17-11-2008, 01:57 AM
Niisiis täpsustuseks on tegu W124 300 diisliga.
Ning kui kondensist ehk veest rääkida, siis ega see sissepritsele kah hästi mõju. Kütuse pumba laagrid, pihustid just veele käsi ei plaksuta. Aga pole nagu kuulnud, et bensiini 2T õli pannakse ja pole ise kah seda kasutanud.
Piduri süsteemides oksüdeeruvad kinni keermestatud ühendused mis ei saa ju kuidagi seda õli saada mis süsteemis on, sest teadupärast on see süsteem üsna lekke kindel. Miks? - eks arva ise, või proovi järele. Seda teist tee kuskil kõrvalises kohas.
Kuigi niipalju olen aru saanud et ega 2T õlil suurt mõtet pole.
Nüüd siis kütuselisandist. Ootan huviga arvamusi.
Ning kui kondensist ehk veest rääkida, siis ega see sissepritsele kah hästi mõju. Kütuse pumba laagrid, pihustid just veele käsi ei plaksuta. Aga pole nagu kuulnud, et bensiini 2T õli pannakse ja pole ise kah seda kasutanud.
Piduri süsteemides oksüdeeruvad kinni keermestatud ühendused mis ei saa ju kuidagi seda õli saada mis süsteemis on, sest teadupärast on see süsteem üsna lekke kindel. Miks? - eks arva ise, või proovi järele. Seda teist tee kuskil kõrvalises kohas.
Kuigi niipalju olen aru saanud et ega 2T õlil suurt mõtet pole.
Nüüd siis kütuselisandist. Ootan huviga arvamusi.