13-10-2008, 10:55 PM
Ma siis tõlgin, tegemist on illmselt EGR klapiga, mis suunab väljalaske gaase sisselaskesse (roheliste värk). Kui see lahti jääb või ei liigu enam korralikult, siis esiteks väljalaske gaasid jooksevad otse sisselaskesse (turbost mööda), mistõttu ei teki enam korralikku rõhku = jõukadu, loetavad õhukogused lähevad valeks võrreldes reaalsete õhukogustega jne, lumepall hakkab veerema 1 sõnaga, mille tulemusena auto enam ei liigu. See üks diislite põhivigasid. Klapi puhastamine tihti ei aita, parem on uus panna, sõltub seisukorrast. Samas ei tasu unustada et moodsad diislid on ikka väga keeruliseks aetud ja vigu võib ka muid olla (ise hetkel maadlen ühe v8 bi-turbo tdi-ga)