Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 CE, 1990, C124 - Mondos
#1
Mark: Mercedes-Benz 300 CE
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 285 000
Võimsus: 132 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Sisu: beež riidesisu (cloth cream beige 065)
Värv: Punane (almandine red metallic 512)
Esmane tarne: 20.08.1990
Algne müüja: S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364)
Eestis alates: 2006 (~60 000 km)
Minu käes alates: 27.09.2009

Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), MB valuveljed (15 ja 16), signalisatsioon (mahuanduriga), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, originaal stereo, esiklaasi soojendus, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), nahkkattega rool, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, turvavöö kelnerid töötavad, Alcantaraga kaetud armatuur (roheline) ja keskkonsool (hele beež).

Muud: Autos on olnud ka MB originaal GSM telefon. Salongis olev toru on alles, aga GSM jaam on välja võetud. Kui kellelgi vedeleb GSM jaam, siis võib mulle märku anda.

Lisaks on puudu kindalaeka sisu. See on välja võetud ja ära kadunud. Panin siin foorumisse ka kuulutuse, aga keegi ei ole pakkunud.

Veel: Eelmine omanik on katnud armatuuri ja keskkonsooli ilusa kattega. Lisaks on armatuur all altpoolt kaetud mitme kihi klaasriidega ja pigimatiga, et vähendada kõlaritest tulevat vibratsiooni. Auto on vaikne küll.

Esialgsed vead: Eelmine omanik väitis, et tema käes on masin väga hästi töötanud ja midagi pole vahetada vaja olnud. Tavaliselt tähendab see seda, et uuel omanikul tuleb siis vahetama hakata ja nii läkski.

Tartus autot proovimas käies ei olnud kuulda sillas mingit lokus. Kui jõudsin Tallinna, siis läks nagu sepitöökoda nii ees kui taga lahti. Välja tuli ka nii külmalt kui soojalt käivitumise probleem. Tagasillast oli näha õli leket. Ette oli hoiatatud, jahutusvedelikku tuleb pidevalt peale valada.

Kohe vahetatud jupid:
1. Mootori õli
2. Õlifilter
3. Õhufilter
4. Automaatkasti õli
5. Filter
6. Pingutusrull
7. Kütusefilter (3 erinevat)
8. Jahutusvedeliku lõdvik (oli jalgratta siselohv, mis lasi läbi)
9. Veepump
10. Kütuse pumba relee
11. Sarniirid
12. Stabilisaatori puksid
13. Tagasilla rõngastihend ja õli

Lisaks sai vahetatud ka esiklaas. Seal oli paremalt vasakule jooksev pragu ja veel üks juhi silmadekohal. Kõrvalistuja juures oli osaliselt kere küljest lahti. Klaas läks ees võttes lausa pooleks. Panin roheka klaasi koos rohelise ribaga üleval. Vahetasin kohe ka kojamehe.

Kerel paar rooste kohta, aga midagi läbivat pole. Üks juhi poolses klaasi ülaserveas ja teine pagasi luugi ja tagatule vahel.

Paigaldatud on taha logarid.

Arvestades kõiki töid, siis kuu aega oli auto remondis ja peaaegu teine hind tuli juurde. See oli ikka väga pikk kuu.

Plaanid: Plaanis on veel korda teha tagasilla kolksumine, käivitusprobleem ja millalgi vahetada esitulede klaasid.

Tagasilla kolks tuleb kuidagi kurvis keerates ja just linnasõidul üle nende asfaldisse vajunud rööbaste sõites.

Käivitusprobleem on kõige tõsisem alles jäänud probleem. Külmalt tuleb käiata ja kui läheb, siis tundub nagu iga silinder tuleb iseajal järgi kuni saavutatakse normaalne töörütm. Soojalt käivitades läheb tööle, kuid siis kukuvad tuurid kohe alla ja hakkab puterdama nagu kõik silindrid ei töötaks. Mõned sekundid puterdab ja lõpuks saavutab normaalse töörütmi. Tühikäigul seistes teeb vahest nagu tühja löögi vahele. Küünlaid vaadates paistsid korras olema. Plaan on vahetada jagaja ja küünlajuhtmed, kuigi eelmine omanik väitis, et ta on neid vahetanud mõnda aega tagasi.

Üks esitule klaas on kiviauguga ja teine täkkega ning üldse on nad kuidagi tuhmid.

Üldiselt on plaanis hoida autot pidevalt korras ja säilitada pikalt. Kaugem eesmärk on 0 km ette saada ;-). Praegu kasutan autot igapäevaselt tööl käimiseks ja muudeks üksi-sõitudeks. Ikkagi kaheukseline ju. Viieukseline pereauto Golf Variant tundus overkill.

Muljed: Millegi nii mõnusaga pole mina roolis sõitnud. Esimesel päeval sõites tööle ei söendanud õigest teeotsast ära keerata vaid panin kohe läbi linna. Lihtsalt nautisin sõitmist ja mootori häält.

Minule riidesisu meeldib, sest tundub soojem. Plaanis ka talvel kasutada ja on mõnusam sisse istuda.

Maanteel sõites ühest küljest on tunne nagu lendaks, teisest küljes on tunne, et oled kindlalt maapeal. Samas linnasõidul on tegemist väga rahuliku olemisega. Vaikselt kulged, annad teed ja mõnuled rahus – las teised tõmblevad. Ma ju tean, et kui ma tahaks ja vajutaks, siis poleks teistel lootust.

[Pilt: 34383-03_eest.jpg]
[Pilt: 56498-08_paremalt.jpg]
[Pilt: 64332-11_tagant_paremalt.jpg]
[Pilt: 96536-14_tagant.jpg]
[Pilt: 77723-19_vasakult.jpg]
[Pilt: 68866-22_salong.jpg]
[Pilt: 73655-25_salong.jpg]
[Pilt: 26682-27_salong.jpg]
[Pilt: 87744-29_salong.jpg]
[Pilt: 63335-31_mootor.jpg]
Vasta
#2
Isegi päris mitu korda sai teda auto24 nähtud ja vaatama jäädud. Kena värv ja väga huvitav sisu. Et kõik probleemid kaoks ja parimat kulgemist talle!!! Eusa_danceThumbsup
Vasta
#3
Väljast vaadates tundus kena. CE on ilus pill. Punane värv ehk pole kõige paremini sobiv aga see selleks.

Sisu piltide juures aga Icon_eek <-selline nägu tekkis pähe. wow.

Kui vaid selle tekstiili viimse jupini maha võtaksid ja keemilises (või omade spets vahenditega) ära puhastaksid. Aasta kenaim MB tekstiil sisu.
Juhiistme nurk on isegi säilinud ?

Väga ilus.

Kunagi Tartusse juhtud (ja ka mina), siis teeks vahetustesti Unibrow mul 300D neljaukseline.

Mondos Kirjutas:Muljed: Millegi nii mõnusaga pole mina roolis sõitnud. Esimesel päeval sõites tööle ei söendanud õigest teeotsast ära keerata vaid panin kohe läbi linna. Lihtsalt nautisin sõitmist ja mootori häält.

Minule riidesisu meeldib, sest tundub soojem. Plaanis ka talvel kasutada ja on mõnusam sisse istuda.

Maanteel sõites ühest küljest on tunne nagu lendaks, teisest küljes on tunne, et oled kindlalt maapeal. Samas linnasõidul on tegemist väga rahuliku olemisega. Vaikselt kulged, annad teed ja mõnuled rahus – las teised tõmblevad. Ma ju tean, et kui ma tahaks ja vajutaks, siis poleks teistel lootust.

Selle teksti peaks kuskile klassikasse salvestama. 110% tõsi. Enda autot iseloomustaks täpselt samade sõnadega. Maanteel 120 kellal, ise raudselt maas. Ja linnas cruisid vaikselt, mugavalt ja mõnuga. Nod
Vasta
#4
clm Kirjutas:Juhiistme nurk on isegi säilinud ?



Kunagi Tartusse juhtud (ja ka mina), siis teeks vahetustesti Unibrow mul 300D neljaukseline.





Selle teksti peaks kuskile klassikasse salvestama. 110% tõsi. Enda autot iseloomustaks täpselt samade sõnadega. Maanteel 120 kellal, ise raudselt maas. Ja linnas cruisid vaikselt, mugavalt ja mõnuga. Nod



Ei pea 300D-ga sõitmiseks Tartusse minema, mul endal ka 300D automaat ja kuna värske CE omanik väga lähedane inimene on, saab iga kell proovida...
Aga see selleks.

Juhiistme nurk on jah haruldasel kombel terve, samuti on ka minu autol (läbisõit 400000 ja originaalsisuga ning viimase 5 aasta jooksul pole küll istmekatteid kasutatud.)


Aga Mondose CE on kokkuvõttes väga ilus ja korralik Mercedes-Benz ja ega ei jäägi muud üle soovida kui paksu rahakotti ja entusiasmi edaspidiseks!
Vasta
#5
Värv on hea !

Ma pakuks kolksudeks tagasilla esimesi suuri pukse. Ehk esimesed silla-raamivahelised puksid.

Minu käest võid saada performance pukse, agressiivsema sõidu puhul paraneb juhitavus 100%
Vasta
#6
clm Kirjutas:Juhiistme nurk on isegi säilinud ?

Mõtlesin, et selline küsimus võib tulla ja tegin strateegilisest kohast ka pilti. Kulumise jälgi on, aga mitte midagi hullu.

[Pilt: 78746-33_iste.jpg]

Puhastus on tõesti vaja - samas ei karju. Teen tehnilise poole kõigepealt. Lasin praegu kuivalt seest teha ja väljast vahatada.

Ma otsisin omale sellist pool hobi autot 2 ja pool aastat iga päev veebis. See on kolmas auto mida ma tegelikult ka vaatamas käisin. Kere ja sisu värvi kombinatsioon oli see, mis lummas. See on mul kuues punane auto järjest.
Vasta
#7
Tore, et keegi veel punase Mersuga sõidab Smile
OT:
Mul on täpselt samasugune komplektne sisu sedaaanile olemas ja vist jääb üle ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Kuna tunnen seda uut värsket kupee-omanikku ja tean, mis summad ja aeg selle auto alla on pandud, siis julgen väita, et see masin on endale väga väärilise omaniku saanud.Thumbsup

Loodame siis, et nägu jääb hommikuti naerule autoga sõites!
Vasta
#9
Vahepeal on saanud natukene edasi nokitsetud. Suurte asjade tegemiseks on praegu jaks otsas – samas väikesed asjad vajavad ka tegemist.

Näiteks lasin tulekustuti kontrollida ja ostsin tõkiskingad. Kuna eesmärk on auto saada täielikult korda, siis ei saa needki puududa.

Vahetatud sai üks tagumine pidurituli, sest ta põles teisest tuhmimalt. Ma kohe kuidagi ei salli, kui asjad pole tasakaalus. Vahest naerdakse, et olen väike Monk.

Läksin ka reklaamiohvriks – käisin nimelt Silberauto sügiskampaania ülevaatusel. Minu poolest tegid nad, mis lubatud. Ühe MB austaja käest sain juba sugeda, et mis asja ma sinna ära kaotasin – tuleb teha ise või käia Kadaka Imre juures. Smirk
Tulemused:
Geneka laadimine: 13,8
Akutesti ei saanud teha – tuleb laadida ja uuesti teha. Icon_confused
Jahutusvedeliku külmumiskindlus: -20 C
Rehvi rõhk: 2,2
Rehvi mustri sügavus: 4
Lisaks avastati, et vahetada võiks tagumised piduri kettad ja klotsid, käigukasti õlivanni tihendi, parema roolivarda, paralleelvarda ja mootori padjad. Kuna mul läks kiireks seal kohapeal, siis ei jõunud pakkumist võtta, et mis see kõik massa võibIcon_question
Tegelikult lootsin teada saada midagi ka tagasilla kolksu kohta, aga väitsid, et logari tõttu ei näinud midagi.

Seega tee püha tõeni ehk korras Mersuni on veel pikk.
Vasta
#10
Mul on sama jama istme padja kulumisega. Oli juba nii hõre, et tõmbasin teksade trukiga lõhki natuke. Võtsin lihtsalt nõela ja niidi ja hakkasin risti rästi õmblemaBadgrin Nüüd on kestnud juba 4 kuud. Katsun vähem hõõruda.
Aga kindlasti on ka teistel sama jama olnud ja huvitav oleks kuulda, kuidas ja võimalikult soliidselt keegi on istet parandanud.
Vasta
#11
Oleks samuti huvitatud ideest kuidas seda nurka taastada nii et võimalikult hea tulemus jääks. Mul tume sisu.
Vasta
#12
Mul ei vaja praegu veel parandust, aga vaatasin, et inglise eBay-s on müügil minu riidesisu (15£). Lisaks on seal tekst, et müüvad igasuguseid riidesisusid.
Vasta
#13
Poolteist kuud sõidetud ja mõned asjad jälle paremaks saanud.

Käivituse parandamiseks vahetasin välja jagaja kaane, rootori ja küünlajuhtmed. Kaks esimest paistsid tegelikult suhteliselt OK olema. Peale vahetust hakkas kohe paremini käivituma ning minu meelest ka sõidab vaiksemalt. Seega sai käivitusprobleemi paremaks.

Päris ideaalne veel minu arust pole. Alguses ei saaks nagu kütet kätte või ei lähe kohe kõik silindrid järgi. Olen teistega rääkinud ja seda on peetud aktsepteeritavaks - et nii võib olla. Igatahes vahetan ka küünlad ära.

Kaan ja rootor said Bremi omad. Küünlajuhtmed said Tesla Silicone Resistive.

Mingi päev käisin ja ostsin ära kesk-konsooli tuled. Pikalt seisid autos. Ühel peol sai mainitud sõbrale, et ikka vahetamata. Ta võttis sõna sabast kinni ja läksime vahetama. Vahetus käis nii kiirelt, et vahepeal jõudsin ainult kaks lonksu õlut võtta. DIY rubriigis on kirjas, et ühe õlu jooksul peaks tehtud saama - tõesti, see ongi nii lihtne. Kõige raskem oli ära saada konsooli katet - see tahtis tirimist, aga käis ikkagi jõuga.

Panin tähele, et osad tuled olid kirka klaasiga ja osad hägusaga - ei tea, millised seal siis originaalis tegelikult on? Mina panin praegu kirkad, sest sellised anti Silberist.

Nüüd põlevad kõik tuled konsoolis. Vahetamist ootavad veel kellade tuled (pirnid tegelikult olemas, aga pole kellasid kätte saanud).
Vasta
#14
Auto minu käes: 2 kuud
Minu käes sõitnud: 3000 km

Avastasin ühe väikese nipi, kuidas külmalt käivitumine poole pöörde peale saada.

Keeran süüte sisse. Ootan turvavöö kelneri ära, panen turvavöö peale ning keeran võtme start peale. Mida kiiremini start peale keeran, seda kauem tuleb käiata. Käivitumise aeg tuleb kokku ikka sama.

Mina olen harjunud keerama võtit kohe algusest lõpuni - minimaalne ooteaeg vahepeal.

Iseenesest väga lihtne asi ja tundub imelik, miks ma selle peale enne pole tulnudEusa_doh. Lausa kergelt häbi Icon_redface. Samas võib-olla kellelgi sama mure ja abi minu "suurest" avastusest.

Enda õigustuseks lisan, et teisalt võttes pole ju tegemist diisliga, millel hõõgküünlad kuumaks tuleb ajada.
Vasta
#15
Auto minu käes: 2,5 kuud
Minu käes sõitnud: 3500 km

Suurte külmade saabudes lõpetas juhi uks sulgumise. Nimelt jäi ukse klaasi ülemine serv tihendi taha kinni ning ei tulnud kinni. Suur praegu jäi tihendi ja klaasi vahele. Mõnikord vajus hiljem suure pauguga tihendi vahele.

Ajutine lahendusena lasin akna natukene alla, tõmbasin ukse kinni ja lasin akna ülesse tagasi.

Püsiva lahendusena käisin Imre juures ja lasin töömehel reguleerida seda värki. Kui ütlesin, et mul on 124 kupee ja ukse ei lähe kinni, siis nad kohe teadsid, et aken vajab reguleerimist - mitte uks.

Nüüd käib uks paremini ning aken on õigesti ees. Uks käib ikka palju kergemini ja pehmemalt.

Kuna ukse polster oli maas, siis kontrollisin üle ka sealsed kruvid. Osad oli päris lahti ja tõenäoliselt sellest ka krigises. Enam ei ole mingit kriginat.

Natukene lasin ka tagaluugi lukku reguleerida, sest luuki tuli kinni peksta - mitte panna.
Vasta
#16
Vaatasin et sa olid bensapumba relee ära vahetanud, et tahaks küsida palju see maksis?
Vasta
#17
Ma arvan, et midagi üle kolmesaja.
Vasta
#18
Ma olen nii rahul, et mu suurepärane auto nii hea omaniku sai.
Hoia seda hästiThumbsup
[Pilt: img0145medium.jpg]
By ymbre, shot with Canon PowerShot S400 at 2009-09-07
Vasta
#19
Auto minu käes: 5 kuud
Minu käes sõitnud: 4500 km

Erinevate tegevustega auto kallal sain pidevalt käivitumist paremaks, kuid polnud siiski ideaalne. Lõpuks võtsin kätte ja otsin uued küünlad. Poeks sai valitud MBgrupp. Täitsa OK koht oli.

Uued küünlad on: Denso T20EP-U.

Vanad küünlad olid erinevat masti – ühed oli seibiga ja teised koonusega – ühed olid ühe maandus elektroodiga ja osad kahega. Uued said kõik ühega. Lisaks võtsin ära küünlajuhtmete piipude peal olevad metallkaitsed. Osade küünalde juurest lõi üle.

Peale mõne kilomeetri sõitmist tuli kummaline klõbin mootorisse. Algul oli see tühikäigul ja suurenes tuure andes. Varsti kadus tühikäigul ära ja jäi ainult suuremate pöörete juures – lõpuks kadus üldse ära.

Mootor läks kuidagi väga särtsakaks. Ära kadus sooja mootoriga tühikäigul vahele jätmine. Lisaks on käivitumine täiesti ideaali lähedane. Ma kahetsen, et ma nii pikalt venitasin nende küünalde vahetusega, aga mulle oli öeldud, et neil vanadel pole viga midagi. Nii ikka ei saa – kui on probleem, siis tuleb sellega tegeleda. Ma saan aru küll, et põhimõtteliselt ju liigub, aga ega see pole mingi suvaline auto vaid Mercedes kupee!

Mis on suvalise auto ja Cool Car-i või uus-klassiku vahe?

Viimase Uunikute Talveralli järelkajast innustatuna kirjutan oma auto teema alla, mis ma arvan olema klassik ja mis mitte. Kui olete minuga eriarvamusel, siis võime ka Mercedes-Benz foorumisse tõmmata ülesse eraldi teema, mis hetkest hakkab klassik, aga siin on minu auto teema ja minu arvamuse koht.

Sõltumata sellest, et minu autot on toodetud märkimisväärselt palju, ei ole ta tavaline auto. Ma toon mõned näited.

