11-10-2009, 09:21 PM
Sai hakatud siis kaane tihendit vahetama,võtsin kõik lahti ära ,aga kuna pole kunagi ise plokikaane tihendit vahetanud sai ära lõhutud ka mõned detailid.Õnnestus ära lõhkuda nukvõlli andur mis asub eestpoolt vaadates mootori paremal küljel,ja katki läks ka üks keti suunaja või kuidas iganes ka seda nimetada,jällegi eestpoolt vaadatuna parempoolne.Oleks tarvis ka uusi plokikaane polte kuna nende kandid tundusid väheke kahtlased juba.Ülejäänud jupid on olemas klapikambri kaane tihendid,plokikaane tihend ja ka uus rihm kavas peale panna kuna kõik juba niiguinii laiali ja nii palju kergem rihmavahetust teostada.Aga muresid veel võtsin küll radika maha ja lasin mahlad välja aga siiski kui kaane poldid avasin jooksis kuigipalju jahutusvedelikku mootorisse.Ja üldse oli seda plokikaant üksi maru raske maha tõsta raskeks tegi ka muidugu külge jäetud pritsung ja väljalaske kollektorid.Ja nii ta minust täna garaazi maha jäigi.Kokkupanek tundub küll raskem olevat kui laiali võtmine,raskemaks teeb ka see muidugi olukorra nagu ma juba varem mainisin et ei ole kunagi sellist asja ette võtnud aga ehk saab hakkama ikka.Nüüd palve foorumikaaslastele ehk on kellegil mulle neid detaile pakkuda mis ma täna katki oskasin teha?Ja võib ka näpunäiteid jagada,suurim hirm on muidugi selle ees et jääb esimene lumi kolmeliitrise tagasillaveolisega vastu võtmata