Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 mitu probleemi
#1
Tere

Sooviksin teada kas pendelhoova puksi vahetamiseks peab t6esti t6stma mootori pagalt? Sooviks ka teada, et kui tihti peab vahetama kägukasti 6li? Rooliamordi puks pidi ka läbi olema. Oskab keegi mainida antude jubinate maksumuse ja infot selle mootori eemaldamise kohta. Autoks on w140 se400 4.2.
Vasta
#2
iiv6l Kirjutas:Tere

Sooviksin teada kas pendelhoova puksi vahetamiseks peab t6esti t6stma mootori pagalt? Sooviks ka teada, et kui tihti peab vahetama kägukasti 6li? Rooliamordi puks pidi ka läbi olema. Oskab keegi mainida antude jubinate maksumuse ja infot selle mootori eemaldamise kohta. Autoks on w140 se400 4.2.

Mootor tuleb jah lahti lasta, muidu ei mahu polt välja. Õli peaks kastis vahetama iga 60000km tagant.

pendelhoovapuks - 620.- silberis, ca400kr LMI
ATF Type D - ca 60kr/l
rooliamort - 1200.- silberis, 756.- h2.ee, sachsi oma ilmselt veel odavam.
Vasta
#3
marek Kirjutas:
iiv6l Kirjutas:Tere

Sooviksin teada kas pendelhoova puksi vahetamiseks peab t6esti t6stma mootori pagalt? Sooviks ka teada, et kui tihti peab vahetama kägukasti 6li? Rooliamordi puks pidi ka läbi olema. Oskab keegi mainida antude jubinate maksumuse ja infot selle mootori eemaldamise kohta. Autoks on w140 se400 4.2.

Mootor tuleb jah lahti lasta, muidu ei mahu polt välja. Õli peaks kastis vahetama iga 60000km tagant.

pendelhoovapuks - 620.- silberis, ca400kr LMI
ATF Type D - ca 60kr/l
rooliamort - 1200.- silberis, 756.- h2.ee, sachsi oma ilmselt veel odavam.

Suured tänud! Kas kegi teab mainida midagi ventilatsiooni avade tuulesuunajate nuppude kohta? Nimelt ei taha nendest kaks oma kohal seista ja tulevad ära. Mis nendega oleks kõige parem teha?
Vasta
#4
Caspar mine Suur Sõjamäele ,saad korda need asjadBig Grin
või las ma viin ise selle auto sinnaWink
Vasta
#5
Suur sõjamäe on OK koht. Nende suurimaks miinuseks on MB testri puudumine ja seetõttu ei loe BOSCHi diagnostikaseade kõike kahjuks välja (eriti uuemad pillid). Aga amordi vahetus, juppide külge keeramine - igati soovitan. Kasti teemast - see juba minu leivanumber Smile - olen foorumis pikalt kirjutanud. 60000 on selline piir kus peaks pesu/vahetust tegema.
Jutu point - kas sul on 722.3 või 722.6 kast (elektroonilise juhtimisega). Kui viimane siis ATF Dyp D on LIIGA lahja asjandus - ära seda sinna tõesti pane. 236.14 läheb käiku sellisel juhul (Eestis tavamüügis pole). Silberi 260 asemel olen klubilistele ja foorumlastele 160 liitri eest küsinud.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid103193
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid103193
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid100684
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...3#pid82473
Vasta
#6
R129 Kirjutas:Jutu point - kas sul on 722.3 või 722.6 kast (elektroonilise juhtimisega).
400SE on toodetud 91-94 ja vana 4 käigulise kastiga, ehk ATF Type D. Kallimal pole vist erilist pointi.

S420 - 94-98a on 5'se kastiga ja tuleb kasutada "kirvest" õli. Smile
Vasta
#7
Harige mind pisut...kas see kallim õli on sisuliselt ikka seesama ATF + mingid lisandid eks? Ei ole vist kapitaalselt erinev õli nagu Esso LT71141 mida ZF kastid kasutavad?

Vasta
#8
Tead loen seda ja hakkasin mõtlema et minu sl ile sai ka see tavaline kasti õli pandud mitte see kallim aga mul siiani tometab küll perfektselt ei mingeid agasid.KAs pean ka ümber vahetama soovitavalt. mul ju ka 5-ne kast all juba.
Vasta
#9
60.-/liiter õli???

vana w124 kastile oleks atf2 ka kõlband aga soovitati kolm ja see valvoline oma maksis ikka 120-170, õnneks sain soodukaga 90.- liiter ja olin veel rahul, et nii odav.
Vasta
#10
S300 Kirjutas:60.-/liiter õli???

vana w124 kastile oleks atf2 ka kõlband aga soovitati kolm ja see valvoline oma maksis ikka 120-170, õnneks sain soodukaga 90.- liiter ja olin veel rahul, et nii odav.
Esimene link google.ee'st
http://www.ale.ee/shop/ale/product/id/74...&width=670
Vasta
#11
S300 Kirjutas:60.-/liiter õli???

vana w124 kastile oleks atf2 ka kõlband aga soovitati kolm ja see valvoline oma maksis ikka 120-170, õnneks sain soodukaga 90.- liiter ja olin veel rahul, et nii odav.

Mis mõttes soovitati? DEXTRON II ja III on ju väga erinevad asjad, nende viskoosus/soojuspaisumine erinev ja neid ei tohi ju lambist vahetada omavahel.... Kasti käib ikka AINULT see õli, mis sinna ette nähtud on...

Krt, kas ei oleks üldse aeg mingi eraldi alateema - õlid - teha? Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 898 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 601 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 727 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,200 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,641 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,549 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,911 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne