06-09-2007, 08:31 PM
Andres65 Kirjutas:meego Kirjutas:Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .
Esimese laksuga ikka topeltnorm, siis filtrid vahetusse ja edaspidi rahulik. Diislil olen kasutanud Bell´i kütuselisandit Dee-Zoll (bensukatele samalt firmalt Mixi-Go). Kui pole kaua kasutanud, siis esimese hooga küttefilter umbes aga pärast pole filtris tükil ajal mingit mustust ega vett näha. Filtrit vahetan iga teine õlivahetus (30000 km)
Diislil võib selline käitumine viia küttepumba remondini, sest osa peenemat s*tta läheb filtrist läbi ja küttepumbale see ei mõju hästi! Sedasi võib käituda kui mitu filtrit järjest. Mul uuematel põllumajandus tehnikal on mitu filtrit järjest, vahetame regulaarselt aga viimases filtris on ikka s*tta!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678