28-09-2008, 09:37 PM
Mõne sõnaga tehnilisematest küsimustest. Paaril hommikul autot käivitades kostis kusagilt väljalaske juurest imelikku metallikõlinat. Pilk kanalist põhja alla reetis läbiroostetanud summutiklambri, mille peal kammits lahtiselt kõlises. Imelik, tavaliselt roostetavad ära ikka torud ise.
Selle remontimiseks on kaks teed. Esimene on keevitada klambrile uus ots ja paigaldada uus kammits. Kuna ma ei ole keevitamises teab mis käsi, otsustasin minna teist teed ja ostsin uue klambri ja selle remondikomplekti, milles on olemas kõik mutrid, poldid, isegi kummipuksid tema käigukasti külge kinnitamiseks. Seega oli kogu vahetusprotsess väga lihtne. Aga seda ei pea tingimata nii tegema, sest keevitus oleks ilmselt ka asja ära ajanud.
Aga ilus ikka, kui uus asi põhja alt vastu vaatab.
Ilusat õhtut soovides,
Tauno
Selle remontimiseks on kaks teed. Esimene on keevitada klambrile uus ots ja paigaldada uus kammits. Kuna ma ei ole keevitamises teab mis käsi, otsustasin minna teist teed ja ostsin uue klambri ja selle remondikomplekti, milles on olemas kõik mutrid, poldid, isegi kummipuksid tema käigukasti külge kinnitamiseks. Seega oli kogu vahetusprotsess väga lihtne. Aga seda ei pea tingimata nii tegema, sest keevitus oleks ilmselt ka asja ära ajanud.
Aga ilus ikka, kui uus asi põhja alt vastu vaatab.
Ilusat õhtut soovides,
Tauno