30-08-2009, 12:42 AM
27.04 sellel aastal, lõpetas töölepingu mootori seina küljes olev vedrutugi, oli nii läbi roostetanud, et vajus vildakaks. Sellest päevast peale olen sõitnud oma w126ga. Punnsilmas on ainult lapsed mängimas käinud ja ühistu hooldemeister muruniitjaga on olnud tema ainus lähim sõber. Kuna keegi on minevikus oma opelit minu auto kõrval parkinud, siis roostetab mu punnu nüüd kohusetundlikult. Eelmisel nädalal sai käed löödud ühe automaalriga, et võõpaks ikkagi auto üle, kuna praeguse meigiga ei kannata teda isegi müüa ja talvel ju s-ga ei sõida- oli vaja järgmist sammu.
Võtsin täna ette auto elustamise (pole ju mõtet värvida, kui ta enam ei käivitu, või kui on elektroonika suurest seismisest kalasi täis). Esiteks, pumpasin a´la rattapumbaga tühjaks vajunud rehvi täis, siis kiskusin uksed lahti (aku on tühi, puldiga ei ava uksi) võtsin 126lt aku ja... käivitus. Näppisin kõiki nuppe ja tundub, et elektriku abi tarvis ei ole. Üks pidur oli seismisega nii kinni, et miski ei paistnud aitavat, lõpuks võtsin ratta alt ja tagusin võtmega niiet aitas.
Järgmisel nädalal siis värvimisse. Katus ja tagaluuk on korralikud, neid ei puutu.
Võtsin täna ette auto elustamise (pole ju mõtet värvida, kui ta enam ei käivitu, või kui on elektroonika suurest seismisest kalasi täis). Esiteks, pumpasin a´la rattapumbaga tühjaks vajunud rehvi täis, siis kiskusin uksed lahti (aku on tühi, puldiga ei ava uksi) võtsin 126lt aku ja... käivitus. Näppisin kõiki nuppe ja tundub, et elektriku abi tarvis ei ole. Üks pidur oli seismisega nii kinni, et miski ei paistnud aitavat, lõpuks võtsin ratta alt ja tagusin võtmega niiet aitas.
Järgmisel nädalal siis värvimisse. Katus ja tagaluuk on korralikud, neid ei puutu.