Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-07-2016, 01:43 PM)diiseltraktor Kirjutas: ...
piduritorude ootamatu lõhkemine. Õnneks juhtus see parklas, mitte liikluses, sest muidu oleks võinud asi eriti ohtlikuks kujuneda, sest ühel hetkel sõidupealt lihtsalt kadusid pidurid ära.
...
Mis aasta auto?
Vaevalt pidurid päris kadusid - sääraste situatsioonidega on süsteemi kontuurideks jagades siiski arvestatud. Aga eks harjumuspärasest oluliselt kaugemale vajuv pedaal ja süttinud märgutuled ehmatavad ikka, see on arusaadav.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jul 2016
Maine:
0
06-07-2016, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 04:13 PM ja muutjaks oli diiseltraktor.)
2003 aasta. No ütleme siis nii, et põhimõtteliselt 99% ulatuses kadusidki ära. Kui tavaliselt pidurdab juba õrna vajutuse peale, siis pidi pedaali täiesti põhja pressima ja väga vaevaliselt sai auto pidama, aga ikkagi pidurdusmaa pikeneb nii kordades ja suure kiirusega linna liikluses oleks võinud väga vabalt tekkida olukord, et ei saa pidama enne järgmist autot.
Natukene irooniline on siin veel see, et piduritorud lõhkesid umbes 5 minutit peale seda, kui sõitsin just töökojast välja ja vahetati kõik pidurikettad ja klotsid.
See info on lihtsalt hoiatuseks kõigi W211 omanikele, et neid torusid vahel kontrollida, mille peale ma ise näiteks ei oleks tulnudki, kui sellist asja juhtunud ei oleks.
Ja nii mõnelgi korral on mul selle autoga läinud maanteel kiirus üle 200km/h. Ei taha mõeldagi, et kuidas siis seda autot pidama saada oleks olnud, kui sellel hetkel piduritoru või torud lõhkenud oleksid
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(06-07-2016, 04:03 PM)diiseltraktor Kirjutas: Natukene irooniline on siin veel see, et piduritorud lõhkesid umbes 5 minutit peale seda, kui sõitsin just töökojast välja ja vahetati kõik pidurikettad ja klotsid.
See info on lihtsalt hoiatuseks kõigi W211 omanikele, et neid torusid vahel kontrollida, mille peale ma ise näiteks ei oleks tulnudki, kui sellist asja juhtunud ei oleks.
See on puhtalt töökoja tegemata töö! 5min/5km peale sellise töö tegemist ei tohi selline asi juhtuda!
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Uuendan natuke teemat ka siis. Käisin tallinnas ja 23. juuni hakkasin viimsist võrru sõitma. Seal enne merivälja teed on mingi raudtee ülesõidu koht. Eelneval päeval sõitsin vasakpoolsest reast linnakiirusel üle ja oli kõik ok nüüd läksin parempoolsest ja käis vägakõva pauk, merivälja teel kuulsin et esirehv tühi ja seiklused algasid. Kuna oli punane kuupäev, siis olid asjaolud veel eriti keerukad. Käega katsudes sain aru, et rehvi sisemises ääres on auk, taksoga sõitsin lasnamäe fixusesse, ostsin rehvinööri ja siis tagasi. Rehvi altvõttes nägin et tegelikult rehv täiesti utiil. Auk suur ja rehvi sisemine äär ka kulunud. Sellest polnud enne teadlik Aga tõmbasin nööri ikkagi sisse ja sain sõita 10 km linnast välja tartu poole, seal tõmbasin viimased 2 nööri sisse ja sõitsin teadmatuse poole edasi. Reis lõpes 12 km enne Kose, peale viikingite küla silda. Õnneks oli olemas selline firma nagu Rinkabuss Oü. Tuldi kohale, vahetati rehv ära ja toodi tagasi olematu summa eest. Sealkandis hädas olete soovitan soojalt kõigile. Väga hea suhtumine ka. Oli ikkagi 23. juuni ja enamus kohad oleks saatnud pimedasse kohta või tahtnud ulme summasi. Ainuke pilt sellest reisist enne kose
Sellega kahjuks sellega veel seiklus ei lõpenud. Edasi sõites hakkas suunatuli täiesti lambist jälle vasakule poole põlema. Ja see juhtus täiesti random aegadel. Vahepeal jäi järgi ja siis hakkas jälle pihta. Kokkuvõttes reis tallinnast võrru kestis seekord mul 8h ja oli väga väsitav.
