ise väga palju selle autoga sõitnud ei olnud, kuid tema vanaisa oli väga hoolitsev ja kõike autoga seostuvat korralikult tegev inimene. Väidetavalt polnud vanaisa alla 5 tunni autot seest koristanudIcon_eek. Jõudsime siis auto juurde kolmekesi, autouksed avanesid ilusasti kesklukust.. tegin ukse lahti... ja süda oli otsuse teinud. Panime auto käima, mis algul tahtis natuke vaeva saada (õhulugeja, hiljem pikemalt seletatud), aga see, mis ma kapoti all nägin, oli võrratu. Mootor alt täiesti õli- ja lekkevaba. Mõned roostekohad kerel ei häirinud mind mitte üldsegi. Ajasin end siis ka käpuli ja nägupidi põhja alla, et vaadata, mis olukorras põhi on - korras. Pagassis tagavararatas üles - korras. Selge. Proovisõidu aeg. Elektriaknad töötavad, kast vahetab sujuvalt, mootor tiksub nagu uus, pidurid korras, ABS töötab, kickdown töötab, ASD töötab, püsikiiruse hoidja.. ei tööta, hakkab jõnksutama, kui püsika peale lükkan, ilmselt mingi vaakumileke (?). Proovisõidu ajal saime muidu väga huvitavaid jutte kuulata omaniku poolt. Kus sõitis mõni rullnokk end vastu munakive poolsandiks ja kus üks tädi sõitis väga väikese kiirusega posti ja sai surma, sest turvavöö oli lahti jne. Proovisõit läbi, lõin veel sõbrale vastu kõhtu, et nohh, ole mu süda ja kaine mõistus. Tema ainult kinnitas minu südame otsust ja olimegi kokku leppinud omanikuga, et kahe päeva pärast, kui minu 123 on läinud, tulen kohe sinu juurde ja viin su auto ära. Diil. Laupäeval 17.04 sõitiski minu 123 minu juurest ära ja 45 minuti pärast olid 124-a paberid täidetud ja sõitsin sellega muretult kodupoole. Algul väga kahtlev olnud naispool oli peale kilomeetrist sõitu autost nii vaimustunud, et ennem kodu juures autost välja ei tuldud, kui pidin temale tegema veel paari kilomeetrise ringi Kristiine majade vahel.
Auto on seest väga vaikne, milles ma väga üllatusin, sest 22 aastat ikkagi.. ja väga puhas! Istmetel on mingid suht neutraalsed istmekatted, tegelik sisu hall tekstiil. Hetkel istmekatteid ära ei võta, sest juhiiste on määrdunud millegi- või kellegipärast ja ennem seda katet ära ei võta, kui on võimalus see iste puhtaks teha.
[Pilt: 87474-P3160023.JPG]
[Pilt: 73822-korvalistuja.jpg]


Täna sai kõik nahk, plast ja puitpinnad salongis silikooniga üle käidud ja asi võttis kohe teise jume. Ennem oli armatuur selline ära pleekinud ja helehall, nüüd ilus läikiv ja tumehall. Kohendasin ka veidi keskkonsoolis olevaid elektriakente lüliteid, sest olid need veidi sisse vajunud. Nüüd ilusti paigas ja enam sisse ei vaju.
[Pilt: 95787-P3160024.JPG]
[Pilt: 92527-keskkonsool.jpg]

Väljast nagu juba öeldud, on mõned roostekohad täiesti olemas. Auto siiski üle 20 aasta vana. Samuti on ees mingid kulmud, ma kohe ei oskagi seisukohta võtta, mis nendega teha. Need nagu sobiksid, a samas jälle... Rolleyes
[Pilt: 83567-nurga_alt.jpg]
[Pilt: 99245-nina.jpg]
[Pilt: 36655-P3160013.JPG]



Tehnilise poole pealt on kaks viga. Pole küll veel pimedas sõitnud, kuid minuarust ei põle ükski kellade valgusti. Pirnid ilmselt läbi. Teiseks, kapoti alt ka midagi. Õhulugeja vms asi, mis seal suure õhufiltri totsiku all on, tahab saada mingit väikest pistikuga uut osa. Käisin täna Kadaka teel romulas, Andrese juures. Ta jagas kohe lahti, mida vaja. Varsti krutin külge..
Mootorist ka mõni pilt:
[Pilt: 86254-mootor1.jpg]

Vägagi ehmatas mind ära selle auto mootori võimsus, sest olin kuulnud ainult, et ega need 3.0 liitrised mingid eriti särtsakad pole. Esimene kord pedaal põhjas 100ni uhades tekkis küll tunne, et teist autot ma enam ei taha.
Muidugi ennem olin mitu aastat 123-ega ringi vegeteerinud, polnud see 2.0 liitrine karburaator miskine eriline püss just. Väga meeldib mulle ka veel see kickdowni süsteem, et pedaal tuleb põhja lüüa, mitte vajutadaIcon_lol

Edasisi plaane praegu ei ole, olen autoga rohkem kui rahul. Ainuke asi on see õhulugeja vms asjale uus jublakas külge osta, siis ei tohiks ka külmkäivitustega probleeme olla. Keretööde kallale ei kipu praegu, sõidan, naudin ja olen niisama lahe selle autoga.
E55 AMG
Vasta
#2
Wink 
Mnjaa, Tundub kobe masin olevat . Minuarust kulmud rikuvad terve auto ära . Mercedes-Benz on just selline auto millele ei sobi kulmud ... Muidu väga ilus
Vasta
#3
Avastasin nüüd ise ka just, et eksisin kellade valgustuse osas. Täiest põlevad. Ainult pliidinuppude enda pirnid on läbi, kõrval rattakeste omad põlevad.
E55 AMG
Vasta
#4
Kulmud on ikka väga rõvedad.
Vasta
#5
Ausalt öeldes pole vist näinud ühtegi autot millele kulmud sobiks-veel vähem MercedeseleThumbsdown.

Muidu aga eduThumbsup
Vasta
#6
Palun viska need kulmud hästi kaugele või too mu kätte, mul lõke tossab juba nädal aega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Kena pill, kui muu kõik hea siis tee kere korda ja saad endale pill veel vähemalt 10ks aastaksThumbsup
Vasta
#8
Kulmud lähevad nädalavahetusel, kui koju Rakverre jõuan. Asi selles, et need on jube kõvasti mingi kummiliimi taolise asjaga kinni liimitud ja ära kiskudes tahtis tuleklaas kaasa tulla. See ka vaja siis korralikult silikooniga kinni panna. Praegu pole Tallinnas mingeid vastavaid asju käepärast ja pealegi pole üldse aega autoga tegeleda, kogu see NATO pull Tallinnas võtab isegi mu uneaja ära.
Eile sain avastatud ka siis, kaua kütuse hoiatustulukesega sõita saab - paarsada meetrit enne tanklat sai küte otsa. Ega w124-l pole selline kütusepump, mis kuivale jäädes läbi kärssab? Tankisin uue koguse sisse ja auto sõidab nagu ikka, mingeid tähelepanekuid küll pole.
Selline tähelepanek veel, et kogu tulede-salongivalgustuse süsteem vilgub kergelt. Kas süüdi on pingeregulaator?
E55 AMG
Vasta
#9
Tehase andmetel 9,5 L reserv paagis, aga mul õnnestus 10 L ära tankida sisse, siis kustus tuluke ära. Mul jäi ka pump kuivale korraks, aga mingeid anomaaliaid pole täheldanud ja manomeetriga mõõtes lööb ka eeskujuliku rõhu üles.

Salongivalgustuse tugevust saad reguleerida reostaadist. Minu neljal kaob kellade valgus üldse ära, kui ma reostaadi põhja keeran. Nõks tagasi, siis on OK. Äkki leiad vea sealt?
Vasta
#10
Need pumbad suht pommikindlad, seega ei tohiks midagi juhtuda.
Vasta
#11
Ei usu, et reostaadis asi. Esimesed ja tagumised tuled vilguvad samamoodi..
E55 AMG
Vasta
#12
Olin esimesi kes seda isendit vaatamas proovimas käis. Kere tahab korralikku kõpitsemist aga mootor,kast ja veermik toimis tõesti hästi.
Aga sellegi poolest edu antud masinaga ja muretuid kilomeetreid!!
Vasta
#13
Kerega on lood jah omamoodi, suvel saab asi ette võetud. Põhiline on see, et põhi on korras ning tehnika töötab. Nüüdseks ka kulmud eemaldatud, nende äravõtmine oli muidugi omaette ooper. Äkki oleks saanud neid veel kõvemini kinni liimida sinnaIcon_eek. Olen ise autoga üsnagi rahul, kütet kulub samapalju kui eelmine 123 võttis, seega ei saa kurta. Selle mootori dünaamika ja ühtlus töötamisel on ikka erakordne. Neljapäeval sai ka ülevaatus läbitud ilma probleemideta. Täna üritan kiskuda bensupaagi anduri välja, ajab see mingit oma rida üldse. Näidik näitab poolt paaki, aga tuluke juba vilgub.
E55 AMG
Vasta
#14
Kiskusin bensupaagist anduri välja, tegin ta lahti ja näppisin teda seal veidi, kuid tulemus - 0. Ilmselt uut andurit vaja. Asi just selles, et kui sõitu alustada, näitab see näidik mingit suvalist kogust paagist, kuid kui üks 30 minutit auto sõidus on, hakkab näidik õigesti näitama. Sai siis ka nädalalõpus auto puhtaks pestud. Kui roostekohad välja jätta, on värv täitsa ilus seljas kohe. Vahetasin ära ka keskkoonsooli pirnid. Seal oli iga pirn oma nägu, osad tuhmid ja teised mitte. Ostsin kõik uued ja ilusad selge klaasiga. Vahetus kiirem, kui pükste jalga panemine. Nüüd põleb kõik ilusasti. Mulle väga meeldib kogu see valgustuse lahendus 124-s, pimedas on see ilus nagu kuusepuu. Nüüd on valguse osas vaja uut pingeregulaatorit, harjad on ilmselt kulunud. Mingi aeg pean läbi käima Kadakast - vaja seda õhulugeja vidinat ja teiseks oleks vaja midagi ette võtta jahutusventikaga, selle sidur on otsakorral. Kas oleks üks võimalus ventikas otse vedada elektriliselt, et kohe mootorit käima pannes see ka käima hakkaks? Oleks vähe odavam lahendus suveks, ei tahaks seda mootorit eriti kuumaks lasta. Muidu olen autoga rahul, kasutan teda igapäevaselt ja hetkel pole küll midagi kurta. Naljakas vaadata ka, kuidas nii mõnigi rullnokk üritab valgusfoori taga oma riisikat peenestades minust kiiremini edasi saada, kuid hästi ei õnnestu. Eks näeb minu auto välja ka nagu mingi tavaline "taksomersu", pole ju taga mingeid kirju ega asju. Ainukesed vihjed mootori poole, on kaks sumbutitoru tagant. Kuid üllatus suur, kui eest ära sõidab. Reeglina kõvatajatega kaasa ei lähe, kuid kui tean, et vastas pole mingi korralik auto, lasen ikka pedaali vähe kõvemini allapoole.
E55 AMG
Vasta
#15
Hehe, valgeid ilmub lume alt väljaEusa_dance

Eks see kolmese uimasuse jutt tuleneb peamiselt sellest, et odavama otsa omad on kas juba surnud või kohe suremas. Mis sa sandist ikka ootad.Retard

Meite kiirlift on kah kaunikesti käbeda astumisega, kui kõik purgid ikka toimetavad...Badgrin

Palju igapäevane kütusekulu tuleb? Mina olen igatahes meeldivalt üllatunud kiirlifti väikesest janust. Praegu näitab odomeeter 140 km, sellest on erinevatel radadel keritud 120 peamiselt põhjagaasi ja -piduriga ning kütust on kulunud alla 40 liitri. Ma ausalt öeldes ootasin mingit 40 liitrit sajale sellise paarutamise peale...Smirk

Kui Sa just väga originaali taga ei aja, siis mina panustaks pigem elektriventikale... Vähem peavalu ja lihtsam majandada. Hinnavahet uus sidur vs konversioon elektriventikale vist polegi. Ning kasutatud asjade puhul ei tea kunagi...
Vasta
#16
Põhjagaasi ma kasutan harva. Linnas pigem sujuvalt ja rahulikult. Minu sõidud jagunevad täpselt 50:50 linna ja maanteed, ning siiamaani olen nagu keskmise 10 kanti saanud. Eks linnas need 6 pütti ikka tahavad natuke rohkem jõujooki saada. Maanteeots Tallinn-Rakvere kulutab ca 8 liitrit. Sain selle nii teada, et tankisin täiesti tühja paaki 17 liitrit (no eks sa põhjas vb liitrikese jagu vast oli) ja Rakveresse jõudes hakkas kütustuluke põlema. Ennem siin keegi ütles, et kuskil 10 liitrit mahub reservi. Aga sai siin alguses paarutades, kui kõik selle auto juures veel uus oli, kuluks ka kuskil 20 sajale, sest alati nullin väikese odoka ära, kui tuluke põlema hakkab. Nõnda jõudiski auto paar meetrit enne tanklat väljaa surra, samal ajal väike odokas näitas 44 km.

Nagu ma ennist ütlesin, siis ega kulu väga vanast 123-st ei erinegi. 123-l tuli lihtsalt rohkem peale suruda, et auto edasi liiguks, hetkel liigub ka kergema gaasivajutuse peale normaalselt edasi, mootoril jõuvaru piisav.

Missugune muidu see elektriventika lahendus välja näeb? Eraldi elektrimootor temp. anduriga?
E55 AMG
Vasta
#17
Kas mitte Hents neid komplekte ei pakkunud?
Vasta
#18
Siin siis ka mõni pilt ilma kulmudeta

[Pilt: 75943-P3310001.JPG]
[Pilt: 46963-P3310003.JPG]
E55 AMG
Vasta
#19
Voh!Nii on palju etem!
Vasta
#20
Sai eile ära vahetatud pingeregulaator. Tulede vilkumine kadus, raadio töötades kõlaritest tuleb vilin aga mitte. Aga noh, asi seegi. Eilne tohutu vihm ja äike pesid auto ka ilusti puhtaks jälle ning sain ka kinnitust, et kuskilt katuseluuk või pagassitihendid ei leki. Kiskusin siis ka istmekatted maha, et mis pilt sealt alt tuleb. Juhiistme seljatoe äär on katki kulunud ja seda on mingi halli niidiga parandada üritatud - aga ebaõnnestunult. Seega jätsin katted siiski peale praegu, äkki millalgi hiljem on emal võimalus neid natuke paigata.
E55 AMG
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,231 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,456 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,869 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne