21-07-2009, 01:04 AM
No ei pane pead pakule, aga viga võib ka jääda mootori jaotusketta poolele või siis mootorisse mineva voolu poolele. Seal omab mootor kahte kiirusahelat . Koju toob mootori alati esimene kiirsu ja aknavee tellimine ka aktiveerib esimese kiiruse. Seda siis kasutataksegi enamusajast ja sellejaoks on tal seal mootori ajami mehanismi karbis selline plekiga kaetud sektorketas, mida siis klemmid puudutavad. 1/6 osast on aga plastikust ja kui nüüd sellisekohaga ketas klemmide alla jõuab katkestab ta voolu edasiminemis võimaluse ühelt klemmilt teisele , ning mootor peaks koduasendis seisma jääma.
A) kas sul ei tule 1-kiiruse voolu sinna mootorisse(lüliti, relee)
B) Kas see ketas koos klemmidega on kulunud
C) 1-kiiruse hari on ära kulunud.(seda pole peaaegu kunagi juhtunud)
Peab lihtsalt teatud ahelad üle mõõtma ja siis välja diagnoosima või siis hoopis prognoosima
vea põhjuse.
A) kas sul ei tule 1-kiiruse voolu sinna mootorisse(lüliti, relee)
B) Kas see ketas koos klemmidega on kulunud
C) 1-kiiruse hari on ära kulunud.(seda pole peaaegu kunagi juhtunud)
Peab lihtsalt teatud ahelad üle mõõtma ja siis välja diagnoosima või siis hoopis prognoosima
