02-06-2009, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 09:09 PM ja muutjaks oli Karl.)
Mercedes-Benz G 300 GD
W 460
1983
300 D
mootor: 65 kw
käigukast: manuaal , 4 käiku
Auto on värvitud must-matt värviga, kapotil ilutsevad leegid,mis on värvitud, mitte kleebisena. Rehvid 33x12x15, vints puldiga 8000 lbs, tiivalaiendid on pehmed LineXist ja esi - ja tagaraud on kaetud LineXiga.Vahetatud kogu vedrustus ja lisatud uued Koni Heavy Track reguleeritavad 7 astmelised amordid.
Eelseisvad tööd:
tagapidurite vahetus ketaspidurite vastu koos reguleeritava regulaatori ja käsipiduri panen toimima klapiga piduritorustiku vahel.
Lisaks on ostetud 5 uut AMG velge, mis tuleb flantside abil alla istutada.
ja edaspidi veel mootori vahetus 3 või 3,5 TDI mootori vastu koos 5 käigulise kastiga.
Lisan siis ka mõned pildid autost:
![[Pilt: attachment.php?aid=4017]](http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=4017)
![[Pilt: attachment.php?aid=4016]](http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=4016)
![[Pilt: attachment.php?aid=4015]](http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=4015)
W 460
1983
300 D
mootor: 65 kw
käigukast: manuaal , 4 käiku
Auto on värvitud must-matt värviga, kapotil ilutsevad leegid,mis on värvitud, mitte kleebisena. Rehvid 33x12x15, vints puldiga 8000 lbs, tiivalaiendid on pehmed LineXist ja esi - ja tagaraud on kaetud LineXiga.Vahetatud kogu vedrustus ja lisatud uued Koni Heavy Track reguleeritavad 7 astmelised amordid.
Eelseisvad tööd:
tagapidurite vahetus ketaspidurite vastu koos reguleeritava regulaatori ja käsipiduri panen toimima klapiga piduritorustiku vahel.
Lisaks on ostetud 5 uut AMG velge, mis tuleb flantside abil alla istutada.
ja edaspidi veel mootori vahetus 3 või 3,5 TDI mootori vastu koos 5 käigulise kastiga.
Lisan siis ka mõned pildid autost: