20-05-2016, 11:34 PM
Tere
Peale talveund on autol mootoris klõbin tugevamaks läinud...varem oli ka, kuid polnud nii tugevalt kuulda.
Keerasin täna mõlemad kaaned maha, et kontrollida ketti ja vaadata nukkad üle.
Mõlema poole ketid olid ikka väga lõdvad. Kas seisval mootoril ongi nad lõdvad või peaksid olema täiesti pingul, umbes nagu rihmad?
Lisan mõlema poole videod.
https://www.upload.ee/files/5820990/vide...7.mp4.html
[url=http://www.upload.ee/files/5820983/video-1463774380.mp4.html]
Mootori otsa poolt, kus ketid asuvad väga suurt klõbinat pole.
Avastasin et juhipoolse nukkvõlli üks kumer ots on kulunud kergelt kolmnurkseks kujuks, lähemalt kuulates on just sealt klõbinat kõige rohkem kuulda...lisan pildid
Kulunud otsaga
Mitte kulunud otsaga
Kui hull selline seis on?
Ma ei saa päris täpselt aru kuidas see selliseks on saanud kuluda, kas selle all olevast vedrust?
Kas ainult nukkvõlli vahetusest piisab või on saaled ja nookurid vaja ka ette võtta?
Peale talveund on autol mootoris klõbin tugevamaks läinud...varem oli ka, kuid polnud nii tugevalt kuulda.
Keerasin täna mõlemad kaaned maha, et kontrollida ketti ja vaadata nukkad üle.
Mõlema poole ketid olid ikka väga lõdvad. Kas seisval mootoril ongi nad lõdvad või peaksid olema täiesti pingul, umbes nagu rihmad?
Lisan mõlema poole videod.
https://www.upload.ee/files/5820990/vide...7.mp4.html
[url=http://www.upload.ee/files/5820983/video-1463774380.mp4.html]
Mootori otsa poolt, kus ketid asuvad väga suurt klõbinat pole.
Avastasin et juhipoolse nukkvõlli üks kumer ots on kulunud kergelt kolmnurkseks kujuks, lähemalt kuulates on just sealt klõbinat kõige rohkem kuulda...lisan pildid
Kulunud otsaga
Mitte kulunud otsaga
Kui hull selline seis on?
Ma ei saa päris täpselt aru kuidas see selliseks on saanud kuluda, kas selle all olevast vedrust?
Kas ainult nukkvõlli vahetusest piisab või on saaled ja nookurid vaja ka ette võtta?