14-03-2007, 08:10 PM
MB.C220CDI.1999A.universaal ei käivitu.Tunndub et paagis olev kütusepumpp ei tööta.Kuidaas selleni pääseb.Suured tänud kui viitsite aidata auto sõbraoma makksis 100000eek.
Aidake.C220CDI ei käivitu.
|
14-03-2007, 08:10 PM
MB.C220CDI.1999A.universaal ei käivitu.Tunndub et paagis olev kütusepumpp ei tööta.Kuidaas selleni pääseb.Suured tänud kui viitsite aidata auto sõbraoma makksis 100000eek.
14-03-2007, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2007, 09:25 PM ja muutjaks oli Sulo.)
Soovitan alustada vea otsimist pihusti liigsest tagasivoolust. S.t. süsteem ei saa rõhku ülesse et starterist käivituda. MUL OLI SIUKE VIGA. Esimene pihusti jooksis,,,,,,
Suht levinud probleem. Kui on manuaal siis peaks selle vea puhul tõmmates käima minema aga kui automaat siis mine diagnosti.....näitab kohe ära!
14-03-2007, 11:42 PM
samasugune kogemus. süüdi olid lekkivad pihustid. pihustite hinna kohta oskab pentax rääkida, tal on värske kogemus.
15-03-2007, 09:48 AM
taastatud pihusti 5000.- ja tutikas 8200.-
15-03-2007, 10:11 AM
taastatud pihusti saab odavamalt. Ilja juures oli neli tuhat kopikatega
15-03-2007, 10:20 AM
....irw....maiteagi miks ma 5000.- kirjutasin 4400.- krooni oli Silberis!
15-03-2007, 03:10 PM
...eile müüdi mulle Boshist pihusti 2400.- ga, olin päris üllatunud ...siiski see ei sobinud minu mootorile ja täna tuli vahe juurde maksta et 4400.- täis saaks :biggrin:
...aga kahes osas oli ikkagi kuidagi kergem raha välja käia mingi mõttetu metallijunni eest :evil:
15-03-2007, 04:35 PM
Kas uue ja taastatud pihusti kestvuse vahe on sama suur, kui hinnas kajastub?
15-03-2007, 07:12 PM
...boschist väideti et vahet ei ole ...korpus nägi välja nats räsitud mile: ...aga kapoti all ilu ei maksa ...see kuidas tööd teeb tehase taastatud, versus uus, võiks küll keegi kommenteerida ...mina saan seda ehk alles aasta-paari pärast teha :biggrin:
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|