Teema hinnang:
  • 7Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 [77'-] canyondrift
#41
V126 Kirjutas:Kas juhipoolse ukseposti kate on terve?
Täitsa terve, kogupikkuses. Turvarihma ümber on must rant ja alumine osa on samamoodi korralik ja terve.

Täna ehitasin sinisele kerele roolivõimu külge. Poolraami kinnitused samad, ainuke asi mis ära pidi vahetama oli roolilati alumine ots. Võimendi on peal, kuigi nüüd tuleb roheliselt roolivardaid laenata, muidu ei ole rattad omavahel eriti kohakuti või võtan uuesti asja lahti ja panen sinise oma tagasi.
Mootorist on ka enamus kraami maha saadud, endal nägu must, käed mustad ja põrand must ning diisline.
Roheliselt võtsin maki ka maha, nüüd lõbustab see meid garaažis kuna vana makk ütles oma töölepingu üles.

Järgmise korrani, Jaanus
#42
Tänase seisuga on kere graažis, ootab oma aega kuna võetakse kätte relakas mõned võtmed ja masteksikogus ning värv. Mootoriruum on suhteliselt puhtaks harutatud, seisab seal hetkel ainult punt juhtmeid veel mis vaja salongi surada. Seest sain jälle maru õnnetu üllatuse omanikuks, terve parempoolne karp on seda makrofleksi täis. Kogus on seal umbes sama suur kui kellegil läheks vaja majale aknaid ette panna. Ühe augu leidsin veel, tagaistujate juurest, põhjast, tuleb ka seda parandama hakata. Eesotsast sain ka maru kõvasti makrot koos jupi plekiga, sinna tuleb ka doonorilt äkki ühte plekijuppi võtta ja asemele keevitada.
Varsti tuleb nädal + nädalavahetused aega kuna saab tegeleda asjaga intensiivsemalt ja iga päev seal aega veeta. Tuleb ainult rahanatukest otsida ja igasugu huvitavaid poode külastada kus midagi saada on. Mootori peab igatahes selle nädalaga peale saama ja röökima panema.
Samas ostsin ka rulli katusematerjali, nimelt Ruberoidi või misiganes kraami. Sain seda 500,- eest 10 ruutu, ühe asja saab nimistust maha tõmmata juba ja see on heliisolatsioon, seda saab nüüd paigaldada ruberoidiga ja jätkub mul teda mitme auto jaoks.
#43
Täna sai lahatud jälle esiotsa ja lammutatud sisemist poolt. Seest sain kätte keskkonsooli, kõik juhtmed va tagatulede omad (mis tulevad ka ilmselt ära vahetada ja kahjuks väga suurtes kogustes makrofleksi. Leidsin ka ühe suuremapoolse augu, juhi istme all on sama hea auk kui kõrvalistuja karbi ääres, jutt heast kerest on ainult müüt. Mõlemad karbid on pilgeni täis makrofleksi.. No kurat, jätke selline asi ikka majade juurde kus on vaja sooja hoida. Seda olid täis ka poolraamid, kokku sain ma sealt ühe 50l ämbritäie makrot või rohkemgi, osa on veel väljagi võtmata.
Tiivad sain eest ära, B tiivad tulevad välja, kohati ebakorrapärased ja ei sobi hästi kokku + fakt et keegi eelmine mehhaanik on suvatsenud tiivad alt kokku keevitada ja vasaku tiiva üldse kere külge lasta. Egas midagi, relakaga kohad katki ja eks pärast paneb ikka poltidega. Imelikke puidukruvisid oli ka tiibade kinnitamiseks kasutatud, võtan rohelise omad kasutusele kui kokku hakkan panema.
Juhtmeid on ikka maru vähe, terve esimene, tähtis punt on suhteliselt ühe korraliku pikendusjuhtme pikkune kuigi hästi haruline. Minu oma on hakitud ka miskipärast kuskilt otast niiet läeb peale diisli oma.
Aga ma tõesti loodan, et mul isu ära ei kao nagu üks foorumikaaslane ka juba soovitas ja vaatamas käis ning tarka juttu on rääkinud.
Pildimaterjali kah:

[Pilt: 066268759c3a51.jpg]
[Pilt: 066268765f213c.jpg]
[Pilt: 066268799c4598.jpg]
[Pilt: 0662689135cd3f.jpg]
[Pilt: 06626894165daf.jpg]

Rohkem uudistamist ja vaatamist: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66268621/
#44
Nüüd, kui aega on ja ilmad head püsivad saab iga päev sinist tehtud. Siiamaani olen hakkama saanud terve sisu tühjendamisega, mõned pisiasjad on veel äkki küljest ära võtta, aga kas tasub kakkuma hakata. Mootoriruumiga olen ka natuke tegelenud, mõned roostekohad said traatharja ja pöördeid. Piduritorud tuleb ka eemaldada, muidu ei pääse osadesse kohtadesse väga hästi ligi ja ei taha nii nende läheduses seal mässata ka, äkki murrab ära.
Muretsesin endale külalt suure tahvli plekki, jätkub ka teistele autodele mis sinna tegemisse läheb. Mõõtudelt peaks olema kuskil 1,8m*1,25m*1mm
Lõpetasin ka eelmise töölooma lahtiseid tööotsi ja käiasin enamik keevituskohti üle kuhu ainult relakas juurde pääses.
Eemaldades konksu ja stanget sain miskipärast väikese üllatuse (jälle) Stange oli mingi eriti paljude seibidega eraldatud konksulatist ja konks istus ainult nelja poldiga kinni, need jämedamad mis poolraamide otstest välja vahivad olid kinni keeramata ja paremalt küljelt on see peaaegu et kerest irdunud.
Ühtegi juhet enam sees ei ole, kõik on välja visatud läheb vistist ikkagi terve diisli süsteem kasutusse kuigi alguses plaanisin tagatuleosa alles jätta.
Mis siin ikka, pilte kah:
[Pilt: 0665249733fa33.jpg]
[Pilt: 0665250039746e.jpg]
[Pilt: 066525015c1525.jpg]
[Pilt: 0665250298ef8c.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66524973/
#45
Areneb, viimane aeg on kulunud ainult pleki haljaks ajamisele. Mõni tund veel tööd ja siis plekki lõikama ja omale vajalikule kohale sobitama.
Vahepeal tuli ka ilusa musta masteksikihi alt välja tõsiasi, et eelmine remondimees tabas ära hea lahenduse kuidas kellegile auto kergelt ära teha nii et ära saaks müüa. Esimeses, paremas ukse ja tiiva vahelises kojas oli kasutatud parajalt plekikääridega hakitud juudiplekki ja jälle makrofleksi... Tsinkplekki oli veel keevitatud ka, millele lihtsalt vähesest heeblist aitas, et ära võtta. Auk on umbes sama hea kui teisel pool, kõrvalistuja poolel on seda tööd juba tehtud, aga märksa viisakamalt kuigi mitte kõige paremini. Makrofleksi kogus mis sealt kõik välja on tulnud on meeletu...
Vahepeal sai tegeletud ka põhjale kuuma andmisega, ehk siis eemaldasin kõik tõrva või selle heliisolatsioonimaterjali mis põhjale kantud oli kuna see oli murenenud osadest kohtadest ja all on raudselgelt roostet, siis ei hellitanud ja lasin terve põhja puhtaks. Sain sealt ~poolteist suurt ämbritäit tõrva. Üldmulje on hea, plekil kõva kurundikiht peal, andis seda paari, kolme millimeetrist matti sealt ikka kangutada, nii paari tunni töö. Pärast lõin traatharja ja käia selga ja lõin pleki haljaks, leidsin veel mõningaid üksikuid kohti mis tahavad ära vahetada. Eemaldasin ka istmetalad, puurisin punktkeevitusest lahti, tuleb neid ka parandada ja kuna plekk on just sealt alt mäda, siis oli see ka hea tegu. Istme tagumised kinnitused tuleb ka uued vorpida, homme hakkan nende vanade eemaldamisega tegelema ja uute välja mõtlemisega.
Juhi taga on põhjaga tegelikult üpris halvad lood, põhimõtteliselt paindub seal plekk küllalt hästi kui peale astuda, siis väldin peale seismist ja muud sellist, vastasel korral palju taidlema seal hakata võin lõpetada otsaga kanalis.

Doonorile sai ka kuuri tehtud ja eemaldatud kogu juhtmesüsteem mis sai ka ots otsalt ära märgitud mis kuhu. Seest on roheline ka peaaegu et täiesti tühi, ainult soojendus seisab veel sees. Põhjaga on seal lood veel hullemad. Kärukonksu sain sealt ka korraliku, enda omal on see konks sinna kuidagi väga ebamäärselt paigaldatud, aga nüüd sain vistist ikkagi õige süsteemi ja peaks hakkama kandma rohkem massi kui ainul tagapõlle näol.

[Pilt: 066732623289fe.jpg]
[Pilt: 0667326295f888.jpg]
[Pilt: 0667327318dbc9.jpg]
[Pilt: 06673274713284.jpg]
[Pilt: 0667328213c6fe.jpg]
[Pilt: 06673294779b01.jpg]
[Pilt: 06673300971a89.jpg]
[Pilt: 066733041f26fb.jpg]
Rohelise seisukord:
[Pilt: 0667339414fe9e.jpg]
[Pilt: 066733947ee38b.jpg]


Doonor: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66733941/
Patsient: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/66732623
#46
Lõpuks sain ka kerele näidata keevitustraati ja kõva kuuma mis tõrva põhja alt põlema pani. Suits on hirmus, ei soovita seda tööd teha umbses keskkonnas, tapab tervist nii mis hirmus. Plekitahvlile on ka esimesed käärilõiked tehtud, maru hea on. Võtad mõõdad joonlauaga jupid valmis, märgid üles ja läed teise ruumi kus lõikad vajaliku jupi välja, painutad ära ja sobitad omale kohale. Keevituskohad sai kõik üle käiatud, et saavutada enamvähem tasapinda. Kui kõrvalistuja poolne külg ära saab, siis tuleb autol külg üles keerata ja seal mässama hakata, põhja alt mõned punktid ja traageldus teha ning poolraami ots uuesti tagasi ehitada, mis oli kõver ja mullaks kõdunenud roostet täis.
[Pilt: 06711609164a88.jpg]
[Pilt: 06711610729c05.jpg]
[Pilt: 06711612733622.jpg]
[Pilt: 067116125b6e07.jpg]
[Pilt: 067116117271dd.jpg]

Veel pildimaterjali: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/67116091/
#47
Väga hea,jätka samas vaimus.
#48
Tänane päev istusin rohelise peal ja rassisin tööd. Sain aiakärutäis manti, kõike mis seest leida võis, mutrid poldid said ka kõik sinna pillutud. Peale sisemist tühjendamist tegin väljast ringi peale ja siis tegin ustele puhta vuugi. Vaakumiga on lugu ikka maru kõva, seal neid torusid niiet tapab, ei teagi varsti kuhu miski minema peab, aga ma märkisin asjad ära kuhu miski läheb. Pagasiluugi vaakum pumbal on liikuv tihend läbi ja sellepärast ilmselt eelmine omanik oli sulgenud vaakumi tee. Eks see näis millised mina kasutama hakkan, aga uksed on suht pahas olukorras, iseasi et nad seest õlised on, sessuhtes kiitus eelmisele omanikule, kes oli viitsinud uksi seest töödelda. Mul tuleb käiku sama saaga. Peale pealmist puhastust, milles võtsin ära kõik mis vähegi sai, alustades soojaradikast kuni liistudeni lõin pilli tungiga üles ja panin pakkude peale. Keerasin vajaminevad rattad alt ära mõlemalt poolt ja algas külili ajamine.
Praeguseks on järel ainult paljas korjus, millel on ainult paak küljes koos paagikattega ning vähese diislikogusega mis seal veel sees on, aga tuleb seegi ära kätte saada.
Kõik spiraalvedrud olid katki, mõned rohkem, mõned vähem. Ühega sain peaaegu vastu hambaid, aga läks õnneks ja vedru kakkus teisele poole minekut. Tagasilla võtsime maha terves tükis, pärast maas jupeldame nii palju kui miskit vaja on. Supordid on head veel, kettaid on, klotsi on, tagaamordid on head veel. Üldiselt see seal oli heas seisus. Esiosaga on lugu nii et mõned puksid ja asjad olid ka täitsa head, saab veel alla toppida kui väga kitsaks kisub, kuigi targem oleks uus osta. Esisillas on samamoodi, supordid on veel normaalsed, tuleb ainult seismisest vähene korrastamine teha ja silindrid käima saada. Esimesed amordid ei olnud nii head, läksid jõuga vajutades alla ja tulid ise üles ka, aga maru kergelt.
Kere koha pealt, see on mäda.. Ikka nii mäda et annab olla. Oleks ma seda keevitama ja taastama hakanud, siis tööd oleks topelt rohkem, vaata et veel pealegi. Auke ja mädakohti on kõvasti.
Pilte ei olnu nii suures töötuhinas aega teha, eks siis teeb kui masinale käia sisse lööme.
Ebavajaliku saadan kõik metallihunti, tagasillatalad, mädand uksed (ilma igasuguse tehnikata), praegu metalli hind normaalne 3000,- tonn.

Seniks järgmise töönädalani...
#49
Roheline on seibideks. Homme laadime peale ja läheb rauahunti. Seisukord külili keerates oli rõve.
Väike küsimus juurde.. Kas sellel diisli difril käivad poolteljed reduktori küljest lihtsalt tõmmates ära nagu enamus uuematel autodel või peab nagu esiveolistel midagi sealt lahti laskma. Nägin üpris mitut poldipead aga ei hakanud muru peal vihmas kakkuma.
Uksed otsustasin ikkagi esialgu alles hoida. Seal on peal normaalsed klaasid veel, peeglid küljes ja lukud ka olemas. Pole mõtet pärast vanduma hakata, et pidin ma nad ikka ära saatma.
#50
Reduktori kaane võtad maha, siis on näha lukustusseibid pooltelje otsas, tõmbad need ära ja ongi käes.
#51
Selle nädalavahetusega saab peaaegu et lõppenuks lugeda ühe poole keevitamise. Oleks ära lõpetanud, aga tekkis ootamatu takistus ja keevitustraat sai otsa. Mercedes-Benz nägi ka vahepeal päiksevalgust, kuna pidi ta välja tõukama pereautolt eest ära, et mahla vahetada. Sellega saime hakkama ja pistsime pilli uuesti garaazi. Kui tavaliselt oli palju punnimist ja vaeva sellega, siis täna läks masin hooga üles. Peale keevitustraadi kadumist ei osanudki nagu midagi teha ja läksime ära metsa. Sinna see Mercedes-Benz jäi.

Roheline sai ka üle antud koos mingi koguse rauaga, saime natuke finantsi ka juurde. Lootust on ka värvieeltöö nüüd ära teha, selle eelarve sisse.
Pilte hetkel ei ole, seebikarp istub õe käes.
#52
Nii. Üks pool kinni, täiesti. Nüüd jääb üle ainult jätkata sama teemaga põhja alt ja sealt kõik lahtised otsad ja kaugele hoidev metall kinni lasta.
See Mercedes-Benz on maru hea põlema minema, tõrv mis kõhu all on, on maru hea süttimisvõimega, keevitad, nii põleb. Koguaeg on suruõhk juures, et kui juhuks peaks mingi leek jälle tekkima, siis kustutab selle kiiremas korras ära.
Sai alustatud ka teise poolega, paar plekki on juba omadel kohtadel, täiesti kinni ja käiatud on ka keevituskohad. Tagaklaasile, mida oleks pidanud juba enne tegema panin täna alles väikese kaitsme ette et sädemeid sinna ei lendaks, muidu sõidab varsti pruuni klaasiga ringi. Mercedes-Benz peaks ka mingi aeg nüüd päevavalgust hakkama nägema, küll võibolla presendi all, aga tuleb garaaži teine auto sisse ja ei saa eriti palju priisata ka, et terve aja hoian enda masinat sees.
Homsega saab veel miskit tehtud, siis hakkame ühte Škodat tegema, millel esiots soomest natuke kõver.
Pilte ei ole ikka sheerida, aparaat on siiamaani tuuris, kui saan ja meelde jääb teen homme mingisuguse materjali telefoniga või ühe teise kaameraga.

Mul tekkis ka väike mõte. Armatuuril olevad nahast dekoratiivelement liistud tahaks ära vahetada millegi huvitava vastu. Kuna enamus mersudel on need ikkagi spoonist või millegist säärasest, siis mina otsustasin teha nad ise ja tammepuust. Tammepuu peaks saama endale ka väikese lisandi, mis peaks ta tegema üleni mustaks, väike vihje, ma ei hakka neid värvima. Tegu hakkab olema lihtsalt, kas poleeritud või lihtlihvitud materjaliga mis on tehtud üle kas linaõli või lakiga. Seda näeme töökäigus. Praegu on vaja küljest ära korrata ühed nahkliistud ja šabloone hakata joondama ja mõõtma.
Samas võtsin teiselt esiistmelt maha ka käetoe, mida äkki saab ka oma suva järgi üle käidud. Hetkel otsin osavate kätega inimest, kelle masin nahka võtaks, või on olemas ehk sellist materjali, mis meenutab nahka, on samat tooni, aga see on hästi töödeldav ja õmmeldav tavalise õmblusmasinaga, nt singer. Ema teeks mulle selle käetoe ära, aga väitis et meil ei ole vastavat masinat, ma proovin talle siis vastava materjali pigem otsida kui masina, mis toob endaga kaasa liiga palju lisakulutust. Mõte oli ka väike moodsus sinna sisse teha, aga seda ma veel vaatan, kas tasub ära.
#53
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/68095159
Kes midagi aru saab, see näeb pilte ja kes mitte, see võtku arvesse, et kasutatud on halvakvaliteetset telefoni ja päevavalguslampi selle valgustamiseks.

Igatahes on juhipoolne tagapõhi peaaegu ka korras, üks suur plekijupp sai paigatud, jääb üle ainult üks auk veel kinni lasta ja lisada üks paras jupp plekki ning saab kõige suurema augu kallale suunduda, millega peaks olema ka kõik. Vahepeal loodan tartust kätte saada purgi tehnilist vaseliini ja peaks juurde tooma ühe ballooni propaani. Saab sisse krundi ära, hakkan matti põhja ja igasse uurdesse lisama kuhu ligi pääsen.
#54
Tänase seisuga võib lõppenuks lugeda ka teise poole, ehk juhi istmealuse. Kõik augud on sealt vähemalt kinni. Nüüd jääb üle ainult see kõige suurem ja hirmsam, siis masin külili ja põhja alt täristama. Vahepeal on nii palju kasu saanud, et õppisime tagaklaasi parandama, tõime Tartust 9kg purgi tehnilist vaseliini, vana nimetusega kahurimääret. Samas sai antud ka tuttavale puidutööga tegelevale inimesele ülesanne, lasta mulle välja paar klotsi ning mõni tammepuulipp.
Homsed talgupäevad veedan mina ikka Mercedes-Benz juures, kuigi vahepeal tuleb läbi hüpata koolimajast kus on käimas üldprojekt "Teeme ära" ja selle raames korda teha enda isiklik õppelaud.
Pilte jagada kahjuks ei ole, näis kas saab kunagi lähitulevikus oma pildikasti tagasi või mitte, endalgi hea salvestada ja mõelda.
Kui põhi valmis saab ja auto külili käinud on, siis saab ilmselt hakkama ka karpidega ning peale seda kui auto on taas ratastele lastud tuleb mootoriruumi saaga. Tahaks hirmsalt juba näha kuidas see aparaat siis tõesti liigub. Sai selle tarbeks ka soetatud kasutaja uru käest omale täiesti terve radiaator. Seda on ka natuke tegelikult parandatud, aga pole hullu. Mersul on vähemalt hea radikas ja kinnitused on normaalsed mitte nagu ühel autol mida vahelduseks parandama pidin.

Egas midagi, järgmise korrani.
#55
Paneme selle, emadepäevanädalavahetuse ka kirja, mis toimus ja mis sai.
Võib öelda, et tehtud, saab sisse istuda, aga oli ikka paras töö juhipoolse auguga. Plekk pidi painde saama mitmest kohast, küll ühtepidi ja teistpidi. Sai alguses välja lõigatud üks ruut ja sealt edasi, no ei painuta ära seda, tee mis tahad, lõikasime siis soone ette ja töö jälle hulka maad edasi läinud. Lapitekk küll sai, aga kõva ka sai, nagu öeldakse, illus es saa, aga kõva sai. Nüüd on ainult juhi istmetala vaja korda sättida ja paika keevitada, siis saab hakata juba mõtlema kuidas kruntvärv sisse kanda ja see katusematerjali matt sisse, põhjadesse ära väänata. Kasutan selle jaoks propaani, näis mis välja tuleb.

Järgmine nädalavahetus, mis kipub ka üürikeseks jääma tuleb auto külili ajada, oleks no mõni mats veel kes appi tuleks, saaks asja lihtsalt ära ajada, tuleb vist ikkagi tungraua ja pakkude meetodit kasutada, siis tekib probleem pärast alla saamisega. Põhja alt tuleb vana plekk uuele ilusti vastu koputada ja vastu tukistada ja kinni panna, siis haljaks jälle lüüa, altpoolt on nagunii roostekirme juba peal.

Pilte jälle ei ole, tahaks hirmsalt midagi üles jäädvustada...
Ära ärisin ka ühe tagaklaasi mida vahepeal parandama õppisime.

Siinmaal side lõpp, järgmise korrani.
#56
Tänaseks päevaks, õigemini reedel juba sai Mercedes-Benz keeratud parema külje peale, oleks mootor peal sõidaks vähe naitraiderit. Külili ajasime masina täpselt samamoodi nagu läks ümber ka roheline, tungrauad ja parajad pakud ning torud. Tund või midagi sinnakanti ja masin seisis kahel rattal toed all. Põhja all on juba natuke lustilisem tööd teha, plekki mida paigata on suhteliselt vähe, kuigi tuleb ära keevitada karp ning poolraamid. Leidsin veel ühe probleemse koha, häiris mind karpi maha lõigates jälle üks kogus makrofleksi mis paistis tagumisest poolraamist välja. Koobas oli ka maru suure maanteekihi all, selle alt tuli välja veel mõni auk, tagaratta maha saamine oli ka paras kunst, käiku sisse ei saa panna, kardaani ei saa kinni hoida, seisupiduritala pole küljes ja sinna ei saaks nii või naa ligi, siis alguses tuli välja mõelda moodus kuidas rattad kinni saada. Ajasime tungrauaga trossi pingule ja hakkas poltide väänamine, kõvasti kinni ka teised, kes see jõumees neid kinni toppis. Oli seegi poolraam makrot täis, hakkan välja kookima kui augu sisse lõikan natuke suuremalt, et paiga peale saaks panna.
Karpi maha lõigates nägin, et karp mitmest osast kokku pandud ja see koht kus aste oli, sealt oli pahteldatud, lõikan, no, algus tuli nagu tavapäraselt suitsu, siis hakaks järsku valget tolmu lendama, selge. Karbi sain maha, eest oli tungi auk üldse kadunud, ära lõigatud või midagi, aga taga oli alles, karbi sisse jäetud. Tagumist vasakut kiiget on ka keevitatud mingi suhteliselt paksu plaadiga, no näis, kas vahetan terve silla ära või läheb see käiku, reduktori pean igatahes ära vahetama, üks oli 3.69 teine, mis all on oli vist 3.92 kui mälu ei peta.
Rattahoiukoopal on ka roostekohti sees, ilmselt tavaline, eriti huvitav oli see värvipoti kaane moodi asi mis sealt põhjast kätte oli võimalik saada, kahjuks oli see ka poolenisti roostetanud.

[Pilt: 06911245360979.jpg]
[Pilt: 069112495e95ab.jpg]
[Pilt: 0691125150f0fb.jpg]
[Pilt: 069112543f6ad5.jpg]
[Pilt: 069114273e86da.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=6&seek=0
#57
Väga huvitav lugeda.
Velgede kohapealt on mingeid mõtteid? Mul ühel sõbral seisavad ühed nö. kodaratega w123 originaalid juba 5 aastat.
#58
Kui kunagi aeg sinnamaani jõuab, et velgi ja rehvide olustikku vaadata, siis ma olen neid isegi vaadanud siin. Eriti mõnusad oleks kärgveljed laia äärisega või tõesti penta. Võib ka olla mõni alumiinvelg mis antud isendile sobib, aga neid velgi on vist väheseid millel mõõdud samad oleks.
Mis mõõdud siin üldse vaadatavad on, keskava on see üks oluline teema mida lahatud on, aga mida näitab ET või midagi sellist?
Milline on võimalus, et ma suudan sellele autole peale paigaldada konditsioneeri pumba. Kui 124 omi liigub, siis saab neid proovida, olles sõitnud just 500km puhtas päiksepaistes ei taha enam, et sooja õhku lihtsalt ringi puhutakse.
Ruumi seal kapoti all ju on, samamoodi ka ees, ei tohiks probleemi vist olla, või olen selle koha pealt suht võhik. 123 omi ei liigugi nagu ja kui liiguks siis hinge hinnaga.
#59
[Pilt: Mercedes-Benz.png]

Kui Mercedes-Benz vaikselt garaažis kükitab ja mind ootab, siis ma ikka ei saa, midagi peab nagu tegema. Harjutan vaikselt parem siin kätt ja soojendan vanu oskusi.
Selline see Mercedes-Benz välja tuli, võimalus on teda teha nii suureks kui ise tahan ja panna taha selline taust nagu ise tahan, klaasidest jääb kõik läbi kumama ilusti. Ma ise olen rahul, äkki panen selle pildi särgilegi. Mul üks omajoonistatud volgaga särk on ja see on suht populaarseks saanud siin. Teab keegi kes särke teeb ja ehk oskab ka orjenteeruva hinna öelda sellise mitmevärvilisuse puhul ning millist faili neile vaja on.

Valmis ka üks taustapildimoodi asi
http://i212.photobucket.com/albums/cc47/..._taust.png
#60
Mõtled küll, et mis see keevitada ja teha on. Kõik paistab ju nii lihtne esmapilgul, aga tegema hakkad unustad end kohe heaks mitmeks tunniks tööle nii et aega ei ole kellagi vaadata.
Nüüd, kui kohustustest prii, on aega tegeleda igapäevaselt kui just nagu vahepeal siin tehtud on midagi muud vahele ei tule. Küttepuud on vaja ju teha, metsast välja tuua, lõigata, lõhkuda ja kohale vedada. Tagatipuks veel riita ka sättida. Iga järgnev töö võtab oma aja.
Vahepeal seisis asi kõik puuduva relaka taga, vana lõppes ära järsku, reduktor läbi ja rootor jooksis ka tõukurmähistesse, suits väljas ja kööga. Soetasime siis teise, parema. Vahepeal tuli parandada ka keevitusaparaati järjekordselt, seekord sai hea, aastateks äkkigi. Keevituskäpp on natuke emane, teeb vahest lollusi, aga masin keevitab nüüd ilusti, sulatab ka alumist plekki parajas koguses ja kui ikka lased, siis punkt vajub ilusti laiali ja õmblus tuleb ilus, mitte ei kärista hunnikut peale.
Vasaku küljega on peaaegu et kõik, minu vaatenurga järgi on panna paika veel üks plekitükk, mis peaks katma esimeses koopas olevaid pisikesi auke, kuigi aukude kõrvalt on suht pehme. Terve selle külje ja põhja peale ongi see sama suur plekitahvel läinud, saaks noo ruudukesi välja lõigata, aga prahti, mida vaja ei ole enam või mida kasutada ei saa, seda jääb ikka maru palju üle.
Viimane asi mis sealt tahvlist kätte saime oli karbiplekk, mis tuli väga hästi välja, kasutasime omatehtud painutuspinki väikese improvisatsiooni saatel ja asi sai sirge ja hea, kõik otsad ja koobas on paigatud parajalt, tolmu ei tohiks enam sisse tulla vähemalt tagumisest koopast.
Nüüd kui see külg maha saab, tuleb jälle väikene teiste tööde periood ja kui uuesti sisse ajame ja tagurpidi seekord, siis saab teise küljega pihta hakata. Ma tõsiselt loodan, et seal on tagakoobas ilus ja sealt paikama ei pea. Teise koopaga tegi küll sellest tööst küll nii siiber maigu suhu, et anna ainult olla, ei ole sellist parajat plekki ka, kust see paine teha, mõlematpidi jälle sees, no, plekk lõhki ja painde alla, seekord sai hea.
Tungrauaaugud, millest ma varem puudust tundsin said ka valmistatud tungi järgi mõõtes ja toru otsides. Said teised igati kõvad, nüüd on vähemalt kust autot üles tõsta kui tee peal parasjagu rehv peaks purunema. Tuleb ka mõelda sinna mingid katted või midagi sarnast, siis oleks parem.
[Pilt: 070975403a000f.jpg]
[Pilt: 070975411bbda2.jpg]
[Pilt: 070975445c726f.jpg]
[Pilt: 0709755133bce6.jpg]
[Pilt: 0709755196b139.jpg]
[Pilt: 070975523afe8f.jpg]
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...53/?page=7


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 176 174,806 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,595 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,915 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,057 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 31,965 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,929 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,300 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,369 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,880 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,300 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne