Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Asi läheb minul üle käte, st kutsika ehitamine (3.2`ks).
Probleem selles, et ei leia 3.2 mootorile hooratast. Hoorattaid, mis otsa istuvad on küll, kuid sidurikomplekt, mis sellele mootorile mõeldud, ei istu hooratta otsa. (sidurikomplekte ainult 1 sellele mootorile)
Ma olen sellist sebimist ja vaeva näinud, et ise kah enam ei usu. kõigepealt oli probleem süütepoolialuste piipudega, ok need aeti kuskilt välja, siis sain kiirtellimusega siduri kätte, tuli välja, et õnnetul kombel oli 3.2 mootori otsas 2.0 diisli hooratas. Tallinnas Mercedes-Benz lammarist sain 3.2 hooratta, kuid seegi väike, sidur klapib ja istub sees, kuid korv jääb äärte taha.
Kas mõnel mehel on mootor auto vahelt väljas ja saab teha pilti, võtta mõõte vms. Silberist öeldi, et vähemalt 3 erineva numbriga hooratast näitab arvuti.
Ja seda, et kas keegi saaks öelda oma VINi vms kere numbri, mille järgi ma saaks silberist tellida omale aju pistiku. Nad tahavad kere numbrit, muidu ei saa. Aasta võiks sinna 93 kanti jääda, aga tegelt pole oluline.
Ega kellelgi Tartust pole 3.2 hooratast näidata????
Mida üldse tähendab kahe massiline hooratas?
ma panen kohe varsti pildi minu hoorattast.
Äkki keegi saab aidata.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Sain täna teada, et mulle anti üldse 3.0 hooratas - ei teagi kohe mida teha või mõelda. Tahtlikult anti vale hooratas ja öeldi, et ise olen loll, et 190`le panen 3.2 ja ei tea tehnikast midagi.
Siis sain teada, et mingi jämedate vedrudega sidur või hooratas maksab üle 10k - seda siis vist mul vaja.:bash:
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ai sinder... ikka nülivad sind elusalt : /
aga kuidas krt need hoorattad ja asjad nii erinevad on? 3.0 130kw, 3.0-24v 162kw ja 3.2 162kw on ju SAMA PLOKK. ainult pea on teine...
...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Hoorattal on väga suur vahe muideks....Süvenega autoforssimise põhitõdessse...
Kes müüs sulle selle vale hooka tln lammaris? See "naine" nagunii?
Üldjuhul seal see, et tükk kätte ja sinna, kui Splint ise ka seal on, räägid mure ära ja Splint võtab tagasi....Splindi selja taga tahavad lihtsalt äri ajada seal.....
Kui tahad juppe tellida, mne tln või isegi tartus on ju MB varuosad, räägi oma mure ära, erinevalt Silberi omadest näevad nad kaugemale kui VIN koodi.... ja aitavad hea meelega...
Edu ehitamisel!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ohh jumal mis k*ppi selle hoorattaga sa nüüd nägema pead hocked:..kurat antsul õigus need mootorid blokid kõik samad...väga kahtlane...no mootori kood on M104.992...aga isegi sellest pole vist silberis abi, eriti kui veel mingi oinas teenindaja on. 1 variant on võtta aju kaasa, mootori kood öelda neile ja siis näiteks Ants ütleb oma auto VIN koodi vms. Kui S500-le uut mootori juhtmestikku tellisin siis oli samasugune juramine silberis ja lõpuks ei saanudki seda mida vaja & käisin ise saksas järel. Lõppkokku võttes tuli täpselt 70% odavam silberi pakutavast hinnast...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Inimsed, minge kadakasse MB Varuosadesse, ja te saate kõik oma asjad lihtsalt kätte....Silber ei suudagi ega hakka ka suutma kerenumbrist kaugemale vaadata.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Asi selles, et ma Tartust ja Tallinna iga päev ei satu, täna pidin minema hooratta pärast, aga tegemist on palju, järgmine nädal kavatsen ära käia. Mind ajas närvi jutt, et saatsime jah 3.0 hooratta, sa aretad niigi valet mootorit valele autole ja aretagi edasi. Otsi sidurikorv hooratta järgi, mitte vastupidi. Mul aga juba välja ostetud tutikas sidurikomplekt 3.2 mootorile. Tartu mb varuosade poes olen ma juba nii nähtud nägu. Iga päev käin pea 2 korda seal, nemad aitasidki mind siiamaale, tänud neile. Silberisse läksin seepärast, et saaks äkki mingit pilti vms, et tuvastada hooratas, kuna hoorattal pole ühtegi osa koodi.
Igaljuhul, ma lähen nüüd garaasi teen mõne pildi, kuigi seegi vist ei aita probleemi lahendada.
Kas kellelgi Tartu kandist pole mõnda rida-kuus hooratast 2.6, 2.8, 3.0, 3.2?? Saaks korvi peale proovida vms.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Nüüd probleem selline, et roolivõimupumbal on 4 väljundit. kõige ülemine ja kõige alumine on OK, neid tean, miks nad on. Aga nende vahele jäävad veel 2 väljundit, kuhu nood peaks ühendama ja miks nad üldse seal on?
Ja küsin veel korra selle aju pistiku kohta: kas mõnel muul mootoril on füüsiliselt sama aju 3.2 omaga? Pistikute osas just. Mul ikka pistikut vaja, silberist öeldi, et võibolla saaks, aga siis koos juhtmetega(ei tea mis ulatuses).
Siduri/hooratta mure viimaks leidnud lahenduse, nüüd veel see aju pistik ja roolivõimupump. Siis võib homme mootorit vahetama hakata.
Tänud ette.
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Samu pistikuid kasutavad näitkes w210 kerel olevad: 3.2 v6 (M104.995) mootor, siis 2.8 v6(m104.945), siis 2.3 r4 (M111.970)ja 2.0 (M111.942) ja C-klassil olev 2.2 r4 (M111.961) ning 2.3 (M111.974) mootorid. Tegemist siis 95a ja ülespoole autodega, vanemate seast (a-la 3.0 12v jne) pole mõtet otsida.
Usun et mõni eelpool nimetatutest kusagil romulas ikka vedeleb...
Kui roolipumbaga targemaks ei saa, pane peale oma vana rooli pump või vaata S-i kapoti alt kuhu need torud jooksevad..seal sama mootor ju...ise täpselt enam ei mäleta kuhu mis käis.
edu!
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Leidsin: Sellelt saad kindlalt kõik mida vaja: 2.8 w124
Pakun et saad terve mootori sealt varuoadeks võileiva raha eest ka veel kui tahad sest suht nukker paistab....
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tänud, seda infot oligi tarvis.
Õigus, S-il ju samalaadi mootor.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Vaatasin S`i kapoti alla, seal ainult 2 väljundit, ehk neid keskmisi polnud.
124 mehed, oskate aidata? Võib see olla näiteks jahutamiseks? Läbi radika vms?
Ja küsimus veel selline, et kui ma panen lambda anduri 3 silindri järele, kas sellest infost piisab ajule?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas need kaks üleliigset ei või olla nivoo/ASD/vms hüdraulika tarvis? Kui on tandempump...
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Jah ..tuleb meelde..autol oli ASD peal...nii et võibolla tõesti ASD väljavõtted. Lihtsaim variant on vist panna sinu vana pump või siis pimedad ette keerata.
Nii palju kui mina olen asja uurinud siis lambda tahab ikka kõikide silindrite heitgaase....
Kas muidu Hoorattalt hambaid lugeva anduri panid külge?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui on ikka tegu nagu kahe erineva pumbaga, siis tuleks ikka õli järgi panna ja väljund õilpaaki tagasi suunata kuna ilma õlita pumbad kaua ei kesta.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Vana pumpa ilmselt külge ei topi, kuna 1.8 on rihmaratas poole suurem.
Hammasvöö lugejat pole küljes, sest selle peaks saama vanalt mootorilt, mis mul veel auto peal.
Aga lambda kohta veel uurin. Tegelt vist pole oluline gaasi hulk.
Võibolla peaks lihtsalt torud omavahel ära ühendama, las käib siis ringi seal.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas 3.2(104.992) mootorile istub 3.0 klapikambrikaas?
Siin pilt sellest 3.0 mootorist
|