05-05-2009, 01:32 PM
Kastidest:
Esiteks kui vale õli sees, siis ära sõida selle kastida vaid pane õige õli sisse. Õlisid on päris mitmeid, uuemate omad sobivad ka vanematele kuid mitte kõik. Tuleb eristada 722.3..722.4.. 722.5.. 722.6.. 722.7.. 722.8.. 722.9... ja siis vaadata milline õli millele läheb ning mis asendust konkreetselt pakub.
Kui sul on 722.6.. siis sellele käsib MB panna järgmisi õlisid:
236.14 http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
Samas võib ka panna
236.10 ning 236.12
http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
Kui kastis on 236.12 siis võib uut 236.14 peale valada kuid soovitatav on ikka 236.14 kasutada. See 236.14 on ka uutematele 7 käigulistele NAG2 kastidele mõeldud ja on seetõttu parem ja talub rohkem kuuma.
Ma ei saanud aru kust sul kast lekkis kuid tõenäoliselt on kasti põhi kõveraks keeratud (õigemini need piiravad aasakesed) - mõnikord aitab sirgeks väänamine kuid teinekord jällegi mitte. Selle kasti põhja kinni keeramiseks ei lähe üldsegi palju jõudu vaja - aga tundub et Jaapani autode mehed seda e iteadnud.
Esiteks kui vale õli sees, siis ära sõida selle kastida vaid pane õige õli sisse. Õlisid on päris mitmeid, uuemate omad sobivad ka vanematele kuid mitte kõik. Tuleb eristada 722.3..722.4.. 722.5.. 722.6.. 722.7.. 722.8.. 722.9... ja siis vaadata milline õli millele läheb ning mis asendust konkreetselt pakub.
Kui sul on 722.6.. siis sellele käsib MB panna järgmisi õlisid:
236.14 http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
Samas võib ka panna
236.10 ning 236.12
http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
http://bevo.daimler.com/bevolistenmain.p...uchbegriff=
Kui kastis on 236.12 siis võib uut 236.14 peale valada kuid soovitatav on ikka 236.14 kasutada. See 236.14 on ka uutematele 7 käigulistele NAG2 kastidele mõeldud ja on seetõttu parem ja talub rohkem kuuma.
Ma ei saanud aru kust sul kast lekkis kuid tõenäoliselt on kasti põhi kõveraks keeratud (õigemini need piiravad aasakesed) - mõnikord aitab sirgeks väänamine kuid teinekord jällegi mitte. Selle kasti põhja kinni keeramiseks ei lähe üldsegi palju jõudu vaja - aga tundub et Jaapani autode mehed seda e iteadnud.