02-03-2009, 08:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2009, 10:07 PM ja muutjaks oli R129.)
rauntz Kirjutas:Mis nimeline see puhastusaine on?
Ega ma seda käes pole hoidnud - lihtsalt samalt lehelt mille lingi panin lugesin.
Katsetati kolme elastomeeri.
Kes ei viitsi lugeda siis lühidalt kuidas selle vahetusega süsteem käib:
Lase 400 ml õli välja; lisa elastomeeri; sõida 15 min (kasutada tuleb W/C režiimi+kõiki käike, 1,2,3,4,D,N,R); lase õli välja (siin kasutavad nad seda seadet - et see süsteemi putaks puhuks - ma arvan, et suruõhuga saab ka OK); võta kasti põhi ära ja loase sealt viimane õli välja; puhasta magnet kui on; kui pole siis lisa magnet; vaheta filter ja tihend; pane põhi uuesti alla tagasi; pumpa kasti 4 liitrit õli sisse; siis kasutatakse seda masinat, et seda 4 liitrit uut õli kasti, trahvo, radika sees ringi ajada; samal ajal pannakse ka auto mootor käima; R (W/C) - 10 sekundit + D; auto seisma ja jälle survega õli välja (kui ikka veel musta õli tuleb siis protsessi korrata 2-3 liitri õliga); kui õli väljas täida kast normi piires uuesti õliga; sõida kuni vähemalt 3 käiguni ja kontrolli vastavalt temperatuurile õli taset.
Sõltuvalt autost (näiteks 4 matic) on õli välja laskmine tagasijooksust raskendatud (torud on peidus), siis saad erinevaid variante kombineerida ja õli näiteks läbi radika taguspidi jooksma panna.
Peale protsessi (eriti kui on glükool õlis olnud) tuleks kasti adaptsioonid uuesti sisse õpetada.
Sõltuvalt glükooli hulgast tuleks väljavõetud õli kindlasti kontrollida. Eriti suure glükooli sisalduse puhul tuleks alustada 600 ml elatomeeri kasutamisega ning seejärel kui väljalastav õli (2 sats) ei ole ikka veel nagu üks puhas õli olema peab siis korrata pesu 400 ml elastomeeriga.
Samal ajal (külma kastiga) võiks ka auto kasti aju kontrollida kas sinna näiteks pole mööda juhtmestikku õli tulnud. Kui on siis on pahasti, aga kui ka ei ole võiks kasti küljes olevat pistikut kontrollida ning kui see on sees õline siis osata uued tihendid (kontrolli et sa ikka mõlemad 2 tihendit sealt kätte saad). Originaal (vilets) on punast värvi, uus ja parem (203 540 02 53) on valget värvi ning kõige uuem versioon on musta värvi. Soovitatakse külmalt vahetada, sest siis saab pistiku paremini kätte ja on väiksem oht, et sa selle puru teed.
Loomulikult glkükooli kashjustuste puhul tuleks vilets VALEO radiaator välja vahetada. Ja ära võta VALEOT.
Peale seda võiks muidugi (eriti kui oli glükooli viga) nii kasti kui ka trahvo lukusti adaptsioonid maha lasta.