09-10-2007, 06:59 PM
ralak Kirjutas:Föön on inimeste keeles turbo jah, lihtne ja loogiline.
Kunagi mingi seltskond hakkas ka seda ökotoru fööniks kutsuma, vidin mis kasutab osa väljalaskegaasidest uuel ringil pääris hea kasuteguriga, mistõttu 3,0 diisel sõidab maanteel vajaduse korras 5,5 liitriga ning keskmiselt 6,5-7,5 kanti (endal selline pill olemas). Pole vajadust eelistada 2,0/2,5 diisleid
just, andestust kui jutt veidi segaseks jäi.
suvel mõõtsin küttekuluks 6,5L/100km(tanklast paak ääreni, odokas nulli ning siis paljude kilomeetrite möödudes uuesti paak ääreni)
Praegu olen mõõtnud 7,5L/100km, sest suht palju linnas kimamist.
NB! Tegemist on automaatkastiga. Tekib tõesti küsimus, milleks on 2,0 ja 2,5d

üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest