17-07-2008, 10:16 PM
v6sa Kirjutas:Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.
Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...
Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.
Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
Jutt käib ikkagi töötavast mootorist. Auto käis MB-s hoolduses, kus tehti ka kasti õlivahetus ning peale seda ma selle vea avastasin, aga MB keskus väidab, et nii peabki olema. Lasin ka õli taset uuesti kontrollida, aga see OK. Minu meelest on see kahtlane, kui auto tagsi vajub, nt. parkimismaja kallakute peal, kui sõita teisele korrustele. MB-s öeldi ka, et näiteks sama mudelil ja mootoriga üks main vajub tagasi, teine ei pruugi vajuda, et masinad on indiviidid!!! Uskuda MB Keskust või mitte???