Sõidan kõrvuti ühe Mercedes-Benz kupeega. Roolis on meesterahvas. Tervitame üksteist ning samal mõtlen, et näe – ka tal läheb hästi. Teinekord tuli vastu üks naiserahvas C124-ga ning ma panime üksteist kohe tähele. Naeratasime ning mõtlesin, et ka tema on teinud hea valiku. Mulle tundus, et nad mõtlesid sama. Kui ma sõitsin veel uue Opeliga ja mind keegi tervitas, siis ma mõtlesin, et mis tal viga on – ajas mind sassi kellegagi? Ühtekuuluvuse tunne, mida tekitab sellise Mercedes-Benz omamine, on hindamatu.

Ükskõik kuhu ma ka selle autoga ei lähe, tekitab ta elevust. Olin tuttaval naisterahval külas ja vestlesime eraldi toas Eusa_shhh. Vahepeal oli koju tulnud abikaasa, keda ma polnud eelnevatel kordadel näinud. Kohtudes tervitasin koju tulnud abikaasat ning mees vastas: „Stiilne auto!“. Vabalt saab jutu viia veel 3 liitrise ridakuuese hääle peale ja nii edasi. Olen kuulnud ka lauset, et see on auto, mida tahtsin või unistasin omale osta, aga pole saanud. Pesulas või teeninduste juures uudistatakse. Alati tullakse positiivsete emotsioonidega ja need kaduvad ka omanikule edasi. Meie sombuses maailmas ei ole seda vähe!

Seega mina ühtin arvamusega, et klassikut ei saa valida tootmise arvu või riigi (näiteks kõik NSV autod on automaatselt klassikud) järgi vaid auto emotsionaalse lisaväärtuse järgi.
Vasta
#20
Auto minu käes: 6 kuud
Minu käes sõitnud: 5500 km

Viimasel ajal hakkasin tähele panema, et jahutussüsteemi paisupaagist ikkagi kaob kuhugi vedelik. Peale väikest vaatlust panin tähele, et seal sama paagi all oleva pumba all on kere märg. Selgus, et tsirkulatsiooni pumba tihendi vahelt tilgub mootori töö ajal. Samuti pressis vedelikku välja ka siis, kui pigistada ülemist radika lõdvikut.

Hinnapäringud näitasid, et kõnealune pump maksab umbes 3800 krooni, sest on olemas pigem ainult A osana. Keegi olevat kuulnud ka B osast, aga mina põgusa otsingu peale ei leidnud. Mõtlesin romulast otsida. Sain ühe proovimiseks, mis pidi olema täiesti korras - veel leti alt saadud.

Vahetus käis kergelt. Üks kruvi kere küljest lahti (keere on kere küljes - polti pole), kaks voolikut lahti, nn "uus" pump vahele ja tagasi kinni. Peale mootori käivitumist selgus, et "uus" pump lausa niriseb Doubt.

Võtsin siis vana pumba ette. Keerasin lahti voolikute ühendamise kaane pumba pealt, sest selle kaane ja pumba vahelt vedelik immitses. Otsisin ehituse pealt kuumakindla niiskete ruumide silikooni (loomulikult oli tuubi otsik täies pikkuses kuivanud Smirk). Määrisin silikooni pumba peale tihendi randile, lisasin tihendi ja keerasin kaane peale tagasi. Lasin natukene kuivada. Panin vana pumba tagasi. Käivitasin Eusa_pray ja mitte tilkagi ei tulnud. Nüüd olen paar nädalat sõitnud ja pump on alt kuiv ning vedelikku ei kao kuhugi Eusa_dance.

Icon_idea Olen käinud vaatamas siin nüüd ka teisi 124-sid ja neilgi on olnud samast kohast märg. Üle ühe õlle selle korda tegemine küll ei võtnud - seega tasub ette võtta ka teistel.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,482 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,884 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,368 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,594 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,363 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 44,837 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,957 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne