28-03-2009, 01:27 AM
Jälle nädal möödunud ja saanud autot nokitseda veidi.
Vedrustuses vahetasin need asjad:
![[Pilt: 7b6c50f688f5.jpg]](http://s57.radikal.ru/i157/0903/97/7b6c50f688f5.jpg)
Esimeste stabilisatori pukside vahetusel selgus, et puks on varrast kulutanud umbes veerandi võrra, kuna sellisena pold mõtet kokku laduda, siis taastasin keevitusega varda otsad:
![[Pilt: 11b7373aa7c1.jpg]](http://i078.radikal.ru/0903/4a/11b7373aa7c1.jpg)
Kuna tagumised piduri voolikud olid pragulised, panin ka need uued, parempoolse eemaldamisel purunes aga piduri trass. Ostsin uue sirge toru ja väänasin selliseks nagu vaja, kuna aga ostsin natuke liiga pika, siis pidin tegema lisa kaare, et liigset pikkust kompenseerida:
![[Pilt: 4bb205af7571.jpg]](http://s47.radikal.ru/i116/0903/51/4bb205af7571.jpg)
Siin siis mõlemad paigaldatud.
![[Pilt: 2bd97f02c34a.jpg]](http://i071.radikal.ru/0903/1f/2bd97f02c34a.jpg)
Samuti proovisime poleerida puitu nagu siin ka enne seda tehtud on, kriimud on sügavad sees ja neid kätte ei saa, kuid säravamaks muutus asi küll:
![[Pilt: b9cde660565d.jpg]](http://s57.radikal.ru/i158/0903/f6/b9cde660565d.jpg)
Kuna mootor korralikult ei töötanud, kartsin keti venimist, lahtivõtmisel selgus, et kett oli veninud 8 kraadi
, ühesõnaa kraad veel ja oleks klappide vahetus olnud. Koos ketiga läks vahetusse ka nukaratas ja pumba otsas olev ratas. Nüüd läheb mootor korralikult käima ja ei puterda enam, samuti liigub sellele mootorile vastavalt.
Nüüd veel ilusat ilma ootama ja mõned paremad klõpsud tegema.
Järgmisena mootori ja kasti õli vahetus, koos filtritega ja karteri tihendi vahetus, siis on juba sõitva masina moodi enam-vähem.
Ahjaa, kuna vahetasin roolivardad, siis täna ka silda reguleerima Mart Pere juurde.
Vedrustuses vahetasin need asjad:
![[Pilt: 7b6c50f688f5.jpg]](http://s57.radikal.ru/i157/0903/97/7b6c50f688f5.jpg)
Esimeste stabilisatori pukside vahetusel selgus, et puks on varrast kulutanud umbes veerandi võrra, kuna sellisena pold mõtet kokku laduda, siis taastasin keevitusega varda otsad:
![[Pilt: 11b7373aa7c1.jpg]](http://i078.radikal.ru/0903/4a/11b7373aa7c1.jpg)
Kuna tagumised piduri voolikud olid pragulised, panin ka need uued, parempoolse eemaldamisel purunes aga piduri trass. Ostsin uue sirge toru ja väänasin selliseks nagu vaja, kuna aga ostsin natuke liiga pika, siis pidin tegema lisa kaare, et liigset pikkust kompenseerida:
![[Pilt: 4bb205af7571.jpg]](http://s47.radikal.ru/i116/0903/51/4bb205af7571.jpg)
Siin siis mõlemad paigaldatud.
![[Pilt: 2bd97f02c34a.jpg]](http://i071.radikal.ru/0903/1f/2bd97f02c34a.jpg)
Samuti proovisime poleerida puitu nagu siin ka enne seda tehtud on, kriimud on sügavad sees ja neid kätte ei saa, kuid säravamaks muutus asi küll:
![[Pilt: b9cde660565d.jpg]](http://s57.radikal.ru/i158/0903/f6/b9cde660565d.jpg)
Kuna mootor korralikult ei töötanud, kartsin keti venimist, lahtivõtmisel selgus, et kett oli veninud 8 kraadi
![Eusa_pray Eusa_pray](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_pray.gif)
Nüüd veel ilusat ilma ootama ja mõned paremad klõpsud tegema.
Järgmisena mootori ja kasti õli vahetus, koos filtritega ja karteri tihendi vahetus, siis on juba sõitva masina moodi enam-vähem.
Ahjaa, kuna vahetasin roolivardad, siis täna ka silda reguleerima Mart Pere juurde.