17-03-2009, 10:29 AM
Vedrude väsimimine neljal rataste seadenurga muutust ei põhjusta. Üks mitmikhoobvedrustuse (vähestest) plussidest. Küll aga põhjustab tõsist lääpavajumist pukside väikeste kulumiste summa. Pool milli siit, kolmveerand sealt. Loksu veel pole, aga ratas on juba lääpas... Väga hästi iseloomustab sellist olukorda ujumine. Korras tagavedrustusega neli ei tohi teekonarustel ujuda. Kui on lõtkud sees, tekib tundlikkus külgttuulele ja meie maanteedel nii tavalistest pikirööbastest läbiminekul viskab natuke.
Meite säästukal on see teema. Ülevaatusel ei leitud midagi. Aga lääpas on mehemoodi. Muidu aru ei saagi, aga kui tõsta auto tagaratas maast lahti ja lasta taas alla, siis jääb ilusti püsti. Sõidad paar meetrit ja taas on lääpas.
Ega siin muu aita, kui vahetada kõik puksid ära. Näiteks Febi komplekt (poldid-mutrid, hoovad, vahepuksid) maksab kolm kiloraha... Või sõita lääpas ratastega edasi.
Meite säästukal on see teema. Ülevaatusel ei leitud midagi. Aga lääpas on mehemoodi. Muidu aru ei saagi, aga kui tõsta auto tagaratas maast lahti ja lasta taas alla, siis jääb ilusti püsti. Sõidad paar meetrit ja taas on lääpas.
Ega siin muu aita, kui vahetada kõik puksid ära. Näiteks Febi komplekt (poldid-mutrid, hoovad, vahepuksid) maksab kolm kiloraha... Või sõita lääpas ratastega edasi.