W140 mitu probleemi - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W140 mitu probleemi (/showthread.php?tid=14786) |
W140 mitu probleemi - iiv6l - 08-10-2009 Tere Sooviksin teada kas pendelhoova puksi vahetamiseks peab t6esti t6stma mootori pagalt? Sooviks ka teada, et kui tihti peab vahetama kägukasti 6li? Rooliamordi puks pidi ka läbi olema. Oskab keegi mainida antude jubinate maksumuse ja infot selle mootori eemaldamise kohta. Autoks on w140 se400 4.2. RE: W140 mitu probleemi - marek - 08-10-2009 iiv6l Kirjutas:Tere Mootor tuleb jah lahti lasta, muidu ei mahu polt välja. Õli peaks kastis vahetama iga 60000km tagant. pendelhoovapuks - 620.- silberis, ca400kr LMI ATF Type D - ca 60kr/l rooliamort - 1200.- silberis, 756.- h2.ee, sachsi oma ilmselt veel odavam. RE: W140 mitu probleemi - iiv6l - 08-10-2009 marek Kirjutas:iiv6l Kirjutas:Tere Suured tänud! Kas kegi teab mainida midagi ventilatsiooni avade tuulesuunajate nuppude kohta? Nimelt ei taha nendest kaks oma kohal seista ja tulevad ära. Mis nendega oleks kõige parem teha? RE: W140 mitu probleemi - Eff - 08-10-2009 Caspar mine Suur Sõjamäele ,saad korda need asjad või las ma viin ise selle auto sinna RE: W140 mitu probleemi - R129 - 09-10-2009 Suur sõjamäe on OK koht. Nende suurimaks miinuseks on MB testri puudumine ja seetõttu ei loe BOSCHi diagnostikaseade kõike kahjuks välja (eriti uuemad pillid). Aga amordi vahetus, juppide külge keeramine - igati soovitan. Kasti teemast - see juba minu leivanumber - olen foorumis pikalt kirjutanud. 60000 on selline piir kus peaks pesu/vahetust tegema. Jutu point - kas sul on 722.3 või 722.6 kast (elektroonilise juhtimisega). Kui viimane siis ATF Dyp D on LIIGA lahja asjandus - ära seda sinna tõesti pane. 236.14 läheb käiku sellisel juhul (Eestis tavamüügis pole). Silberi 260 asemel olen klubilistele ja foorumlastele 160 liitri eest küsinud. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14646&pid=103193#pid103193 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14646&pid=103193#pid103193 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14019&pid=100684#pid100684 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11790&pid=82473#pid82473 RE: W140 mitu probleemi - marek - 09-10-2009 R129 Kirjutas:Jutu point - kas sul on 722.3 või 722.6 kast (elektroonilise juhtimisega).400SE on toodetud 91-94 ja vana 4 käigulise kastiga, ehk ATF Type D. Kallimal pole vist erilist pointi. S420 - 94-98a on 5'se kastiga ja tuleb kasutada "kirvest" õli. RE: W140 mitu probleemi - 92S500 - 09-10-2009 Harige mind pisut...kas see kallim õli on sisuliselt ikka seesama ATF + mingid lisandid eks? Ei ole vist kapitaalselt erinev õli nagu Esso LT71141 mida ZF kastid kasutavad? RE: W140 mitu probleemi - siimruz - 09-10-2009 Tead loen seda ja hakkasin mõtlema et minu sl ile sai ka see tavaline kasti õli pandud mitte see kallim aga mul siiani tometab küll perfektselt ei mingeid agasid.KAs pean ka ümber vahetama soovitavalt. mul ju ka 5-ne kast all juba. RE: W140 mitu probleemi - S300 - 10-10-2009 60.-/liiter õli??? vana w124 kastile oleks atf2 ka kõlband aga soovitati kolm ja see valvoline oma maksis ikka 120-170, õnneks sain soodukaga 90.- liiter ja olin veel rahul, et nii odav. RE: W140 mitu probleemi - marek - 10-10-2009 S300 Kirjutas:60.-/liiter õli???Esimene link google.ee'st http://www.ale.ee/shop/ale/product/id/74594/cat/398?height=395&width=670 RE: W140 mitu probleemi - Rolz - 10-10-2009 S300 Kirjutas:60.-/liiter õli??? Mis mõttes soovitati? DEXTRON II ja III on ju väga erinevad asjad, nende viskoosus/soojuspaisumine erinev ja neid ei tohi ju lambist vahetada omavahel.... Kasti käib ikka AINULT see õli, mis sinna ette nähtud on... Krt, kas ei oleks üldse aeg mingi eraldi alateema - õlid - teha? |