13-04-2009, 04:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2009, 04:25 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Talv on möödas ja auto oma esimesed sõidud jälle teinud. Midagi olulist parendada veel ei ole jõudnud, küll aga sai nädalavahetusel enne kupee demonteerimist pisut tegeldud roostetõrje profülaktilise poolega ja karbid mingit löga täis tulistatud. Sõitmise koha pealt jääb üle ainult öelda, et pärast pikka "eemalviibimist" on kvaliteetse vanatehnikaga kulgemine tõeline nauding, nii et tegime perega koguni pikema tiiru Lõuna-Eestis lihtsalt selleks, et kevadpäikest nautida.
Härra tank siin küsis, et millest selline mootorivalik. Vastan lihtsalt - mulle meeldib. Kui ma ise täna läheksin esindusest autot ostma, ei telliks ma seda suure mootoriga. Rahuliku loomuga kodanikuna ei suuda ma kergelt taluda seda, et auto kütusekulu on mõttetult suur ning mootori hooldus ja varuosad kallimad. Ei tähenda, et tegu on vanatehnikaga - see on põhjendamatu. Lisandub minu personaalsest kasutatud autodega (ja üldse mitte Mercedestega) kokkupuutest aja jooksul tekkinud isiklik foobia suure mootoriga autode puhul, mis liiga paljudel juhtudel on tõeks osutunud - nimelt on väga tüüpiline see, et suur mootor ei käi ilusti või on tal lihtsalt käivitumisprobleemid või vajutab ta ära esisilla jne. Sageli on see tingitud muidugi jälle sellest, et omanik ei jaksa seda mootorit korralikult hooldada. Aga see ei loe - kasutatuna on keskmiselt väikse mootoriga autod minu arust paremas korras kui suure mootoriga masinad. See pole objektiivne tõde ja selle üle pole mõtet vaielda. Kuid M102 2,3 liitrit on täpselt see variant, mille oleksin 1992 aastal endale ostnud. Tänaseks on tegu vanatehnikaga, ent versioon ise oli minu arust tol hetkel optimaalne. Minu jaoks "see õige".
Nädalavahetusel käis ka Sm.Tihhonov pealinnast lõunarajoonis kiirvisiidil ning arutasime võimalusi teha lähiajal üks autopoleerimiskampaania. Minu poolt materjal, autod ja õlled ja tema poolt seadmed ning teoreetilised ja praktilised teadmised. Eks näis, millal meil selleks aega leidub. Sel nädalal pidin minema pealinna Riigikantselei Autobaasi masina istmete koostamise kvaliteedikontrolöriks. Kevad on tegusid täis.
Parimate soovidega,
Tauno
Härra tank siin küsis, et millest selline mootorivalik. Vastan lihtsalt - mulle meeldib. Kui ma ise täna läheksin esindusest autot ostma, ei telliks ma seda suure mootoriga. Rahuliku loomuga kodanikuna ei suuda ma kergelt taluda seda, et auto kütusekulu on mõttetult suur ning mootori hooldus ja varuosad kallimad. Ei tähenda, et tegu on vanatehnikaga - see on põhjendamatu. Lisandub minu personaalsest kasutatud autodega (ja üldse mitte Mercedestega) kokkupuutest aja jooksul tekkinud isiklik foobia suure mootoriga autode puhul, mis liiga paljudel juhtudel on tõeks osutunud - nimelt on väga tüüpiline see, et suur mootor ei käi ilusti või on tal lihtsalt käivitumisprobleemid või vajutab ta ära esisilla jne. Sageli on see tingitud muidugi jälle sellest, et omanik ei jaksa seda mootorit korralikult hooldada. Aga see ei loe - kasutatuna on keskmiselt väikse mootoriga autod minu arust paremas korras kui suure mootoriga masinad. See pole objektiivne tõde ja selle üle pole mõtet vaielda. Kuid M102 2,3 liitrit on täpselt see variant, mille oleksin 1992 aastal endale ostnud. Tänaseks on tegu vanatehnikaga, ent versioon ise oli minu arust tol hetkel optimaalne. Minu jaoks "see õige".
Nädalavahetusel käis ka Sm.Tihhonov pealinnast lõunarajoonis kiirvisiidil ning arutasime võimalusi teha lähiajal üks autopoleerimiskampaania. Minu poolt materjal, autod ja õlled ja tema poolt seadmed ning teoreetilised ja praktilised teadmised. Eks näis, millal meil selleks aega leidub. Sel nädalal pidin minema pealinna Riigikantselei Autobaasi masina istmete koostamise kvaliteedikontrolöriks. Kevad on tegusid täis.
Parimate soovidega,
Tauno