24-09-2007, 09:15 PM
Mõõdetud sai Throttle Body Sensor takistust.
Kas sellel mudelil peab toimima se potekana või lihtsalt on-off ehk idle-full throttle.
Pin 1,2,3.
kui mõõtsin andurit, siis
pin1-pin2 vahel on lühis tühikäigul - gaasi andes ühendus kaob.
pin2-pin3 vahel on lühis täisgaasil - muudel juhtudel puudub ühendus.
Pin1-pin3 vahel puudub igasugune ühendus.
Kui mõõtsin andurini tulevat kaablit -> süüde sees, pistik anduri küljest ära, siis:
pin1-pin2 vahel on 13,x Volti
pin2-pin3 vahel on 13,x Volti
Pin1-pin3 vahel 0 volti.
Kas nii peabki olema?
Neti järgi leidsin, et ajust peaks tulema 5volti. Ning TPS peaks toimima potekana, et ajule öelda, mis asendis on gaasipedaal.
Teine probleem see, et õhukulu mõõtja takistus ei ole pidev, vaid hüppab gaasi algfaasis.
Kas saab neid mõlemat potekat ka puhastada???:confusedangry:
Kas sellel mudelil peab toimima se potekana või lihtsalt on-off ehk idle-full throttle.
Pin 1,2,3.
kui mõõtsin andurit, siis
pin1-pin2 vahel on lühis tühikäigul - gaasi andes ühendus kaob.
pin2-pin3 vahel on lühis täisgaasil - muudel juhtudel puudub ühendus.
Pin1-pin3 vahel puudub igasugune ühendus.
Kui mõõtsin andurini tulevat kaablit -> süüde sees, pistik anduri küljest ära, siis:
pin1-pin2 vahel on 13,x Volti
pin2-pin3 vahel on 13,x Volti
Pin1-pin3 vahel 0 volti.
Kas nii peabki olema?
Neti järgi leidsin, et ajust peaks tulema 5volti. Ning TPS peaks toimima potekana, et ajule öelda, mis asendis on gaasipedaal.
Teine probleem see, et õhukulu mõõtja takistus ei ole pidev, vaid hüppab gaasi algfaasis.
Kas saab neid mõlemat potekat ka puhastada???:confusedangry: