02-03-2009, 02:50 PM
Kui saada suhteliselt vara asjale jälile siis ei pruugi nii suurt summat välja käia kui kasti remondiks vaja läheb. Põhjus nimelt selles, et ajapikku tõesti siduri ja pidurikettad niiöelda punduvad tpsooli tõttu ning see takistab käiguvahetst kuni lõpuks süsteem täiesti kinni jookseb. Kuid teine aspekt on see, et muutub hõõrdejõud. Selle tulemusena üritab kast läbilibisemise vältimiseks kõvemini suruda ning ka järsemini vahetada. Tulemus pikas perspektiivis muidugi eriti hea ei ole.
Aga rasedustesti soovitan igal juhul ära teha, ning kui siis selgub et tõesti midagi peetis, tasuks arvestada uue radiaatori rahaga (NESSEN on näiteks suht OK hinnaga ja kvaliteet saklaste sõnul parem kui MB originaal) + õli, filter jne. Sõltuvalt sellest kui mögane kast seest on tuleks kindlasti vähemalt 2 korda õli vahetada. Aga asjal pole mõtet kui õli sisse ei panda puhastusainet mis tosooli ära seoks. Vastasel juhul hulbib tosool (ta ei segune õliga) igal pool põhjas edasi ja seetõttu päris puhtaks seda ei saagi.
Aga rasedustesti soovitan igal juhul ära teha, ning kui siis selgub et tõesti midagi peetis, tasuks arvestada uue radiaatori rahaga (NESSEN on näiteks suht OK hinnaga ja kvaliteet saklaste sõnul parem kui MB originaal) + õli, filter jne. Sõltuvalt sellest kui mögane kast seest on tuleks kindlasti vähemalt 2 korda õli vahetada. Aga asjal pole mõtet kui õli sisse ei panda puhastusainet mis tosooli ära seoks. Vastasel juhul hulbib tosool (ta ei segune õliga) igal pool põhjas edasi ja seetõttu päris puhtaks seda ei saagi.