23-07-2008, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2008, 01:03 AM ja muutjaks oli ervg.)
marek Kirjutas:krt ära nüüd ära ka sõna :lol::lol::lol: 203 ei olnud esimene mudel. 220 on facelift. 203'e vead olid tootmisaastast sõltumatud - sillad, pihustid, küünlad jne jne.ervg Kirjutas:minu isiklik kogemus räägib pigem seda, et selle ~60k jooksul, mis mina oma 220-ga sõitnud olen, ei ole selle masinaga kaugeltki nii palju probleeme olnud kui näiteks 203-ga, mis nägi minu käes ca. 80k1. kas mõlemad autod olid uued kui nad sinu kätte jõudsid? kui ei old, siis pole mõtet edasi võrrelda.
2. kas mõlemad olid/on esimesed mudelid või facelift'ga? 203'l on nt. iga aasta midagi täiustatud enne facelift'i.
3. palju on kulunud hooldusele/kütusele/kindlustusele raha? või mõne vea likvideerimine?
aga no sul on veel 20000km aega ka! :lol::demond:
kindlustus/kütus ei ole argumendid, kuna v8 vs. r4 ning mitmekordne vahe auto hinnas ei kannata lihtsalt võrdlemist (ostuhindadest siis ~300k vs. ~600k) hoolduse hinnaklass ei ole märkimisväärselt erinev ning ka kõige suurem viga (airmaticu amort, mille solenoid oli tänu selle taha kogunenud pa$ale lahti roostetanud - siit ühtlasi soovitus airmaticuga masinate omanikele: laske autot aegajalt kõhu alt survepesuriga korralikult puhtaks teha) leidis vägagi soodsa lahenduse 7k vs. ~18k silberi hinna järgi. puksid maksavad nagu puksid ikka ja seega hetkel (ptüi-ptüi-ptüi) ei ole minul vähemalt mingit erilist põhjust kurta. aga jällegi, need on minu isiklikud kogemused antud auto omanikuna ja eks kõik teised teavad paremini kui see, kes igapäevaselt sellise risuga on sunnitud ringi sõitma
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
muide, arvutasin mõlemi auto puhul laias laastus tehtud kulutused praeguse hetkeni kokku (sinna sisse ei kuulu omaks lõbuks tehtud täiustused ning liisingu sissemaksed) ja sain kummagi auto hinnaks sellised numbrid:
C200CDI - 3.75kr/km
S430L - 4.29kr/km