14-10-2007, 03:46 PM
nunii, nüüd olen kahe samasuguse Mercedes-Benz omanik.
Lendasin huvipärast uuega lambist ülevaatusele, et eks näis kas miskit vaja nikitseda ka. Puhtalt läbi. Ülevaataja imestas veel, et selliseid tanke tänapäeval enam ei tehta. Tühikäigul(eriti külmalt) tuleb mootorivibra kergelt salongi - tekib nagu kumin(mootor käib ühtlaselt ei hüppa/karga). Samasugune kumin oli ammu-ammu ford escortiga kui viimasel mootorit vahetasime ja mootoripadja poldid liiga tihkelt kinni said. Kas võib olla, et mootoripadi/padjad väsinud? Ehk kellelgi olnud sama olukord.
Selle teema alguses olevate piltidega ei saa muidugi uut nunnut võrrelda, uuel on kollased suunad, originaalkilbid(potikaaned) jne. Linnas ja maanteel on muidugi super kimada - auke nagu ei olekski(teisel nunnul 205/55/16 all ja vedrud ka jäigemad - loeb auke paremini).
Lendasin huvipärast uuega lambist ülevaatusele, et eks näis kas miskit vaja nikitseda ka. Puhtalt läbi. Ülevaataja imestas veel, et selliseid tanke tänapäeval enam ei tehta. Tühikäigul(eriti külmalt) tuleb mootorivibra kergelt salongi - tekib nagu kumin(mootor käib ühtlaselt ei hüppa/karga). Samasugune kumin oli ammu-ammu ford escortiga kui viimasel mootorit vahetasime ja mootoripadja poldid liiga tihkelt kinni said. Kas võib olla, et mootoripadi/padjad väsinud? Ehk kellelgi olnud sama olukord.
Selle teema alguses olevate piltidega ei saa muidugi uut nunnut võrrelda, uuel on kollased suunad, originaalkilbid(potikaaned) jne. Linnas ja maanteel on muidugi super kimada - auke nagu ei olekski(teisel nunnul 205/55/16 all ja vedrud ka jäigemad - loeb auke paremini).
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest