09-07-2009, 12:07 PM
Juba 34 aastat tagasi nägid Lorinseri tuunitud Mercedes-Benzid stiilsed ja seksikad välja. W116 kerega S-klassi tippmudel tuli turule 1975. a. ning nüüd pani Lorinser ühe sellise haruldaselt heas korras haruldase klassiku müüki.
Stiilse supersedaani kapoti all on koguni 6,9-liitrine V8, mis arendab 286 hj ja 550 Nm. See jõuallikas võeti tollal Saksamaa Rolls-Royce'iks peetud limusiinilt State 600. Lorinser oli ka ainuke, kel Mercedes oma tippmootorit kasutada lubas.
Autole on lisatud tagasihoidlik kerekomplekt - esimene ja tagumine kroomitud põrkeraud asendati plastist bamperitega. Väljalasketorusid moodustati kaks, et auto jõulist allhoovust rõhutada. Vedrustus on pehme hüdropneumaatiline, ent suure auto juhitavus on oma aja kohta siiski päris hea. Hea roolitunnetus aitab sellele kaasa.
450 SEL'i automaatkastis on vaid kolm käiku, ent 100 km/h saabub juba 7,4 sekundiga, mida ei pea sugugi häbenema. Rehvimõõt on tänapäeva mõistes eriti tagasihoidlik - 205/55 VR16. Tippkiiruseks on 225 km/h. Hinnast Lorinser oma kuldse klassiku loos paraku ei räägi.
Allikas: www.forte.ee
Stiilse supersedaani kapoti all on koguni 6,9-liitrine V8, mis arendab 286 hj ja 550 Nm. See jõuallikas võeti tollal Saksamaa Rolls-Royce'iks peetud limusiinilt State 600. Lorinser oli ka ainuke, kel Mercedes oma tippmootorit kasutada lubas.
Autole on lisatud tagasihoidlik kerekomplekt - esimene ja tagumine kroomitud põrkeraud asendati plastist bamperitega. Väljalasketorusid moodustati kaks, et auto jõulist allhoovust rõhutada. Vedrustus on pehme hüdropneumaatiline, ent suure auto juhitavus on oma aja kohta siiski päris hea. Hea roolitunnetus aitab sellele kaasa.
450 SEL'i automaatkastis on vaid kolm käiku, ent 100 km/h saabub juba 7,4 sekundiga, mida ei pea sugugi häbenema. Rehvimõõt on tänapäeva mõistes eriti tagasihoidlik - 205/55 VR16. Tippkiiruseks on 225 km/h. Hinnast Lorinser oma kuldse klassiku loos paraku ei räägi.
Allikas: www.forte.ee