03-01-2010, 10:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2012, 07:47 PM ja muutjaks oli mkik.)
Niisiis 06.2009 sai soetatud endale selline auto:
Mercedes-Benz E 200 Elegance
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 09/1997
Mootor: 2.0 (100 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 135000 km (vb isegi õige)
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (5 käiku)
Värvus: must metallik ametlikult, välja näeb rohkem tumesinisena
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor
Mugavusvarustus
konditsioneer, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
Sisustus
tekstiilpolster, 1x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga), käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (Audio 10cd), 8 kõlarit
Rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (16 MB originaal)
Tuled
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
Muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, 3x isetumenevad peeglid
Vead
Konditsioneeri pump/kompressor teeb rõvedat häält, ilmselt seisab ees vahetus suve hakul. Ja veel kui kont seisma jätta siis tuleb jube läppunud hais ventikast, äkki on kondentsi tühjendus voolikud umbes, sest pole näinud tilkumas midagi põhja alt?
Mure on veel kaugtuledega, nimelt näitavad suht maha. Kuna ise leidsin ainult mutrikesed kust lähituld saab keerata, siis pöördusid murega Viljandi Silberisse. Seal keerati aga lähituled taevasse ja ütlesid et nii peabki olema. Et sedasi tõstab ka kaugtuld, paraku nii see polnud mitte, täpselt sama kohapeal.
Külma ilmaga (alates -14) hommikul käima pannes salongi vent ulub umbes 1 min. Võtsin ventika ükspäev välja lootuses et äkki saab õli kuskile vahele surada, aga hoopis tundus et harjad ning nende tööpind on suht räbal. Kuna oli pühapäev ja järgmine päev oli naisel autot vaja siis panin asja samatargalt kokku tagasi.
Teinud olen autol hoolduse, ning sillas vahetanud stabika kondid ja puksid. Ja nagu w210'le kohane siis loomulikult ka tagaakna tõstuk. See oli aga paraku nii räbal et tuli lammutusest "uus" soetada. Sai ta ka loomulikult ära tugevdatud koos teise tõstukiga. Rohkem nendega probleeme ei tohiks tekkida
Salong on autol väga puhas ning kulumisjälgedeta. Katusel ilmselt õuna kukkumisest mõlk, kapotilt sügav kriips u 5cm pikkune, tagauksel väike roostetäpike. Kevadel plaanis värvimisse viia. Toonklaas ka plaanis kunagi panna.
Autoga olen ülirahul, väga mõnusalt suur, mugav ning vaikne.
Üks pilt ka siia juurde, rohkem pole praegu:
Mercedes-Benz E 200 Elegance
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 09/1997
Mootor: 2.0 (100 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 135000 km (vb isegi õige)
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (5 käiku)
Värvus: must metallik ametlikult, välja näeb rohkem tumesinisena
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor
Mugavusvarustus
konditsioneer, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
Sisustus
tekstiilpolster, 1x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga), käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (Audio 10cd), 8 kõlarit
Rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (16 MB originaal)
Tuled
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
Muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, 3x isetumenevad peeglid
Vead
Konditsioneeri pump/kompressor teeb rõvedat häält, ilmselt seisab ees vahetus suve hakul. Ja veel kui kont seisma jätta siis tuleb jube läppunud hais ventikast, äkki on kondentsi tühjendus voolikud umbes, sest pole näinud tilkumas midagi põhja alt?
Mure on veel kaugtuledega, nimelt näitavad suht maha. Kuna ise leidsin ainult mutrikesed kust lähituld saab keerata, siis pöördusid murega Viljandi Silberisse. Seal keerati aga lähituled taevasse ja ütlesid et nii peabki olema. Et sedasi tõstab ka kaugtuld, paraku nii see polnud mitte, täpselt sama kohapeal.
Külma ilmaga (alates -14) hommikul käima pannes salongi vent ulub umbes 1 min. Võtsin ventika ükspäev välja lootuses et äkki saab õli kuskile vahele surada, aga hoopis tundus et harjad ning nende tööpind on suht räbal. Kuna oli pühapäev ja järgmine päev oli naisel autot vaja siis panin asja samatargalt kokku tagasi.
Teinud olen autol hoolduse, ning sillas vahetanud stabika kondid ja puksid. Ja nagu w210'le kohane siis loomulikult ka tagaakna tõstuk. See oli aga paraku nii räbal et tuli lammutusest "uus" soetada. Sai ta ka loomulikult ära tugevdatud koos teise tõstukiga. Rohkem nendega probleeme ei tohiks tekkida
Salong on autol väga puhas ning kulumisjälgedeta. Katusel ilmselt õuna kukkumisest mõlk, kapotilt sügav kriips u 5cm pikkune, tagauksel väike roostetäpike. Kevadel plaanis värvimisse viia. Toonklaas ka plaanis kunagi panna.
Autoga olen ülirahul, väga mõnusalt suur, mugav ning vaikne.
Üks pilt ka siia juurde, rohkem pole praegu: