15-06-2009, 11:31 PM
Täna oli jälle üks edukas päev, paar asja sai jälle korda.
Eile kooles salongi ventilaator ära. Lootsin, et ehk on kaitse läbi vms. Ronisin siis kapoti alla, aga kõik kaitsmed olid korras.
Öösel nägin igasugu õudusunenägusid sellest, kuidas ma pean uut kliima juhtplokki otsima hakkama. Hommikul kiskusin keskkonsooli lahti, lootes sealt midagi tarka leida, aga ei midagi. Õnneks jäi silma kõrvalistuja poolel, armatuuri all üks juhtme otsas rippuv pistik. Panin ta oma kohale tagasi ja õhk hakkas salongis jälle liikuma
Pärast tööd asusin klaasipesurit töökorda seadma. Talvega oli voolik katki läinud ja pump ei teinud teist nägugi, kui talle surakat andsin.
Vanalt kupeelt sai jälle vajalikud jupid. Kuna see pump oli muljuda saanud, siis tuli kahest üks teha.
Rehvi rõhud said ka paika: 2.2 bar tagumistesse ja 2.0 esiritta, täpselt nii nagu kirjas on
Eile kooles salongi ventilaator ära. Lootsin, et ehk on kaitse läbi vms. Ronisin siis kapoti alla, aga kõik kaitsmed olid korras.
Öösel nägin igasugu õudusunenägusid sellest, kuidas ma pean uut kliima juhtplokki otsima hakkama. Hommikul kiskusin keskkonsooli lahti, lootes sealt midagi tarka leida, aga ei midagi. Õnneks jäi silma kõrvalistuja poolel, armatuuri all üks juhtme otsas rippuv pistik. Panin ta oma kohale tagasi ja õhk hakkas salongis jälle liikuma
Pärast tööd asusin klaasipesurit töökorda seadma. Talvega oli voolik katki läinud ja pump ei teinud teist nägugi, kui talle surakat andsin.
Vanalt kupeelt sai jälle vajalikud jupid. Kuna see pump oli muljuda saanud, siis tuli kahest üks teha.
Rehvi rõhud said ka paika: 2.2 bar tagumistesse ja 2.0 esiritta, täpselt nii nagu kirjas on