07-08-2008, 01:37 PM
Üle hulga aja ka muutusi märgata. Uksed on autol nüüd jälle kõik kenasti ees ja eile õhtuse seisuga kõik värvitud.
Kuid kunagi ei õnnestu esimesel korral autot värvimisest ära tuua. Sedapuhku läks ringi tegemisele esistange (värvitoon ning läike kvaliteet ei vasta ülejäänud liistudele) ja parem esitiib (lakk jooksma läinud - ilmselt poleeritakse välja).
Stange tooniprobleemide tõttu helistasin ka Silberisse, kust sain teada, et antud tooni nimi peaks olema Alto Grey ja kui Silberauto näiteks liiste tellima peaks, siis mingi kood on 7700. Samas ei saa olla kindel, et see kood on värvitoon. Kuna nad ise midagi ei värvi, siis paraku on ka autot nende juurde remonti viies teema selline, et stangede ja liistude toon aetakse värvimisteenuse pakkujate poolt kokku "parima äranägemise järgi"
Kuid kui partei annab, siis täna vast on esistange toon ikkagi parem ja võib õhtul auto värvijate juurest ära tuua.
Aga kindel selles olla ei saa.
Üldiselt polnud tulemusel väga vigagi. Mõistetavalt pole värvitud pindade tulemus pinnasileduse poolest päris sama, mis tehasekonditsioonis, kuid suhteliselt piiratud eelarve kohta üsna viisakas.
Puitliistude poleerimise teema juurde tagasi tulles, siis neid poleeris seltsimees sama moodi nagu autotki - poleerimismasina ja samade pastadega. Võimalik, et veidi 3000 paberiga eeltööd tehes saaks ka päris suuri kriime välja, aga seda peaks ennem mõne tuksis liistu peal igaks juhuks proovima, et kindlasti mitte lakist läbi poleerida.
Kuna mu auto liistud olid üsna koledad, aga paberiga asja kallale minna ei tahtnud, siis algatuseks sai viltkäiaga kriime välja võetud nii palju kui võimalik ning seejärel svammitaolise käiaga (või jumal teab, kuidas poleerijad seda päriselt kutsuvad) ning peenema pastaga lõplik läige antud. Töövõttena võib ära märkida, et poleerimismasin oli selili maas (tald üles poole). Nii sai vabalt kätega liistu selle peal liigutada. Vastasel juhul peaks mingi liistufikseerimisrakise aretama või midagi, aga sellel puudub nii väikese töö jaoks mõte.
Üldiselt - liistudel olev lakk ei ole üldse nii pehme ja õhuke, et väga tulemuse pärast karta vaja oleks.
Aga asja teostanud seltsimehe toimetamistest ühe oma auto puiduga saab muidu lugeda siit:
http://www.bmw-club.ee/foorum/viewtopic....c&start=25
Tauno
Ootab närviliselt õhtut
Kuid kunagi ei õnnestu esimesel korral autot värvimisest ära tuua. Sedapuhku läks ringi tegemisele esistange (värvitoon ning läike kvaliteet ei vasta ülejäänud liistudele) ja parem esitiib (lakk jooksma läinud - ilmselt poleeritakse välja).
Stange tooniprobleemide tõttu helistasin ka Silberisse, kust sain teada, et antud tooni nimi peaks olema Alto Grey ja kui Silberauto näiteks liiste tellima peaks, siis mingi kood on 7700. Samas ei saa olla kindel, et see kood on värvitoon. Kuna nad ise midagi ei värvi, siis paraku on ka autot nende juurde remonti viies teema selline, et stangede ja liistude toon aetakse värvimisteenuse pakkujate poolt kokku "parima äranägemise järgi"
Kuid kui partei annab, siis täna vast on esistange toon ikkagi parem ja võib õhtul auto värvijate juurest ära tuua.
Aga kindel selles olla ei saa.
Üldiselt polnud tulemusel väga vigagi. Mõistetavalt pole värvitud pindade tulemus pinnasileduse poolest päris sama, mis tehasekonditsioonis, kuid suhteliselt piiratud eelarve kohta üsna viisakas.
Puitliistude poleerimise teema juurde tagasi tulles, siis neid poleeris seltsimees sama moodi nagu autotki - poleerimismasina ja samade pastadega. Võimalik, et veidi 3000 paberiga eeltööd tehes saaks ka päris suuri kriime välja, aga seda peaks ennem mõne tuksis liistu peal igaks juhuks proovima, et kindlasti mitte lakist läbi poleerida.
Kuna mu auto liistud olid üsna koledad, aga paberiga asja kallale minna ei tahtnud, siis algatuseks sai viltkäiaga kriime välja võetud nii palju kui võimalik ning seejärel svammitaolise käiaga (või jumal teab, kuidas poleerijad seda päriselt kutsuvad) ning peenema pastaga lõplik läige antud. Töövõttena võib ära märkida, et poleerimismasin oli selili maas (tald üles poole). Nii sai vabalt kätega liistu selle peal liigutada. Vastasel juhul peaks mingi liistufikseerimisrakise aretama või midagi, aga sellel puudub nii väikese töö jaoks mõte.
Üldiselt - liistudel olev lakk ei ole üldse nii pehme ja õhuke, et väga tulemuse pärast karta vaja oleks.
Aga asja teostanud seltsimehe toimetamistest ühe oma auto puiduga saab muidu lugeda siit:
http://www.bmw-club.ee/foorum/viewtopic....c&start=25
Tauno
Ootab närviliselt õhtut