01-08-2009, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2009, 11:50 PM ja muutjaks oli tank.)
jansa Kirjutas:heh, tegelt meenus mulle üks asi selle 'lisakäiguga'- mul on kaks M110 + automaati olnud, kirjade järgi siis 4-käigulised. Mõlematel oli selline asi, et u.130 km/h juures käis väike nõksakas ja pööre langes veidi. Nagu oleks käiku vahetand, kuigi neljas oleks pidanud juba sees olema. Siis tuli välja, et niisuke kaval asi nagu turbiinilukk on neil olemas- siuke vidin, mis läbilibisemise mingi hetk lõpetab- http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_conv...converters
Seda minagi räägin. Vahet pole kuidas seda nimetada. Turbiinilukk, 4käik, 5käik või nagu mikidel OD. Mõte jääb samaks. Ise sõitnud w116 350SE V8 mootoriga ja selgesti tuntav 4 käiku. Üldjoontes käib nõksakas 80-100km/h vahel.
Ma ei võta midagi lambist. Kõik väited omal nahal järgi proovitud.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Sigmar Avald
56 913 150