24-08-2009, 08:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2009, 08:43 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Suur tänu korraldajatele. Sihukesed üritused teevad meele rõõmsaks ja annavad võimaluse oma kihutamisesoovi ohutumas kohas rahuldada.
Eriti Suur Tänu köögitoimkonnale - toitlustamine oli õigeaegne ja toimus märkamatult. Hea märk oli see, et hoolimata MaSust vorstid enneaegselt ei lõppenud.
Tänan Lauri - ilma temata oleks Kiirlifti transport olnud tunduvalt keerukam ülesanne. Ja minu jaoks ka kallim... Kahju vaid, et temal jäi nüüd tehniliste probleemide tõttu Tõeliselt Kiire Ring sõitmata. Kui Laur suudab pidureid kasutamata sõita välja 1.20 ja minu parimaks ajaks kõiki oma oskusi mängu pannes jäi 1.15, siis mina oleks küll tahtnud näha, kas Laur oleks suutnud asja tõsiselt võttes sõita välja 1.10 sellega...
Kahju, et Kiirlifti mootor otsustas poole päeva pealt streikima hakata. Teisest küljest oli üsna õpetlik koos Joonasega peadpidi kapoti all toimetada...
Elamus oli sellega rajal müramine küll - minekut oli looma moodi ja helitaust ridakuue vääriline![Icon_twisted Icon_twisted](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_twisted.gif)
Ega rohkem mootorivõimsust tegelikult standardseades masinaga välja ei kannatakski - võimsam mootor eeldab häid rehve, heas korras puksindust ja roolisüsteemi ning jäika vedrustust. Lauri pildil on hästi näha, mida üks kiireks sõiduks pruugitav auto kurvis teha ei tohi - kalduda...![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)
Tänan avalikult Kuldarit, et ta taas kord usaldas mulle oma Kurja Kutsika - sellega oli ikka teine tera rada nühkida. Kuigi, nagu Sa ka ise tead, oleks rehvi... siis jääks võimsust puudu
Sellest hoolimata oli see putukas sigalahe. Kuigi, pean tunnistama, et Sinu kunagine E500 oli mulle kuidagi rohkem mokkamööda.![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
Kokkuvõtteks kiitus kõigile kohalolnuile - saime toreda üritusega hakkama.
Eriti Suur Tänu köögitoimkonnale - toitlustamine oli õigeaegne ja toimus märkamatult. Hea märk oli see, et hoolimata MaSust vorstid enneaegselt ei lõppenud.
Tänan Lauri - ilma temata oleks Kiirlifti transport olnud tunduvalt keerukam ülesanne. Ja minu jaoks ka kallim... Kahju vaid, et temal jäi nüüd tehniliste probleemide tõttu Tõeliselt Kiire Ring sõitmata. Kui Laur suudab pidureid kasutamata sõita välja 1.20 ja minu parimaks ajaks kõiki oma oskusi mängu pannes jäi 1.15, siis mina oleks küll tahtnud näha, kas Laur oleks suutnud asja tõsiselt võttes sõita välja 1.10 sellega...
Kahju, et Kiirlifti mootor otsustas poole päeva pealt streikima hakata. Teisest küljest oli üsna õpetlik koos Joonasega peadpidi kapoti all toimetada...
Elamus oli sellega rajal müramine küll - minekut oli looma moodi ja helitaust ridakuue vääriline
![Icon_twisted Icon_twisted](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_twisted.gif)
Ega rohkem mootorivõimsust tegelikult standardseades masinaga välja ei kannatakski - võimsam mootor eeldab häid rehve, heas korras puksindust ja roolisüsteemi ning jäika vedrustust. Lauri pildil on hästi näha, mida üks kiireks sõiduks pruugitav auto kurvis teha ei tohi - kalduda...
![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)
Tänan avalikult Kuldarit, et ta taas kord usaldas mulle oma Kurja Kutsika - sellega oli ikka teine tera rada nühkida. Kuigi, nagu Sa ka ise tead, oleks rehvi... siis jääks võimsust puudu
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
Kokkuvõtteks kiitus kõigile kohalolnuile - saime toreda üritusega hakkama.