13-04-2006, 09:00 AM
Rolz Kirjutas:Jah, kuid millal Eesti sellele tasemele jõuab, ei ole see siinsete jaoks nii lihtne midagi, kuna erinevusi ja võimalusi liiga palju, ei ole ju asi selge, et näed kuni a 84 polnud KAT ja sealt edasi kõigil KAT.
Mis on need muud märgid? RÜFi puhul on sul samuti ECU ja lambda andur olemas, keevitus? SO what, kas ma ei või lasta siis sumpsi parandada kuskil? Ja mootori koodi ei suuda nad elusees plokilt üles leida, veel enam seda tuvastada ja VIN näitab ka ainult mootorilitraaži.....
Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled?
noh näiteks on katiga masinatel tihtipeale CO mõõtmise toru ka enne katti. Katiga masinatel on rangel keelatud kasutada pliiga kütust (vastav märge pensu paagi luugil). Ilma katita masinal on savi kas on pliivaba või mitte. Pole kindel kas 126'l sellised asjad on, aga paljudel masinatel on. Ja siis need samad kilovatid. kui Passis märgitud kilovatid vastavad katiga masina omale. mitte ilma katita masina omale. Siis väga palju ei pea mõistatama.
P.S Kat võib ka ilma lambdata olla. ON siukesi karpaga masinaid, millel on kat, kuid lambdast pole haisugi.
Rolz Kirjutas:Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled?
olen kati vahelt lõikamise eest vastu näppe saanud ülevaatusel, kuigi ka passis polnud kati märget.