Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
14-02-2010, 04:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 03:49 PM ja muutjaks oli marek.)
Mercedes-Benz CE 300 3.0 r6 138 kW
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1988
Mootor: 3.0 r6 (138 kW)
Kütus: bensiin
Käigukast: automaat
Värvus: Tume sinine
Auto on olnud vist juba 5 aastat .Aga on olnud üks suur kütteröövel ,minek on tal hea ja kõik .Lõpuks hakkasid jamad ,küll lande andurid ,tühikäigu mootor ,küttepump läksid katki jne.Lõpuks oli küttekulu 100 km peale 18-21 L kandris .Lõpuks võttis viskas närvi mustaks ja tuli mõte panne karpa peale.See sissepritse on mõtetu, palju andureid ,üks jupsib ja kohe küttekulu kõrgel .Ameerikast sai tellitud karpa .Sissepritse sai küljest võetud .Siis tuli karpa jaoks teha vahejupp et peale istuks .
Vahejupp tuli selline
Kokkuvõte tuli selline
Karpaga hakkas auto ilusti toimima ,töö jäi pooleli kuna vaja küttepumpa ,originaaliga ei saa ,surve liiga tugev,nüüd peab ootama kuna uus USA-st kohale jõuab.Gaasi trossi süsteem tuleb kah muuta.
Kui täielikult valmis saan siis kirjutan juurde ,milliseks küttekulu läks ja kui palju tõmmet tuli juurde
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Müts maha sellise teo eest!
Pumpasid oleks ka siitpoolt suurt lompi saanud mõistliku hinnaga. Edaspidiseks teadmiseks, ma müün ka karpade kola (Põhiliselt küll DellOrto ja Weber karpad/jupid, aga kõik muud pumbad jne).
Sisselaskekollektor võiks ilmselt natike lühem olla, aga jääme tulemusi ootama.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Et siis selline downgrade Võimalik, et lihtsam küttekulu paikka saada, kas ka tõmme paremaks...vaevalt? Kui siis sama suure küttekulu arvelt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Laur Kirjutas:Et siis selline downgrade Võimalik, et lihtsam küttekulu paikka saada, kas ka tõmme paremaks...vaevalt? Kui siis sama suure küttekulu arvelt. Tõmme tuleb kindlasti juurde kuna karpal hea süsteem ,mingi asendini saad ökold sõita aga kui üle keskmise ,siis lööb bensiini peale nagu kraanist
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kõik ökotamised käivad lahja küttesegu (väga kuum põlemine) arvelt. Kahju oleksid võinud tiba uurida ja asja kindlasti korda saada - siin foorumiski pädevaid pritsemehi kes selle tööga leiba teenivad. Aga projekti mõttes kindlasti huvitav asi. Edu.
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
R129 Kirjutas:Kõik ökotamised käivad lahja küttesegu (väga kuum põlemine) arvelt. Kahju oleksid võinud tiba uurida ja asja kindlasti korda saada - siin foorumiski pädevaid pritsemehi kes selle tööga leiba teenivad. Aga projekti mõttes kindlasti huvitav asi. Edu. No oleks saanud korda jah ,siis oleks maksnud asjatundjatele ,oleks ostnud uued jupid mis olid katki .Ega Mercedes-Benz originaal jupid pole odavad .See summa oleks sama tulnud ,nüüd ei saa enam midagi tuksi minna .
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
hents99 Kirjutas:Müts maha sellise teo eest!
Pumpasid oleks ka siitpoolt suurt lompi saanud mõistliku hinnaga. Edaspidiseks teadmiseks, ma müün ka karpade kola (Põhiliselt küll DellOrto ja Weber karpad/jupid, aga kõik muud pumbad jne).
Sisselaskekollektor võiks ilmselt natike lühem olla, aga jääme tulemusi ootama.
Ega ma ise kah alguses mõtlesin et see sisselaskekollektor on kahtlane ,et vb ei saa kütust hästi kätte või midagi taolist .Aga töötas ilusti
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ja karburaator ei või tuksi minna?
Ma saan aru ehitamise tuhinast ja mul on huvitav seda jälgida. Kuid eeldused on natuke vildakad... Aga vaatame, äkki ma korrigeerin oma suhtumist teema arenedes.
Mis see karburaator ukse taga maksis? Ma pakun, et mitte vähem, kui 5 kilo. Mis on töötava kasutatud mootori hind, mil küljes korras pritse...
Ahjaa, kes selle karburaatori ära häälestab?
Muidu sile ja viisakas kube näikse olevat.
Küsimus tehniliselt poolelt: kas odavam ja lihtsam ei oleks trassi rõhuregulaator paigaldada? Suvalise pumba aretamine skeemi pole ju ka bolt-on.
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
kena masin ja huvitav projekt. jõudu ja jaksu lõpule viimisel
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
MargusPts Kirjutas:Karpa kestab ikka päris kaua võrreldes kui pritse .Ning miks siis kiirendus autod kasutavad karpat ?Miks mitte sissepritset ?Ühegi Ameerika caatri ega laeva ,paadi mootoril pole sissepritse süsteemi .Mida sa teha saad keset järve kui mingi elektroonika vidin üles ütleb Midagi ei tee .Karpa on vähenalt lollikindel .Karpa maksis jah palju , saab ise häälestada kruvikeerajaga pole vaja mingeid kalleid arvuteid millega timmida Bensu pumpa on väga kerge panna ,kapoti all on piisavalt ruumi ,uued racingu pumbad on päris pisikesed .
Kiirendus autodel on küttekulu viimasel kohal, ja mitte kõigil kiirendus autodel pole karpa. Korras pritsega masinad on tehase andmete järgi ökomad ja suurema võimsusega kui karpaga masinad. Kuigi jah vaieldamatult on see KE-JET kiviaegne pritsung, ei saa aru miks MB seda niikaua kasutas kui konkurentidel tulid juba 80a. alguses elektroonilised pritsungid.
Päris ilma elektroonikata siiski hakkama ei saa, vähemalt häälestamiseks vajalik, või kavatsed iga kruvi pöörde järel küünalde värvi kontrollida? Lambdaga oleks lihtsam.
Kui oled pumba kätte saanud kirjuta siiagi, jälgime huviga kuidas seline asi areneb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma kaldun arvama, et viimase otsa karpad ei ole ei töökindlamad ega lihtsamad, kui seda on KE-JET. Küll aga kapriissemad ja nõudlikumad kütuse suhtes (prügi ja saasta ladestumine kanalitesse). Ning keegi neid remontida-hooldada ei taha - nagu KE-JETtigi.
Vanemast lihtkarburaatorist ei saa aga üheaegselt minekut ja madalat kütusekulu kätte. Rääkimata sellest, et mootorit toidetaks kogu pöörete vahemikus hästi.
Kiirendusautod pole tänavaliikluseks just sobilikud - hea täisvõimsuse ohvriks on toodud nii tühikäik kui kütusekulu. Külmkäivitusest ma pigem ei räägi...
Aga ülemise otsa mats on muidugi võimas...
Muide, üsna tihti häälestatakse karburaatorit ka kiirendustel elektroonilise gaasianalüsaatori abi. Ning paljudel lühemaid aegu sõitvatel maisnatel on peal nii lambda kui dataloger - jällegi elektroonika.
Aga ülaltoodu on nokkimine - ma ootan huviga, kuidas see projekt edeneb. Iseenesest peaks sobivaid karburaatoreid romulates leiduma ja kui see mootor hakkab rahuldavalt käima, siis oleks sellise ümberehituse huvilisi ilmselt küllalt patoloogiliste pritsefoobide hulgas.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Elu käib, huvitav teema.
Miks pumba kapoti alla sätid?
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Ma kaldun arvama, et viimase otsa karpad ei ole ei töökindlamad ega lihtsamad, kui seda on KE-JET. Küll aga kapriissemad ja nõudlikumad kütuse suhtes (prügi ja saasta ladestumine kanalitesse). Ning keegi neid remontida-hooldada ei taha - nagu KE-JETtigi.
Vanemast lihtkarburaatorist ei saa aga üheaegselt minekut ja madalat kütusekulu kätte. Rääkimata sellest, et mootorit toidetaks kogu pöörete vahemikus hästi.
Kiirendusautod pole tänavaliikluseks just sobilikud - hea täisvõimsuse ohvriks on toodud nii tühikäik kui kütusekulu. Külmkäivitusest ma pigem ei räägi...
Aga ülemise otsa mats on muidugi võimas...
Muide, üsna tihti häälestatakse karburaatorit ka kiirendustel elektroonilise gaasianalüsaatori abi. Ning paljudel lühemaid aegu sõitvatel maisnatel on peal nii lambda kui dataloger - jällegi elektroonika.
Aga ülaltoodu on nokkimine - ma ootan huviga, kuidas see projekt edeneb. Iseenesest peaks sobivaid karburaatoreid romulates leiduma ja kui see mootor hakkab rahuldavalt käima, siis oleks sellise ümberehituse huvilisi ilmselt küllalt patoloogiliste pritsefoobide hulgas. Ütleme nii ,et see karpa on suht lollikindel ja töökindel .Siis muidugi kui on mingi hiina toode ,siis võib kergesti katki minna ja sada viga tulla .Ma ostsin ikka uue , kalli ja tuntud firma oma .Sellist mure mul küll kindlasti nüüd ei tule, et kanalid kinni jäävad .Ega see pole veneauto kuhu valatakse igat sodi sisse mida kätte saadaks .Filtrid vahel siis ei satu ükski tükike karpasse ja vaevalt et paakigi satub
Külmkäivutusega ei tule samuti mingit probleemi .Tooreka panen trossiga armatuurlauda, seal kus tulede lüliti .
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
El`Lango Kirjutas:Elu käib, huvitav teema.
Miks pumba kapoti alla sätid? Ei ole mõtet sinna alla jätta , ei viitsi sinna auto alla ronida .Kapoti all ruumi piisavalt .Uued racingu küttepumbad on üpris väikesed
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Aga jah projekt jääb seisma natukeseks .Tegin tellimuse ja läheb kuni 2 nädalat aega .See nv üritan teised asjad valmis saada .
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Aga miks sa ei jäta Mercedes-Benz enda pumpa, panin yks kord uazile millel on karpa mootor panin sinna ford escordi pensupumba aga tegin nii et enne karpat panin vahele kolmiku kus siis ylevool nagu läks paaki tagasi ja nii palju kui karpal vaja oli selle imes sealt endale sisse ja toimis kyll ilusti aga noh sinu projektile edu ikka krt tahaks juba teada kui ökomaks sa said siis?
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Alvar84 Kirjutas:Aga miks sa ei jäta Mercedes-Benz enda pumpa, panin yks kord uazile millel on karpa mootor panin sinna ford escordi pensupumba aga tegin nii et enne karpat panin vahele kolmiku kus siis ylevool nagu läks paaki tagasi ja nii palju kui karpal vaja oli selle imes sealt endale sisse ja toimis kyll ilusti aga noh sinu projektile edu ikka krt tahaks juba teada kui ökomaks sa said siis? Eks näis mis süsteemiga tuleb ,võimalusi on palju
No kui originaalis võtab 13 sajale ,siis ma arvan et nüüd võtab vast 1-2 liitrit rohkem .No aga 2 kuud sai igapäev nii sõidetud et võttis 20 sajale
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
v6sa Kirjutas:Ma kaldun arvama, et viimase otsa karpad ei ole ei töökindlamad ega lihtsamad, kui seda on KE-JET. Küll aga kapriissemad ja nõudlikumad kütuse suhtes (prügi ja saasta ladestumine kanalitesse). Ning keegi neid remontida-hooldada ei taha - nagu KE-JETtigi.
Sai kunagi nähtud karburaatorit väliste kanalitega(torud+voolikud) oli see toyota või lexus enam ei mäleta. Vot sellist on hea puhastada.
|