Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Käigukastiga jama W126-l
#1
Tere!

Äkki keegi oskab kommenteerida sellist asja, et automaatkastiga W126 käibitub vaid N (neutraali) peal...Parkingu peal käivitades ei toimu aga miskit...Kas on käigukasti viga ja kas seda peaks putitama või kärab küllIcon_biggrin=
Vasta
#2
Gets Kirjutas:Tere!

Äkki keegi oskab kommenteerida sellist asja, et automaatkastiga W126 käibitub vaid N (neutraali) peal...Parkingu peal käivitades ei toimu aga miskit...Kas on käigukasti viga ja kas seda peaks putitama või kärab küllIcon_biggrin=

Viga pigem elektroonikas kui käigukastis,ma pakun.Kang ei lähe korralikul P.peale.Lükka käega kangi armatuuri poole ja proovi samalajal käivitada.
Vasta
#3
Kas võti keerab P asendis ning lihtsalt starter ei tule järgi?
Vasta
#4
Trossi süsteem tuli W126 IMO alates -88 ja edasi.
Käigukasti küljes oleva lülitit (Starteri katkestus/käivitusahel/tuled) on omadega läbi suure tõenäosusega lihtsalt.
Vasta
#5
R129 Kirjutas:Kas võti keerab P asendis ning lihtsalt starter ei tule järgi?

Jah
Vasta
#6
N peal? Ja kas tagurpidi käigu puhul auto tagatuled lähevad põlema?
Vasta
#7
Rolz Kirjutas:N peal? Ja kas tagurpidi käigu puhul auto tagatuled lähevad põlema?

Lähevad küll jah...
Ja selline asi, et kui mootor juba soe ja natukene on sõidetud ning siis proovida uuesti käivitada, siis käivitub ka Parkingu peal...
Vasta
#8
Mismoodi Sa teda külmast peast käivitad siis üldse?
Vasta
#9
Ma ei tea  mis 126 sul küll on, aga  enamustel 722,3 kastitel on see nii lahendatud.
1)Skeemil positsioonil A/4 on starter ja violetne/valge  juhe tuleb  kasti küljel olevast lülitist starteri peale

http://www.diakom.com.ru/CAR/Mercedes-Be...S/3072.pdf

2)Skeemil positsioonil E/8-9 on kasti küljepeal olev lüliti ja sealt on  näha , kuidas  violetne  juhe ,mis tuleb süütelukustei saab käivitus voolu anda starterile P ja N asendil. Ülejäänud varjantide puhul on käivitamine keelatud. Kui sinul on nüüd jäänud alles ainult üks käivitus koht siis saab ola viga  ainult seal lülitis. Kas on kangi ja kasti suhe sul vale, või on kontaktidega seal midagi juhtunud

http://www.diakom.com.ru/CAR/Mercedes-Be...S/3073.pdf

Ja  kui nüüd ka korda ei saa, siis pead ilmselt füüri hakkama välja käima.
Vasta
#10
Suht levinud viga. Omal sama asi olnud nii W126 kui ka W124. Väike plastikutükk hinnaga ~300-500 krooni.
Ise käivitasin ka N pealt. Ära tüütas.Vahetati plastikutükk ära ja asi korras.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#11
Starteri ahela lillad juhtmed saab ära lühistada ka tulemüürilt, kus on starteri ahele pistik (al II gen).
Kõigest saan aru, kuid seal ei ole loogikat, et pistiku sisu on "mädanenud" et külmast peast ei lähe vool läbi ja soojast peast läheb Smile
Füüsika seisukohast - mida madalam temperatuur seda parem juht on. Smile
Vasta
#12
tank Kirjutas:plastikutükk hinnaga ~300-500 kroon

selle nimi on tagurpidikäigu tule lüliti
Vasta
#13
See tagurpidikäigu tulede lülitamine on seal teisejärguline...
Esmajärguline ikka starteri käivitus/katkestus ahela lülitamine.

Kui kellelgi peaks vaja minema, siis mul on neid 3 töötavat lülitit alles.
Vasta
#14
No füüsika on ka sedapidi kuidas võtta . ,,,,,, kindlasti ei mängi selliste robustsete kontaktide juures erilist rolli temperatuurist sõltuv eritakistuse. Icon_smile Pigem on seal ikka roll kulumises , sädelenud klemmide mustuses ja soojuspaisumises. Kui Sellest klemmist peaks käima läbi 0.2 A voolu, siis ta ka kindlasti töötaks iga mats ka praegu. Kahjuks võtab aga tõmbemähis ca 15 A ja hoidemähis pool sellest ning ühendus on kanatada saanud. Soojenedes ilmselt maretjalid paisuvad ja kontakt pinnad saavad omale uue puutekoha ja violaaa töötabki. See ongi ülikummaline, kuidas mingi süsteem kusagil statsionaalselt seisvana suudab sedasi pekki minna. Ise ei suuda eluseeski kahte juhet kätevahel nii kokku panna, et ta ühendust ei annaks Icon_razz
Vasta
#15
Endal oli sama probleem käivitusel, nüüd aga ei luba üldse enam käivitada. Oskate öelda kus see tagurpidi käigu tule andur täpsemalt asub ja kas seda annab ka vahetada ilma töökoja abita??
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,568 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W221 S320 probleem käigukastiga pirnikas 5 6,778 25-07-2018, 10:35 PM
Viimane postitus: pirnikas
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,750 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne