W124, 300 TD, KaarelV - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W124, 300 TD, KaarelV (/showthread.php?tid=11957) |
W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 14-03-2009 Panen oma uue armukese ka siia. Lisad: Model 300 D TURBODIESEL Chassis 1241331C089999 Engine 603960 12 050261 Transmission 722357 03 944325 Order 0 3 220 03801 Passis kirjas esmane reg 10.1997 Lights HELLA Wiper BOSCH Cab 00000 Dealer Hannover branch (220) Interior fabric plaid black (371) Paint 744 brilliant silver metallic (с 1991) Options 211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984) rear axle with automatic limited slip differential (ASD) 222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978) 240 outside temperature indicator (с 01.03.1982) 241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983) 249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990) 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 270 antenna for D net tel. on rear left fender with splitter and loudspea. (с 01.11.1992) antenna with splitter on rear left fender (rear right fender of s/v 124) and loudspeaker for D-network telephone 274 Mercedes-Benz D-network telephone (с 01.11.1992) 280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984) 291 airbag for front passenger airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993) airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger) 300 storage box in front tray (с 01.05.1988) 430 headrests in the rear (с 01.01.1977) 440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975) 512 radio Becker Europa cassette radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992) 544 roller blind, electric, for rear window and sun visors with vanity mirror on the left and right, illuminated (с 01.05.1985) 551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998) 586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970) 593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972) 611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978) 620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985) 652 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990) 671 utilization of residual engine heat and high-capacity battery for countries having lower temperatures 670 + 673 (с 01.02.1982 по 31.01.1994) 731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980) 810 loudspeaker, sound package sound package (bose) (с 01.12.1986) 819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992) 859 model update ii (с 01.01.1978) 873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984) 877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963) 880 closing system with infrared remote control (с 01.02.1988) 915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988) Teha. Taga vajavad vahetust silikon puksid, kuna rattad väheke lääpas. Kas Febi asjad on normaalsed või peaks Silberist võtma? Sillas muidu mingeid kolinaid ei ole, küll masin ujub maanteel, homme ajan tõstuki peale ja vaatan mis all toimub. Rooste tõstab pead, peab selle tõrjumisega hakkama tegelema. Tagumine kroom liist luugil tahab vahetust Kõrvalistuja iste ei liigu edasi tagasi, samuti ei liigu peatugi. Raadiol on antenn puudu, selle peab uue panema. Kast vahetab vahel jõnksuga, peab viima õli vahetusse, kus seda soovitate teha? Juhi akna mehhanismil on mingi asi minestanud, mootor käib aga aken ei liigu. Tagumised peatoed ei kuku alla mingil põhjusel. Mootoril pöörded kõiguvad, peab Karla Autosse pumba ülevaatusele viima. Puudu on ka Monoblockid, kui kellegil pakkuda pakkuge. Peeglid ei liigu, arvatavasti lüliti on katki aga eks ma lammutan homme. Cd-box on ka mingit jama täis, soovitage remontijat. Pildid homme. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 15-03-2009 Oleks veel selline küsimus, et välistemperatuuri näidik ei näita midagi, kas selline viga võib olla tingitud katkisest andurist? RE: W124, 300 TD, KaarelV - W2intz - 15-03-2009 KaarelV Kirjutas:Taga vajavad vahetust silikon puksid, kuna rattad väheke lääpas. Kas Febi asjad on normaalsed või peaks Silberist võtma? Idee poolest peaks need puksid vahetus neutraliseerima selle probleemi mida kurtsid all pool. Samuti vaata üle regull vardad. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 15-03-2009 Auto on hetkel tõstuki peal ja selgunud on vasak rooliots ja parem zarniir. Kes pakkub lemföderi juppe? Keegi äkki teab Silberi hindu? Samuti vaja vahetada peeglite lüliti koodiga 129 820 06 10. RE: W124, 300 TD, KaarelV - W2intz - 15-03-2009 Internetist tellides mõlemad auto varuosade müügiportaalid ( ladu24, autoosad) RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 15-03-2009 Kus soovitaksite silla juppe vahetada? Kui Imre juurde minna kas seal saab ka silla ära reguleerida? Kas keegi swagi asju on pruukinud, kuida kvaliteet on võrreldes Lemföderiga? RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 17-03-2009 Hoiame teemat kuumana. Kas keegi teab kust välja võluda masina tootmise kuu. Samuti update silla remondis, käisin autoga silla loksutamises, tuli välja, e sarnirid on ikkagi korras, küll on üks sarniiritest suudetud paigaldada, nii et ei ole lõpuni käändtelje sisse lükatud, kuidas see võimalik on ma ei saa aru. Lemföderi esimesed reguleervardad, esimesed stabilisaatori puksid ja tagumised stabilisaatori kondid tellitud. Kuna tõstuki peal tähendasin, et tagumised amordid on erinevatelt tootjatelt, tekkis kohe kahtlus, et üks võib kutu olla, peale väristamist terve ring ~79 %. Samuti olen netis tuhlanud ja jõudnud järeldusele, et tuleb teha keti vahetus. Vedeleb kellegil uut ketti äkki. Samuti tuleb vahetada veel tagumised pidurivoolikud ja esiõõtsade puksid, homme tellin ära. Silla jupid vahetan ikkagi ise ära ja reguleerimisse lähen Mart Pere juurde arvatavasti. Tagarattad on ka kõvasti lääpas, kuid kõik kondid on ok taga ja õõtsapuksid ka ei loksu, kas võib olla tegu ainult reguleerimise veaga või tuleb vedrud uued panna? Rattad ikka lääpas ala "kolmenebemm" RE: W124, 300 TD, KaarelV - v6sa - 17-03-2009 Vedrude väsimimine neljal rataste seadenurga muutust ei põhjusta. Üks mitmikhoobvedrustuse (vähestest) plussidest. Küll aga põhjustab tõsist lääpavajumist pukside väikeste kulumiste summa. Pool milli siit, kolmveerand sealt. Loksu veel pole, aga ratas on juba lääpas... Väga hästi iseloomustab sellist olukorda ujumine. Korras tagavedrustusega neli ei tohi teekonarustel ujuda. Kui on lõtkud sees, tekib tundlikkus külgttuulele ja meie maanteedel nii tavalistest pikirööbastest läbiminekul viskab natuke. Meite säästukal on see teema. Ülevaatusel ei leitud midagi. Aga lääpas on mehemoodi. Muidu aru ei saagi, aga kui tõsta auto tagaratas maast lahti ja lasta taas alla, siis jääb ilusti püsti. Sõidad paar meetrit ja taas on lääpas. Ega siin muu aita, kui vahetada kõik puksid ära. Näiteks Febi komplekt (poldid-mutrid, hoovad, vahepuksid) maksab kolm kiloraha... Või sõita lääpas ratastega edasi. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 17-03-2009 SWAG-i tootel sama hind umbes, kahjuks ei ole täheldanud Lemföderil sellis kõik-ühes komplekti. Kõiki konte eraldi hinnaga kahjuks hetkel ei kannata. Sellele Febi kolmele kilole tuleb juurde veel 4 õõtsa puksi ka vist. RE: W124, 300 TD, KaarelV - Sheik - 17-03-2009 kui juba teema siin lääpas ratastel on siis...mul tagumised ka lääpas mingil määral. 17 velje puhul ei tohiks siin suurus ju rolli mängida. Olen kuulnud ,et mida suurem velg seda rohkem vajub lääpa. Peab ka laskma üle vaadata. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 17-03-2009 Juhi aken siis tänaseks korras, hammaslatil oli esimesed 4 hammast maas. Natuke keevitust, rellakat ja muukviili, 2 tundi ja valmis ta ongi. Sõidab nagu uus. Määrisin ka mehhanismi ära, et tal tööd kergemaks teha. Kas keegi viitsib kuskilt vaadata, mis ülekandega differ mul on, ise ei suuda mingil põhjusel seda kuskilt leida. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 18-03-2009 http://img5.imageshack.us/img5/643/p3160489p.jpg http://img22.imageshack.us/img22/4945/p3160495p.jpg http://img10.imageshack.us/img10/7250/p3160498p.jpg RE: W124, 300 TD, KaarelV - hents99 - 18-03-2009 T-modelist asi kaugel. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 18-03-2009 Kust Sa välja loed, et tegemit peaks olema T-modeliga. RE: W124, 300 TD, KaarelV - Reddog - 18-03-2009 Ühesõnaga siis hästisäilinud oma aja kohta ja hea omaniku leidnud "taxokas" (palun mitte sõnasabast taxokaks võtta) RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 18-03-2009 A selline asi siis, ei jagand teemat. Ma juba kartsin, et keegi sai VIn-i järgi, et peab universaal olema. Väike paanika. Välja ei paista aga osad kohad on saanud tugevalt roostest kahjustada, eks kui mul puhkus tuleb hakkan keevitama. Kas keegi saaks vaadata, mis differ mul all on, milline ülekanne ja oleks vaja pooltelgede poolsete tihendite koode, et ära tellida. Differ suht märg. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 28-03-2009 Palun kustutage see post ära, ma ise ei saa millegi pärast. RE: W124, 300 TD, KaarelV - KaarelV - 28-03-2009 Jälle nädal möödunud ja saanud autot nokitseda veidi. Vedrustuses vahetasin need asjad: Esimeste stabilisatori pukside vahetusel selgus, et puks on varrast kulutanud umbes veerandi võrra, kuna sellisena pold mõtet kokku laduda, siis taastasin keevitusega varda otsad: Kuna tagumised piduri voolikud olid pragulised, panin ka need uued, parempoolse eemaldamisel purunes aga piduri trass. Ostsin uue sirge toru ja väänasin selliseks nagu vaja, kuna aga ostsin natuke liiga pika, siis pidin tegema lisa kaare, et liigset pikkust kompenseerida: Siin siis mõlemad paigaldatud. Samuti proovisime poleerida puitu nagu siin ka enne seda tehtud on, kriimud on sügavad sees ja neid kätte ei saa, kuid säravamaks muutus asi küll: Kuna mootor korralikult ei töötanud, kartsin keti venimist, lahtivõtmisel selgus, et kett oli veninud 8 kraadi, ühesõnaa kraad veel ja oleks klappide vahetus olnud. Koos ketiga läks vahetusse ka nukaratas ja pumba otsas olev ratas. Nüüd läheb mootor korralikult käima ja ei puterda enam, samuti liigub sellele mootorile vastavalt. Nüüd veel ilusat ilma ootama ja mõned paremad klõpsud tegema. Järgmisena mootori ja kasti õli vahetus, koos filtritega ja karteri tihendi vahetus, siis on juba sõitva masina moodi enam-vähem. Ahjaa, kuna vahetasin roolivardad, siis täna ka silda reguleerima Mart Pere juurde. |