21-08-2008, 01:43 PM
Palju aega on mööda läinud ja midagi on vahepeal ka auto juures ära tehtud.
Peamiseks murelapseks trööbatud uksepolstrite kõrval oli sellel autol ebaesteetiline keskkonsool. Niisiis alustasin tegevusi olukorra parendamiseks. Näiteks käigukangi juures olev hoiatuskirja kandev kleeps oli autol täitsa katki.
Paraku uut kleepsu saksakeelsena Silberauto abil saada ei õnnestunud, kuna väidetavalt on see ka Saksamaa laost otsas ja artikli juures on andmebaasis kommentaar, et seda peab omanik ise parandama. Seega tellisin inglisekeelse. Eks kunagi mõtleb, kuidas saksakeelne leida - võibolla õnnestub korralik plaat koos saksakeelse kirjaga lammutusest hankida. Igatahes praegu sai sinna kleebitud selline jutt:
Pärast mõningast keskkonsooli sisu korrastamist, nuppude puhastamist, paari pirni vahetamist ja kruvide korralikku kinnitamist võiski kogu asja kokku panna. Pildil siis midagi "enne" ja "pärast" laadset, kuigi puitplaat oli tõepoolest ka autot ostes olemas.
Kusjuures, kui eelmisel pildil vasakpoolset osa vaadata, siis paistab raadio august palju värvilisi juhtmeid. Need kuulusid mobiiltelefoni handsfree plokile, mis õnnestus ilma keskkonsooli küljest võtmata kätte saada. Kuid selle paigaldajad Saksamaal olid küll väga prosta töö teinud ja peamised defektid keskkonsoolis on ilmselt nende poolt tekitatud tänu sellele, et nad pole osanud konsooli ilusti lahti võtta. Aga välja tuli sealt selline asi nagu allpool pildidl. Ilmselt on kõigil "käedvabad" süsteemidel selline karp kuskile autosse peidetud.
Lisaks keskkonsoolile korrastasin ka tulede lüliti ümbruse. Korrastamise all pean silmas peamiselt selle puhastamist, mis nõuab iga detaili puhul omajagu kannatust. Tulemus jälle "enne" ja "pärast" vormis siin:
Pean mainima, et mootorikatte all ei ole ma veel midagi suurt teinud. Kohe hakkas silma, et masinal oli puudu küünlajuhtmete kaablikanal, millega nad klapikambrikaane külge kinnituma peaksid ning juhtmed olid lihtsalt kaablisidemega kokku tõmmatud. Tellisin puuduvad jupid ja panin mõningase pusimise järel külge - ikka ilusam.
Enne:
Pärast:
Tänu Jansa küsimustele kärukonksu tugevdusdetailide artiklinumbrite kohta jäin mõtlema, et mu auto küljes peaks veel konksu detaile olema. Selgus, et oligi - 2 tugevdustala oli põhja alla külge jäänud ning eemaldasin needki. Muidu oleks jäänudki paar kilo mõttetut metalli masinale raskuseks külge. Tänud jansale asjalike küsimuste eest!
Tegelikult sai 20. augustil taasiseseisvumispäeva puhul autoga ka veidi ringi sõidetud, kuigi ta pole kaugeltki korras ja praegu kulgen jälle teise hobiliikuriga. Kommentaariks võib öelda, et tehnika pool paistab ikka väga kulumata - vaikne ja kerge. Vedrustus on konkreetne, roolilõtk puudub. Uskumatu - tegu on 17 aastat vana autoga. Ilmselt mängib selles peamist rolli väike läbisõit ja see näitab, et põhimõtteliselt on mõistlik antud autot ehitada veel küll...
Tauno
Peamiseks murelapseks trööbatud uksepolstrite kõrval oli sellel autol ebaesteetiline keskkonsool. Niisiis alustasin tegevusi olukorra parendamiseks. Näiteks käigukangi juures olev hoiatuskirja kandev kleeps oli autol täitsa katki.
Paraku uut kleepsu saksakeelsena Silberauto abil saada ei õnnestunud, kuna väidetavalt on see ka Saksamaa laost otsas ja artikli juures on andmebaasis kommentaar, et seda peab omanik ise parandama. Seega tellisin inglisekeelse. Eks kunagi mõtleb, kuidas saksakeelne leida - võibolla õnnestub korralik plaat koos saksakeelse kirjaga lammutusest hankida. Igatahes praegu sai sinna kleebitud selline jutt:
Pärast mõningast keskkonsooli sisu korrastamist, nuppude puhastamist, paari pirni vahetamist ja kruvide korralikku kinnitamist võiski kogu asja kokku panna. Pildil siis midagi "enne" ja "pärast" laadset, kuigi puitplaat oli tõepoolest ka autot ostes olemas.
Kusjuures, kui eelmisel pildil vasakpoolset osa vaadata, siis paistab raadio august palju värvilisi juhtmeid. Need kuulusid mobiiltelefoni handsfree plokile, mis õnnestus ilma keskkonsooli küljest võtmata kätte saada. Kuid selle paigaldajad Saksamaal olid küll väga prosta töö teinud ja peamised defektid keskkonsoolis on ilmselt nende poolt tekitatud tänu sellele, et nad pole osanud konsooli ilusti lahti võtta. Aga välja tuli sealt selline asi nagu allpool pildidl. Ilmselt on kõigil "käedvabad" süsteemidel selline karp kuskile autosse peidetud.
Lisaks keskkonsoolile korrastasin ka tulede lüliti ümbruse. Korrastamise all pean silmas peamiselt selle puhastamist, mis nõuab iga detaili puhul omajagu kannatust. Tulemus jälle "enne" ja "pärast" vormis siin:
Pean mainima, et mootorikatte all ei ole ma veel midagi suurt teinud. Kohe hakkas silma, et masinal oli puudu küünlajuhtmete kaablikanal, millega nad klapikambrikaane külge kinnituma peaksid ning juhtmed olid lihtsalt kaablisidemega kokku tõmmatud. Tellisin puuduvad jupid ja panin mõningase pusimise järel külge - ikka ilusam.
Enne:
Pärast:
Tänu Jansa küsimustele kärukonksu tugevdusdetailide artiklinumbrite kohta jäin mõtlema, et mu auto küljes peaks veel konksu detaile olema. Selgus, et oligi - 2 tugevdustala oli põhja alla külge jäänud ning eemaldasin needki. Muidu oleks jäänudki paar kilo mõttetut metalli masinale raskuseks külge. Tänud jansale asjalike küsimuste eest!
Tegelikult sai 20. augustil taasiseseisvumispäeva puhul autoga ka veidi ringi sõidetud, kuigi ta pole kaugeltki korras ja praegu kulgen jälle teise hobiliikuriga. Kommentaariks võib öelda, et tehnika pool paistab ikka väga kulumata - vaikne ja kerge. Vedrustus on konkreetne, roolilõtk puudub. Uskumatu - tegu on 17 aastat vana autoga. Ilmselt mängib selles peamist rolli väike läbisõit ja see näitab, et põhimõtteliselt on mõistlik antud autot ehitada veel küll...
Tauno