560 seci mootori erinevused - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: 560 seci mootori erinevused (/showthread.php?tid=846) Lehed:
1
2
|
560 seci mootori erinevused - Raul1 - 12-02-2006 tahaks teada mis vahe on 178kw,205kw ja 220kw mootoritel?? RE: 560 seci mootori erinevused - Kalev - 12-02-2006 178kW vana 5.0 205kW vana 5.6 220kW uus 5.6 RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 12-02-2006 imelik mul nimelt 5,6 ja 178kw mingi säästu versioon äkki? RE: 560 seci mootori erinevused - Karl - 12-02-2006 quauld Kirjutas:imelik mul nimelt 5,6 ja 178kw Vanem tüüp 5,6 oli 178kw minuteada täitsa olemas. RE: 560 seci mootori erinevused - Laur - 12-02-2006 Autodata andmed RE: 560 seci mootori erinevused - marek - 13-02-2006 kas mitte ei old nii, et vana tüüp ja uus tüüp(katiga ja ilma)... RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 13-02-2006 kas siis 178kw on katiga ja220kw on ilma? 85-88 tehti mölemat. RE: 560 seci mootori erinevused - marek - 14-02-2006 quauld Kirjutas:kas siis 178kw on katiga ja220kw on ilma? netist leidsin: enne 87 sept 220kW ECE 200kW RÜF 178kW KAT peale 87 sept 220kW RÜF 205kW KAT kat - katalüsaator rüf - ilma katita ja ilma lambdata ece - mingi vahepealne aretis vist, et vastaks euroopa normidele, tundub nagu EGR, ehk siis heitgaaside mootorisse tagasijuhtimine. RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 14-02-2006 aga huvitav kui katiga versjoonil kat ära vötta kas läheb midagi paremaks vöi hoopis hullemaks. RE: 560 seci mootori erinevused - Karl - 14-02-2006 quauld Kirjutas:aga huvitav kui katiga versjoonil kat ära vötta kas läheb midagi paremaks vöi hoopis hullemaks. Minek läheb paremaks,ülevaatustega läheb raskeks. RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 14-02-2006 mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla. RE: 560 seci mootori erinevused - marek - 15-02-2006 quauld Kirjutas:mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla.kui eemaldad siis pane kindlasti sirge toru, osad teevad seest tühjaks, kohutav hääl tekib. kõige õigem oleks ilmselt vaadata mida pakuvad sumpsi kataloogid su autole, siis ilma katita varianti. mul 124'l oli ntx 3 erinevat varianti, kuna ei raatsinud orig. pütti asamele osta, panin sirge toru, hääl läks valjemaks, bensukulu väiksemaks, tõmme paremaks. kui passis on lihtsalt "bensiin" mitte "bensiin-kat" siis probleeme ei teki. RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 15-02-2006 marek Kirjutas:kui eemaldad siis pane kindlasti sirge toru, osad teevad seest tühjaks, kohutav hääl tekib. kõige õigem oleks ilmselt vaadata mida pakuvad sumpsi kataloogid su autole, siis ilma katita varianti. mul 124'l oli ntx 3 erinevat varianti, kuna ei raatsinud orig. pütti asamele osta, panin sirge toru, hääl läks valjemaks, bensukulu väiksemaks, tõmme paremaks. tore,siis läheb kat minema ja vaatab mis muutus. RE: 560 seci mootori erinevused - marko600 - 12-04-2006 on 178kw 200kw 205kw ja 220kw RE: 560 seci mootori erinevused - h2x0r - 13-04-2006 quauld Kirjutas:mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla. Ei loe, lähb auto alla, vaatab, kui toru on vahele keevitatud, siis piilub autodatast, kas on selleel margile kat ette nähtud, ja kui on, siis saad täie rauaga. Neid märke on veel, mille järgi tuvastada, kas masinal on kat ette nähtud, või mitte. Been there, done that. RE: 560 seci mootori erinevused - Rolz - 13-04-2006 Jah, kuid millal Eesti sellele tasemele jõuab, ei ole see siinsete jaoks nii lihtne midagi, kuna erinevusi ja võimalusi liiga palju, ei ole ju asi selge, et näed kuni a 84 polnud KAT ja sealt edasi kõigil KAT. Mis on need muud märgid? RÜFi puhul on sul samuti ECU ja lambda andur olemas, keevitus? SO what, kas ma ei või lasta siis sumpsi parandada kuskil? Ja mootori koodi ei suuda nad elusees plokilt üles leida, veel enam seda tuvastada ja VIN näitab ka ainult mootorilitraaži..... Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled? RE: 560 seci mootori erinevused - h2x0r - 13-04-2006 Rolz Kirjutas:Jah, kuid millal Eesti sellele tasemele jõuab, ei ole see siinsete jaoks nii lihtne midagi, kuna erinevusi ja võimalusi liiga palju, ei ole ju asi selge, et näed kuni a 84 polnud KAT ja sealt edasi kõigil KAT. noh näiteks on katiga masinatel tihtipeale CO mõõtmise toru ka enne katti. Katiga masinatel on rangel keelatud kasutada pliiga kütust (vastav märge pensu paagi luugil). Ilma katita masinal on savi kas on pliivaba või mitte. Pole kindel kas 126'l sellised asjad on, aga paljudel masinatel on. Ja siis need samad kilovatid. kui Passis märgitud kilovatid vastavad katiga masina omale. mitte ilma katita masina omale. Siis väga palju ei pea mõistatama. P.S Kat võib ka ilma lambdata olla. ON siukesi karpaga masinaid, millel on kat, kuid lambdast pole haisugi. Rolz Kirjutas:Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled? olen kati vahelt lõikamise eest vastu näppe saanud ülevaatusel, kuigi ka passis polnud kati märget. RE: 560 seci mootori erinevused - hents99 - 13-04-2006 Pliivaba bensiini nõutakse enivei põhimõtteliselt kõikidele autodele, mis meil liiguvad, va vanad vene masinad. Kui passis kati tähist pole, siis pole ka probleemi, keevita või 5 ringi sinna kus kat muidu oli. RE: 560 seci mootori erinevused - Raul1 - 13-04-2006 Sellisel juhul tuleb ülevaatuse mehel lasta silm kinni pigistada selle kati koha pealt. RE: 560 seci mootori erinevused - marek - 13-04-2006 ilmselt oleneb auto muust olukorrast ka...kui ikka passis kat'i kirjas pole, siis seda ka ülevaatusel ei nõuta. ammugi pole neil mingit autodatat või oskusi seda kasutada. |