05-05-2009, 11:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2009, 11:46 PM ja muutjaks oli nostromo.)
VIN: WDB1400761A358330
Kast: 722621 00 242057
ehk 722.621
No plaanis siiski homme Jaapani autosse sõita vaikselt ca 5km sellega-ülevaatusel öeldi et tal peaks mingi kastiandur olema et kui alla kriitise piiri õli siis ei lase edasi sõita vms. Kuna nemad ikkagi süüdi ja las panevad mootoriõli ka siis piiridesse. Ja roolivõimule läheb siis sama õli mis antud kastile ehk mitte mingi "kollane ATF" nagu nemad panid?
Palju see kasti põhi siis maksta võiks kui enam sirgeks väänata ei õnnestu ja kas selle vahetusest peaks piisama?
Uue kastiõliga sõidetud vast ca 20 km-muidu seisnud parklas kuu aega kuna polnud aega minna ülevaatusele. Ei oska öelda kust täpselt jooksis kuna ÜV oli järjekord taga ja neil polnud aega uurida kuna see neid ei huvitanud.
Ja kui vardal ca 5mm üle max piiri mootoriõli (ülemise halli plastiku poole peale)-mis see võib teha?
Asi arvatavasti ka selles et sai lepitud müüjaga kokku et laseb teha kõik vajalikud hooldused (mis esimeses postituses arve peal kirjas) ise enne müümist ära ja kuna tegeleb ka nt Bentley'te/Hummerite/Porschede jms kasutatud luksautode müügiga ja tuttav Jaapani Autos olemas ning töö pidi korralik olema siis ei osanud ette näha et tavalised õlivahetused niivõrd probleemseks võivad osutuda. Ju siis maksti vähem ja tehti lohakalt.
Siin siis näide antud isiku müügiautodest (98a valge CL600 siis minu oma, tegelikult 04/97): http://eku.3lite.ee/joosep
Kusjuures Silberit ei tasuks üldse karta-nt kasutaja cl600 (kellel '95 S600 Coupe) lasi enda Jaapanist toodud autol samuti Silberis klapisääretihendid jne ära vahetada ja olevat u samapalju läinud kui Jaapani Autos-edaspidi siis targem.
Kast: 722621 00 242057
ehk 722.621
No plaanis siiski homme Jaapani autosse sõita vaikselt ca 5km sellega-ülevaatusel öeldi et tal peaks mingi kastiandur olema et kui alla kriitise piiri õli siis ei lase edasi sõita vms. Kuna nemad ikkagi süüdi ja las panevad mootoriõli ka siis piiridesse. Ja roolivõimule läheb siis sama õli mis antud kastile ehk mitte mingi "kollane ATF" nagu nemad panid?
Palju see kasti põhi siis maksta võiks kui enam sirgeks väänata ei õnnestu ja kas selle vahetusest peaks piisama?
Uue kastiõliga sõidetud vast ca 20 km-muidu seisnud parklas kuu aega kuna polnud aega minna ülevaatusele. Ei oska öelda kust täpselt jooksis kuna ÜV oli järjekord taga ja neil polnud aega uurida kuna see neid ei huvitanud.
Ja kui vardal ca 5mm üle max piiri mootoriõli (ülemise halli plastiku poole peale)-mis see võib teha?
Asi arvatavasti ka selles et sai lepitud müüjaga kokku et laseb teha kõik vajalikud hooldused (mis esimeses postituses arve peal kirjas) ise enne müümist ära ja kuna tegeleb ka nt Bentley'te/Hummerite/Porschede jms kasutatud luksautode müügiga ja tuttav Jaapani Autos olemas ning töö pidi korralik olema siis ei osanud ette näha et tavalised õlivahetused niivõrd probleemseks võivad osutuda. Ju siis maksti vähem ja tehti lohakalt.
Siin siis näide antud isiku müügiautodest (98a valge CL600 siis minu oma, tegelikult 04/97): http://eku.3lite.ee/joosep
Kusjuures Silberit ei tasuks üldse karta-nt kasutaja cl600 (kellel '95 S600 Coupe) lasi enda Jaapanist toodud autol samuti Silberis klapisääretihendid jne ära vahetada ja olevat u samapalju läinud kui Jaapani Autos-edaspidi siis targem.