16-11-2008, 11:21 PM
Nüüd küll keegi uut füüsika teooriat avastab vist?
Minu silmis peaks lausa lasteaia laps teadma, et külmale pinnale ladestub soojas keskkonnas õhus/õlis jne olev niiskus. Vannitoa peegli hägustumine eredaim näide selles osas. Täpselt sama asi juhtub ka mootoriga lühimaa sõidul, kus tekkivad soojad gaasid ja jahedad metallosad ladestavad endale niiskust. Sõites mootori soojaks aurustub ka ladestunud niiskus. Enim tekkib sedalaadi kondensaati sumbutajas.
Mina pole oma erinevates diislites kahetaktilise õli kasutanud. Kogemuslikult seevastu võin kiita diislikütuse lisandi positiivset effekti. Paari paagitäie lisandiga läbisõidu järel juba kõrvaga tuntav muutus minul märgata. Käivitub kiiremini, tunda kuidas kõik silindrid korraga ilusti töötavad ka kuidagi pehmem käik. Märgatavam muutus oli BMW 525 TDS-il läbisõiduga üle 200 000km. Praegu 2,2 CDI -l võin väita ehk 0,5 l küttesäästu 100 km. kohta.
Märkuseks niipalju kütetele, et talvine küte on oluliselt väiksemate määredeomadustega kui suvine ja seetõttu kui rääkida kahetaktilise õli kasutamisest siis talvel asjaks aga suvel ...? Ise jään kindlasti eelistama küttelisandit, mille kohta kogemusi päris mitme saja tuhande läbisõidul.
Jagage omi muljeid!
Minu silmis peaks lausa lasteaia laps teadma, et külmale pinnale ladestub soojas keskkonnas õhus/õlis jne olev niiskus. Vannitoa peegli hägustumine eredaim näide selles osas. Täpselt sama asi juhtub ka mootoriga lühimaa sõidul, kus tekkivad soojad gaasid ja jahedad metallosad ladestavad endale niiskust. Sõites mootori soojaks aurustub ka ladestunud niiskus. Enim tekkib sedalaadi kondensaati sumbutajas.
Mina pole oma erinevates diislites kahetaktilise õli kasutanud. Kogemuslikult seevastu võin kiita diislikütuse lisandi positiivset effekti. Paari paagitäie lisandiga läbisõidu järel juba kõrvaga tuntav muutus minul märgata. Käivitub kiiremini, tunda kuidas kõik silindrid korraga ilusti töötavad ka kuidagi pehmem käik. Märgatavam muutus oli BMW 525 TDS-il läbisõiduga üle 200 000km. Praegu 2,2 CDI -l võin väita ehk 0,5 l küttesäästu 100 km. kohta.
Märkuseks niipalju kütetele, et talvine küte on oluliselt väiksemate määredeomadustega kui suvine ja seetõttu kui rääkida kahetaktilise õli kasutamisest siis talvel asjaks aga suvel ...? Ise jään kindlasti eelistama küttelisandit, mille kohta kogemusi päris mitme saja tuhande läbisõidul.
Jagage omi muljeid!