Peale jaani sai uuritud et uue lüliti hind üle 100€ veits, venemaalt tellides 67€. Tartu lammutused tahtsid 50 tallinna omad 25 :S Otsustasin ise asjaga tegeleda kõigepealt.
Võtsin lüliti lahti
Tegelikult väga lihtne süsteem jälle.
See keskmine kus on kirjutatud peale 52 ja 760 on suunatule liin ja see parempoolne täistulede lülitus. Puhastasin puhastusaine ja nõelaga rajad ära, panin kokku tagasi ja kõik on siiamaani toiminud.
Roolisammas on täielik LEGO
Aga ütlen ausalt, väga hästi väljamõeldud.
Vahepeal jõudsin vahetada ära ka tagumised pidurikettad ja klotsid. Kettad valisin jälle zimmermannid.
Olin siiamaani ostnud koguaeg kasutatud rehve , siis nüüd sain aru kui mõtetu tegevus see on. Eriti igapäeva autole. Taha installisin uued rehvid ära, ees vaja veel natuke süveneda miks vasakut sisemist rehvi sööb ja peale selle likvideerimist lähevad ka ette uued rehvid.
Piduritorudele pean silma peale viskama, kuna mul eestis sõitnud auto, siis sealt võib vist üllatusi tulla. Töökoda ma väga ei süüdistaks selles et piduritoru katki läks. Lähed sinna kettaid klotse vahetama, siis väga neid torusi seal keegi uurima ei hakka. Kui just kuskilt nähtavast kohast mäda ei ole.
Keyles go on kül päris huvitav lisa aga kahjuks see ei tööta hästi. Ukselingid mädad ja uue hind venest tellides 209€ eestis tahavad ca 360€ saada.
Airmatic on ka päris huvitav aga seal ka sama viga jälle sees mis alguses. Plaanis uuesti lähinädalatel kompressor lahtivõtta ja lekkeid otsida. Auto alla ei vaju ja toimetab hetkel ilusti.
Webasto ei lähe tööle. Lähinädalatel plaanis Webasto remont.
Eks kui midagi valmis saan panen siia ka ühteist kirja jälle.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
07-07-2016, 07:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 07:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas sel autol varuratast pole siis, et pidi pastlaga edasi paterdama?
Tallinnas on elu tegelikult lihtne, sest toimetab 24/365 töötav rehvibande:
http://gekkon.ee/
Julgen soovitada.
Kiidan julguse eest oma toimetamisi kajastada, 211 on paljudele (ka mulle) siiski tume maa.
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Mul varuratast ei ole jah. Selle asemel on vaht aga see oli ka aegunud paar aastat juba.
Ostsin natuke vidinaid ja leiutasin sellise asja.
Sellega siis hea rõhku jälgida ja hea lihtne leket otsida. Nagu kellapealt näha on rõhk alla 6 bari ja sellepärast tuleb ka viga armatuuri. Mitmetunniga rõhk ei kuku mite üldse ja süsteem on hea tihe. Tänu sellele sai siis kompressor uuesti maha võetud. Lahtivõtmisel oli selline vaatepilt.
Pildipealt ei saa vist hästi aru aga silinder vagusi täis ja lausa süvendid olid sisse kulunud. Kolvirõngas oli sama nukras seisus.
Natuke lähemalt uurides sai selgeks, et õhufiltrikaudu oli see jama sinna saanud.
Lihvisin uuesti silindri siledaks ja panin uue rõnga. Nüüd sai niipalju lihvitud, et oleks vaja juba remontrõngast Panin kokku tagasi kõik ja viga tagasi ei ole 3 päeva tulnud, rõhku hoiab ilusti üle 6 bari. Manuaalis kirjas et töörõhk ongi 6-8 bari. Ja kui mingi ajajooksul ei suuda 6 bari üles lüüa tuleb viga. Puhkus läbisaab siis saan LAUNCHI ga testi teha. Mulle tundub et enam niipalju ei löö kui varem. Aga see sodi sinna silindrisse tuli õhufiltrist.
See süsteem toimib kahtepidi, läbi filtri imetakse õhk sisse ja samas ülerõhk lastakse filtrikaudu välja ka. Ma ei teadnud seda varem. Kui filtritoru katki oli siis oli filter tolmu täis löödud ja nüüd siis imes kompressor selle endasse. Panin ajutiselt sinna tavalise kütuse filtri mis voolikuvahele käib. Nüüd sõites ja äkki pidurdades on selline pshhh hääl nagu plowoff oleks autol
Kui juba lammutamiseks läks siis otsustasin webasto ka ülevaadata. Aju kaane saab sealt niisama kätte.
Ja kaane seest leidsin sellise asja.
Otsustasin ikka maha kakkuda kõik. Õnneks on manuaalis päris täpne juhend
Ja igasuguste katkiminevate klambrite ja torudepärast ei olnud mul vaja väga muretseda, sest olen paigaldanud kümmekond uut seadet ja üle on jäänud päris palju stuffi
Võtsingi siis aatomiteks ja puhastasin seest kõik ära.
Otsisin küünalt taga Ma niivana süsteemiga pole varem kokku puutunud.
Ajule tegin korraliku pesu ja kuivatuse. Ühtegi veekahjustust ei näinud, panin hermeetiliselt kõik kokku tagasi ja külge. Testida ei saanud, kui panen webasto nupust tööle hakkab see jahutus funktsioon tööle, sest väljas nii soe. Pean tööjuurest webasto testri tooma siis selgub täpsemalt mis toimub. Ise kahtlustan, et tegelikult kütusega mingi probleem.
Webasto mahavõtmise käigus avastasin et paremal pool on õhkpadja kaitsekumm katki ja kumm on padja ja korpuse vahele läinud :S
Saigi siis amort koos padjaga alt võetud. Kaitsekummi varuosapoed pakkuda ei suuda ja esinduses on hind 110+€. Kuna ma ise ka varuosi umbes 8 aastat müünud siis oli meeles, et taoline kumm on audi 100/a6 c4 mudelitel. Mõõtudelt natuke väiksem aga annab venitada. Tellisin Lemförderi kummid aga need tulid mingist pooltermoplastist ja neid kasutada ei saanud. Kasutada sai toprani omi. Need venisid hästi. Lõptulemus siis selline.
Nagu pildidlt näha siis sai ka kohe roostetõrjega tegeletud. Sai tehtud korralik survepesu ja lasin liivapritsiga niipalju puhtaks kui sain
Ülevaaltpool on asi ikka suht nutune
Tegin siis nii, lasin rooste maha, siis sellise roostesurma peale
Siis läks zinc sprey, siis kruntvärv, tavaline värv 3x. Üles lanseka juurde mastiks õhuke kiht ja siis läksid käiku hagmansi to3 ja F40
Selline kombo on mul tegelikult proovitud eelnevalt ja on toiminud. Lansekaid ei taha niipea vahetada.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vähe uumatel webasto ahjudel on küünal ja leegiandur kõik üks tükk. Väheke enne küünalt korjab mingi imetillukese tahmatüki, pealeseda läheb tööle, aga veits ajapärast teab, et leeki pole ja jääb seisma. Kuigi leek olemas....
A ju ei kuumene õigelt kohalt piisavalt ruttu.
Peale puhastust töötab.
Testvideo ka
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Sai siis käidud One Mile Challenge viimasel etapil. Huvipärast lihtsalt autot testimas.
Mõlemad katsed oli 1 km kiirus ja lõpkiirus täpselt sama. Ehk siis 1km kiirus 193 km/h ja lõppkiirus 215 km/h. Esimene sõit vajutasin lihtsalt gaasi põhja ja vaatasin mis juhtub. Tundus, et teiselt kolmandale, neljandale ja viiendale käigule lülitamine toimus suure viivitusega. Pöördeid hoidis kaua aega väga kõrgel ja siis vahetas alles. Olin kindel et teine sõit tuleb parem tulemus, sest vahetasin ise käike aga tulemus täpsaelt sama .
Täna sai natuke webasto mitte töötamist uuritud.Kontrollisin pumpa ja leidsin sellise asja.
Panin sellele korraks käe külge ja juhtus selline asi
See oli täiesti õnne värk,et see kuskil sõidu ajal täis paagiga ei juhtunud. Kui ära murdus,paagist küte jooksis kohe. Ulme asju juhtub ikka MB ga. Ükspäev täiesti lambist parem ukselukk ei toiminud enam. Teeb ainult rõvedat häält aga ei lukusta. Mingid hambad maas kuskilt arvatavasti. Õnneks saab seest poolt lukku vajutada veel. Eks kunagi tuleb lahti kakuda. Siis Airmaticu viga sees jälle Eks see mu enda viga ka veits. Mõtlesin et proovin ükskord seda remontida veel.Tellin uue silindri ja rõnga. Vaatan mis siis saab ja kui asja ei saa, tuleb uus kompressor osta.
Vahepeal sai autole uued rehvid ostetud. Ja sellega seoses tuli vajadus ka silda reguleerida. Selgus, et see on siin lõunaeestis suhteliselt võimatu tegevus. Vaja minevad seadmed puudu igaltpoolt. Ma ei teagi nüüd kui tähtsad need nurgamõõtjad ja asjad on. Eks siin oskavad targemad kaasa rääkida. Hetkel lasksin tööjuures lihtsalt natuke asja reguleerida, sest esimest vasakut ratast sõi seestpoolt.
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(23-08-2016, 12:33 AM)Rain573 Kirjutas: Vahepeal sai autole uued rehvid ostetud. Ja sellega seoses tuli vajadus ka silda reguleerida. Selgus, et see on siin lõunaeestis suhteliselt võimatu tegevus. Vaja minevad seadmed puudu igaltpoolt. Ma ei teagi nüüd kui tähtsad need nurgamõõtjad ja asjad on. Eks siin oskavad targemad kaasa rääkida. Hetkel lasksin tööjuures lihtsalt natuke asja reguleerida, sest esimest vasakut ratast sõi seestpoolt.
Silla regulli teemat uurisid Võrus? Vesiväravas on olemas mingi 3D pink, aga ma ei tea mida see endast kujutab. Põlvas olen kuulnud kiidusõnu Carstopi kohta.
Suvel lasin enda volvol Kagusellis teha ja jäin väga rahule. Nüüd sai ka W211 ostetud ja kui talvekad alla lähevad, siis tuleb ka sillaregull teha, sest hetkel tundub, et mul on kokkujooks vale...
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Minul selline küsimus, et miks te neid sildasid nii tihti reguleerite. W211 peaks ehituselt ju sama sild olema mis w203-l. Võin eksida pole 211 päris lammutanud veel. Aga eeldan vähemalt. Olen oma w203-l seal juppe vahetanud koos pädeva lukksepaga ja siis ka reguleeriti seda pärast. Kui hakkasin uurima et mida siin siis nii hullult reguleerima peab siis vastas et kokku jooksu muud ei saagi reguleerida. Ühelgi öötsal pole eksentrik polti isegi. Ainukesed asjad mida reguleerida sai olid rooli otsad. Mina lihtsalt ei saa nendest tänapäeva kärudest aru enam. Või on siis pigem viga selles et kere on saanud kõksu kunagi ja kalded paigast ära. Viimati oli W 203 rooli ots ära ja ka kokku jooks vale veidi. Kuid rehvi ta veel kuskilt otsast ei söönud. Kuigi sõidan päris palju. Jutt muidugi käib esisillast. Tagasild on natuke teine teema, kuid see ju põhimõttelislt sama mis vanematel mudelitel. Ära pahanda kui sinu teemat risustasin. Lihtsalt üritan harida enneast.
Edu siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Käisin roomasin korra alla W203 meelde tuletamaks. Minu mõistus küll ei võtnud kuda sinna see eksentrik paigaldub. Mõlemad öötsad nii esimene kui tagumine kinniutvad talast poldiga läbi ja mingit eksentriku valmidust nagu ei tuvastanud. Huvitav lihtsalt teada kuda see asi toimib. Minu vanakooli mõistus praegusel juhul lihtsalt kiilub kinni, et kuda see sild sellisel juhul nii paigast saab ära minna, kui seal peale rooli otsade midagi reguleerida otseselt ei saa.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
24-08-2016, 02:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2016, 02:57 PM ja muutjaks oli Renka.)
Külgkalle tagumiste õõtsade pealt
Pikikalle tõmbevarraste pealt
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tänud nüüd asi selgem kuda see asjandus seal lahendatud on!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
24-08-2016, 11:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2016, 11:30 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
(24-08-2016, 12:53 PM)siimruz Kirjutas: Tere
Minul selline küsimus, et miks te neid sildasid nii tihti reguleerite.
Kui kasutada erinevas mõõdus ja laiuses velgi, siis paratamatult parameetrid muutuvad.
Toon näite enda auto pealt, talvekad 16" originaalid, vist 7" lai velg, rehv 205/55 ja suvekad 19" ees 8,5x lai 245/35 ja taga 11" lai 285/30. Kui nüüd suvekate järgi sild otseks keerata, siis talvekatega läheb asi veits paigast, sama teema vastupidiselt, muidugi nii ära ei tohiks minna, et rehvi oluliselt sööma hakkab, aga eks ma enda omale saan Oktoobris kinnituse, kui suvekad alt võtan(stend sai talvekatega tehtud).
124'l annab mul päris tugevalt tunda see, et suvekad on 2" suuremad ja laiemad. Esimestel suvekatel on siseservad kergelt ära, tagumisi õgib seest päris hoolega.
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(24-08-2016, 12:53 PM)siimruz Kirjutas: Tere
Minul selline küsimus, et miks te neid sildasid nii tihti reguleerite. W211 peaks ehituselt ju sama sild olema mis w203-l. Võin eksida pole 211 päris lammutanud veel. Aga eeldan vähemalt. Olen oma w203-l seal juppe vahetanud koos pädeva lukksepaga ja siis ka reguleeriti seda pärast. Kui hakkasin uurima et mida siin siis nii hullult reguleerima peab siis vastas et kokku jooksu muud ei saagi reguleerida. Ühelgi öötsal pole eksentrik polti isegi. Ainukesed asjad mida reguleerida sai olid rooli otsad. Mina lihtsalt ei saa nendest tänapäeva kärudest aru enam. Või on siis pigem viga selles et kere on saanud kõksu kunagi ja kalded paigast ära. Viimati oli W 203 rooli ots ära ja ka kokku jooks vale veidi. Kuid rehvi ta veel kuskilt otsast ei söönud. Kuigi sõidan päris palju. Jutt muidugi käib esisillast. Tagasild on natuke teine teema, kuid see ju põhimõttelislt sama mis vanematel mudelitel. Ära pahanda kui sinu teemat risustasin. Lihtsalt üritan harida enneast.
Edu siim Mul oli vaja silda reguleerida selle pärast, et esimese vasaku rehvi sisemise ääre sõi kahel jooksul rehvidel täiesti ära. Nüüd said uued alla pandud ja oli vaja veits timmida. Ma ise seda silla teemat ei jaga. Mulle tehti selgeks, et kõik saab alguse tagumisest sillast. Keerati seda natuke ja siis eest rooliotsa ka ja eks näis siis nüüd kuidas sai. Mul on tööjuures ka päris kaasaegne 3d sillapink. Lihtsalt kui peeglid külge panna siis tahab saada kõrguse mõõte ja siis oli viśt et inclinometer iga kraadid mõõdetakse.
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Pole ammu midagi kirjutanud. Vaatasin vanu pilte ja tuli meelde kül mis vahepeal juhtunud on.
Esiteks siis septembris läks kompressori saaga edasi. Tundub, et seekord sai see lõpliku lahenduse. Tellisin uue silindi ja rõnga.
Võtsin seekord siis kompressori täitsa pulkadeks. Tegelikult oleks pidanud äravahetama ka kraanulid. Need olid suhteliselt läbi vettinud. Kuivatasin need lihtsalt paberiga ära ja panin kõik kokku tagasi. Nüüd olen 3-4000km juba sõitnud ja kõik toimib hästi. Lahti võtmisest väga pilte ei teinud. Pole aega koguaeg pildistada
Kes tahab silindrit ja rõngast osta siis minukäest saab. Sobib E/S/Allroad jne.
Üksõhtu häkkisin ns kellaplokis olevas menüüs ja seadistasin tuled, nii et need lähevad põlema, nii et pead lülitit keerama....mitte peale käivitamist kohe. Ja siis õhtul auto äraparkisin jooksin kohe tuppa ja tuled põlesid hommikuni. No tegelikult hommikul enam ei põlenud. Uksed ka ei tulnud enam lahti. Auto käima saamisega oli tükktegemist. Alguses sai proovitud krokodillidega, siis sai kahte erinevat akut proovitud. Aga starter vedama ei hakanud. Üks aku oli 55Ah vedas vagi 1,9d ringi aga mersupeal peale süüte ei juhtunud midagi. Õnneks oli nädalavahetus ja siis viisin õige aku garaazi laadima. Laadisin seda seal umbes 12h ja peale seda käivitus koheselt :S Olen kunagi ühe 220cdi ga kokku puutunud millel oli samamoodi, et relee tegi klõpsu ainult. Viga oli mingi eeprom error ja aitas aju vahetus. Alguses oli hirm, et ootab ees sama jama Aga joppas, sain kõvasti dtc i kustutada ainult
Kunagi augustis käisin OMC-l. Enne seda tegelikult avastasin et teine pihustiseib on saba andnud jälle. Kuna kõik oli makstud, siis minemata ka ei tahtnud jätta. Nojaa peale seda sõitsin ringi ka veel peaaegu 2 kuud nii. Salongi aegajalt tuli paha lõhna ja tuletas meelde mis valesti on. Lõpptulemus oli selline siis
Lohutasin ennast siis sellega, et olen hullemat näinud.
Kahjuks oli nii kinni põlenud, et pidin lahti võtma jälle
Aga õnneks pommiga tuli välja
Olin natuke varuosasi ostnud, sest teadsin mis mind ees ootas juba.
Viga oligi selles alumises muttris. Sinna oli nii suur vagu sisse põlenud, et seda ei sanudki enam korralikult välja lihvida. Vahetasin selle ära ja panin kõik kokku. Algus oli kõik hea auto käivitus ilusti. Proovi sõidul kui vähe gaasi andsin, süttis mootori tuli ja limp mode. Veakood oli mingi kütuserõhu oma. Proovisin uuesti ja koguaeg kui kiirendama hakkasid veakood ja limp mode. Suht masendav....võtsin pihusti lahti uuesti. Kõik oli täiesti okey. Järgmisel päeval läksin sõbrajuurde, tal on AUTEL. Seal on täpselt samad funktsioonid mis on MB staril. Sellega oli näha, et kui kütuserõhk üle 800bari läks oli gameover. Asjale lisas vürtsi ka kompressioonitest. See mõõdab mootori pööretepealt siis omad väärtused. Esimeses silindris oli see väärtus 95 ja kõigis teistes umbes 249-251. See hetk oli nagu täielik hämming. Näppisin teist silindrit ja esimeses mingi kala :S Ei osanudki enam mida teha. Järgmine päev tegelikult oli plaan pihustid maha kakuda ja diiselandi testi saata. Aga enne seda otsustasin ikkagi veel asja ülevaadata. kuna mul pihusti tagasivoolu mõõtmise kannud olid tööjuures, siis improviseerisin natuke. Võtsin esimesel ja teisel pihustil tagasivoolud lahti, panin auto käima ja andsin gaasi. Tühikäigul oli kõik korras aga kui gaasi andsin, siis vaatepilt oli võimas. Teisest silindri pihustist lausa purskas seda välja. Võtsin uuesti lahti pihusti, keerasin sisemise kuuskandi üle, panin uue kuuli ja siis veel ka kuuli doosi ja kõik korras. Sellist jama pole enne ühegi autoga olnud. eks see on vana tõde, mida vähem pihusteid näpid seda parem on. Natuke süda valutab kül selle pärast. Kunagi aega saan siis lasen pihustid stendist läbi kõik. Hetkel see kompressiooni teema jääbki õhku. Mehaaniliselt peaks kõik ülemõõtma. Aga see tähendaks pihustite või siis küünalde eemaldamist. Hetkel mootor nurrub ilusti ja edasi käib ka ikka siiamaani veel, nii et kui gaasi vajutad siis naeratus ikka tuleb näkku. Mul on chip ka natuke liga raju seal
Ja viimase asjana soovitan kõikidel 211 kere omanikel kontrollida, või lasta kuskil kontrollida üle oma piduritorustikud! Eriti autodel mis pikalt eestis sõitnud. Olen foorumist lugenud, et probleeme sellega teistel ka. Ükspäev oli kiri, et pidurivedeliku vähe. Panin juurde. Ja siis järgmine õhtu armatuuris punased kirjad ja helisignaal. Ma ei mäletagi mis seal täpselt oli. Mingi emergency, peata auto jne. Arvutiga näitas, et tagumise parema piduri viga. Seal oli pm kirjas ka et mehaaniline viga või leke. Vaatepilt oli siis selline.
Tagant otsast, plastikute alt kuni pidurivoolikuni oli umbes meetrine tükk täiesti läbi mädanenud. Nagu puutusin seda siis pudenes kohe. Vahetasin siis umbes meetripikuse toru koos voolikuga ära ja asi korras. Toru oli katki aga tegelikult pidurid toimisid väga effektiivselt veel. Kõvemal vajutamisel oli tunda, et hakkas kakkuma imelikult aga oli täitsa sõidetav veel kunagi seatil tagumise piduriga selline asi juhtus siis oli pedaal põhjas ja pidurid täiesti 0
Hetkel rohkem ei meenugi midagi. Ahjaa, alla sai siis krutitud 16 tolli plekid ja tutikad hankook w419 rehvid. Rehvid on head aga veljed annavad ikka soovida veits Eks pean ikka mingid 16 tolli vallerid talveks ostma.
Küsiks et mis km tagant vahetate oma MB l õli?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Mina vahetan iga 10 tuhande km järel nii oma cdi-l kui CL-il kui diisel tööautol. Diislitel läheb õli ikka piisavalt koledaks selle ajaga.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
15-20 tuhat..oleneb.
Diisli õli läheb mustaks kohe kui oled mootori käima pannud. Aga detailid on mootoris puhtad, ei ole veel mingit jama peale ladestunud, mis juhtub siis kui õli on 40 000 ja rohkem vahetamata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Parda kompuuter ju ütleb millal vahetada! Mina ikka selle järgi vahetanud või siis paar kolm tuhat enne kompuutri aega!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Sai siis tehtud õlivahetus. Läbisõit juba 320000km. 10 kuuga olen siis maha hõõrunud ca 40000km :O
Alguses kui auto ostsin, siis navi töötas. Kirjutasin ise navi plaadi ja töötas ka veel mingiaeg. Nüüd on, nii et ei loe enam oe plaati ega ka mitte ühtegi isekirjutatud plaati. On kellegil kogemusi kas saab seal midagi remontida või tuleb uus asi külge panna. Puhastanud olen juba, see ei aidanud.
|