Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aidake...kas uus või vana?
#1
Sõidan hetkel suht uue mercedesege ja varsti plaan auto välja vahetada E-klassi mercedese vastu. Nüüd siis olen kahevahel kas osta 1-2 a. vana auto või siis täitsa uus Silberautost. Kas uue auto pidamine on kallim kui vana? Müügisaalist väljasõites langeb hind kohe 30% jne. Äkki abivalmid ja teadjad MB Klubi kasutajad oskavad ka asjale oma hinnagu anda,olen väga tänulik!
Vasta
#2
marko552 Kirjutas:Sõidan hetkel suht uue mercedesege ja varsti plaan auto välja vahetada E-klassi mercedese vastu. Nüüd siis olen kahevahel kas osta 1-2 a. vana auto või siis täitsa uus Silberautost. Kas uue auto pidamine on kallim kui vana? Müügisaalist väljasõites langeb hind kohe 30% jne. Äkki abivalmid ja teadjad MB Klubi kasutajad oskavad ka asjale oma hinnagu anda,olen väga tänulik!
garantiiga autoga ikka suht muretu elu ju... oota mõni sooduspakkumine ära, alles oli ju w211 special edition pakkumine mingi suht hea hinnaga. järgmine aasta tuleb uus e-klass, siis peaks viimase mudeli eriti hea hinnaga saama!

ilmselt küsides saab ka midagi alla rääkida, või mõned head lisad hinna sisse... pealegi uuel saad valida ise mis lisad külge keeratakse, kasutatu puhul pead kellegi teise maitsega(maitselagedusega Smile) leppima.
Vasta
#3
Tere

Olen ostnud autosid selles järjekorras. salongist uue, 3a kasutatud ja 12a kasutatud. Uuega oli alguses hea aga uus on ta esimene nädalSmile Kui plaanis x krooni ära kulutada siis kõige mõistlikumaks pean osta 2-3 aastat kasutatud aga selle eest parem kui uus. Kui 2-3 aastat hiljem müüd saad sama raha aga sõidurõõmu on rohkem olnud. Ei tea mis plaanid on aga saab ju tagaveolise asemel 4 veoline võtta, 2L asemel 5L võtta või E asemel hoopis CLS või S.

Hoolduses peab ikka käima ja kui norm olukorras auto saad ja ise korralikult hooldad siis ei ole muresid rohkem kui uuega. Minul selle 3a kasutatuga vedas, sest sellega oli varem sõitnud üks eesti rikaste top 20s olev mees ja kõik hooldused olid tehtud esinduses ja ilma koonerdamata ehk proovi uurida ka kellele auto varem kuulunud on.

PS. Viimast autot ei maksa tõsiselt võtta sest see rohkem mänguasi kui sõidu või töövahend.
Vasta
#4
cl600 Kirjutas:Tere

Olen ostnud autosid selles järjekorras. salongist uue, 3a kasutatud ja 12a kasutatud. Uuega oli alguses hea aga uus on ta esimene nädalSmile Kui plaanis x krooni ära kulutada siis kõige mõistlikumaks pean osta 2-3 aastat kasutatud aga selle eest parem kui uus. Kui 2-3 aastat hiljem müüd saad sama raha aga sõidurõõmu on rohkem olnud. Ei tea mis plaanid on aga saab ju tagaveolise asemel 4 veoline võtta, 2L asemel 5L võtta või E asemel hoopis CLS või S.

Hoolduses peab ikka käima ja kui norm olukorras auto saad ja ise korralikult hooldad siis ei ole muresid rohkem kui uuega. Minul selle 3a kasutatuga vedas, sest sellega oli varem sõitnud üks eesti rikaste top 20s olev mees ja kõik hooldused olid tehtud esinduses ja ilma koonerdamata ehk proovi uurida ka kellele auto varem kuulunud on.

PS. Viimast autot ei maksa tõsiselt võtta sest see rohkem mänguasi kui sõidu või töövahend.

Siit selgub tõsiasi,et õigem oleks osta jah 2-3a. vana auto. Täpselt samasi asjasi mida sina räägid siin,seda on ka teised tuttavad mulle rääkinud...olen ka ise rohkem seda varjanti kaalunud. Hetkel küll on uus E-klass aga see paraku vana saksa takso ja vigu seal leidub.Sõitnud juba aasta sellega ja pole teele jäänud kuid kui siin viimati diagnostikas käisin siis leiti 25 viga Confusedad: See on see kui lased saksast tuua ja kohapeal kohe vaadates igati tip-top masin,aga hiljem hakkavad kõik vead välja tulema:bash:
Vasta
#5
Kõik algab siiski sellest mida ise soovid. Väita, et 2-3 aastat vana auto on parem kui uus oleks ju väär. Samas pole ilmvõimatu leida, võrreldes uue hinnnaga, poole odavamalt siiski väga heas sõidukorras vähesõitnud isendit. Kasutatuga paraku riskifaktor alati olemas. Mina isiklikult eelistan veelgi vanemaid aga vaid sel põhjusel, et rohkemaks raha pole. pakuksin välja nii:
1. palju oled ostmisel nõus kohe välja käima
2. kriteeriumid autole sinu vaatevinklist ( C, E ... lisad jne)
3. kui suurt jääkväärtust loodad autot müües, ehk paljust oled nõus loobuma oma läbisõidukilomeetrite kohta.

Seejärel veid turu uuringut ja arvutamist ning vastus tuleb matemaatilise tehtega kätte.

tore kui imenatukenegi sain abiks olla:hump:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2017 MB, kas välja vahetada. Bert 2 821 08-02-2022, 01:05 PM
Viimane postitus: vreps
  w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem nils_ 6 1,650 15-12-2021, 02:18 PM
Viimane postitus: aix19
  S124 2.5 diisel 83kW uus aku kuni ca 100€ nostromo 5 3,840 03-07-2018, 02:39 PM
Viimane postitus: 124STD
  E280 CDI 2005 3.0 140kw 7g kastil dün. või tavaline õlivahetus? DaddyV 6 4,335 19-01-2017, 04:40 PM
Viimane postitus: Black66
  w211 geneka pingeregulaator või lisa-aku? kristokx 9 6,624 21-10-2016, 08:21 AM
Viimane postitus: Treiku
  W124 sedaan tagastange 1987 ja 1991 kas on samasugused? kaupo51 5 4,262 09-06-2016, 09:06 AM
Viimane postitus: v6sa
  E 230 probleem, kas lahja segu või kütusefilter? taaniel16 0 2,028 08-02-2016, 01:44 PM
Viimane postitus: taaniel16
  Kumba elistada: kahemassilist või ühemassilist hooratast. 124STD 1 2,064 08-02-2016, 08:04 AM
Viimane postitus: Valgma
  Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ? metsamersu 9 6,434 16-09-2015, 09:32 PM
Viimane postitus: erx000
  w124 elektri-iste kas releega või kaitsmega ? vana-lõõts 9 6,909 07-06-2014, 12:56 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne