Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w208 CLK 2,3 ei tööta-Lahendus
#1
Ilmnes järsku selline viga, et 2,3/manual 1999a.-mootor "lonkab" ja töötab nagu ilma ühe (või kahe) silindrita. kütuse kulu julgelt üle 20L/100. Ajab tagant sinist. Oli sellist ennemgi sel olnud varemalt ilmnes viga külma mootori soojenemisel, aga siis aitas mootor seisma(süüde välja) ja uuesti käima. Käivitub ilusti(noh mis see lonkav asi nüüd ilusat on) kui üritad külmalt pöördeid ülesse ajada, siis kütust saab nii palju peale, et paugub sumpsis. ...... Kui töötas siis töötas väga ilusti ja puhtalt ning jõudu küllaga, kütuse kulu alla 10l/100. Nüüd viga ei"lahku" :küünlad uued (sädeme olemasolu kontrollitud). Kas oskab keegi selle kirjelduse põhjal "eel-diagnoosi" anda või ainult diagnostika teema!???
Vasta
#2
Sa oled Rakveres, mine Jaanise juurde ja saad teada, siin kohvipaksu pealt ennustada suht võimatu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
(18-12-2013, 11:54 PM)Karl Kirjutas: Sa oled Rakveres, mine Jaanise juurde ja saad teada, siin kohvipaksu pealt ennustada suht võimatu.

Karta on, et muud vist üle ei jää, sest umbes andureid vahetama hakata on kulukas lõbuEusa_angel
Vasta
#4
Kas sel on muutuv klapiajastus? Paugud summutis viitavad nagu nihkunud gaasijaotusele või süütele...

Sinine suits aga on halb märk... Kas see lõhnab põleva õli järele?
Vasta
#5
(19-12-2013, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: Kas sel on muutuv klapiajastus? Paugud summutis viitavad nagu nihkunud gaasijaotusele või süütele...

Sinine suits aga on halb märk... Kas see lõhnab põleva õli järele?

Ei lõhna õli järele, pigem besu järele...
Vasta
#6
(19-12-2013, 02:57 PM)meier Kirjutas:
(19-12-2013, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: Kas sel on muutuv klapiajastus? Paugud summutis viitavad nagu nihkunud gaasijaotusele või süütele...

Sinine suits aga on halb märk... Kas see lõhnab põleva õli järele?

Ei lõhna õli järele, pigem besu järele...

Ilmnes, et esimese silindri pihustit hoiti pidevalt lahti e. juhtplokis draiv oli töölepingu lõpetanud.... ei ole odav lõbuDoubt
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 114 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 590 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  W208 Keskluku vaakumi kolmik Tairo 1 591 12-08-2021, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  w208 manuaaliks dannuuu 3 2,055 25-08-2020, 11:02 AM
Viimane postitus: Lembit
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,069 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  w208 uksed MAV 2 2,462 02-06-2020, 11:25 AM
Viimane postitus: MAV
  W208 luugituled Daniel87 1 2,424 25-05-2020, 06:23 PM
Viimane postitus: Daniel87
  W208 Kuidas vahetada numbritule pirni? MesaMargus 8 7,811 13-05-2020, 04:18 PM
Viimane postitus: MAV
  W208 veljed MAV 2 3,239 22-12-2019, 12:37 PM
Viimane postitus: MAV
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,376 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne