17-04-2008, 10:52 AM
Werewolf Kirjutas:92S500 Kirjutas:Mis puutub mootorisse, siis mul kogub tolmu üks väga korralik 2.2 16v tõesti ja hästi tore oleks kui keegi ta ära viiks jalust
Annaks hea hinnaga ära kahh...
Aga selleks, et antud masinale V-mootor peale panna (ma mõtlen siis 32 klapiline m119) on vaja tegelt päris palju modifikatsioone teha. Näiteks tulemüür on erinev, sillatala, gardaanitunnel (suurem kast) jne.
Lepi kokku, äkki on nõus martiini oma e500 kapoti/põhjaalust demoma.
Ahjaa, ma tean kust saaks kohe 4.2 m119 moto suht soodsalt, kuid kaalu seda asja. Samas oleks ju tore v8 cabrio...
Igal juhul jõudu, ilus masin on.
Niipalju kui ma välismaa foorumeist lugenud olen, ei ole mingi probleem 5.0 v8 124-le vahele lükata. Sillatala vajab jah vahetamist, et suuremad mootoripadjad ära mahuxid, kuid see varuosana olemas, tulemüüri on vaja veidi lõikuda ja gardaanitunneliga ei tule midagi ette võtta. Küll aga pole ma päris kindel, mida kõike tagasillaga ette tuleb võtta, tõenäoliselt tuleb võimekam reduktor alla panna ja ka teised veosillad ja mootorite elektroonikal ka tõenäoliselt vahe sees, nii et natuke tuleb sellega pusida. Ja pidurite upgrade olex vast ka enam kui soovituslik.
Tundub ,et V8 vahele panemisel oleks lihtsam otsida mingi doonorauto.Päris mitmed asjad tuleb välja vahetada.
Eks peab lihtsalt silma peal hoidma kui mingi kõksuga 124 -4,2 kuskil soodsa hinnaga müüki kukub(või saksast vaatama).
Siis hea mugav lihtsalt vajalik ümber tõsta.
Muidu otsin ja sebin ennast siniseks.