06-09-2007, 03:44 PM
Sulo Kirjutas:andrer Kirjutas:Werewolf Kirjutas:andrer Kirjutas:minu E250d arendab kirjade järgi 83kW...
Kui tegu turbopilliga siis küll 83 jah.
Kusjuures ei ole turbot! 95' aastal pandi osadele juba kurvasilmse mootorit peale, mis on 2 nukaga, ilma turbota ja 83kW.
Vt. ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3248
Arvan et ei pandud neid mitte punnudele vaid ikka ellkõige W202 peale. Ja need ei ole nii töökindlad kui vanemad 250D.
Anomaaliaid täis.......ühte õnnetut just kohtasin mis lambist käima ei länud ja siis jälle läks! Keegi ei tea mis häda. Nagu CDI juba
83kW 20-klapilist 2,5 vabalthingavat pandi peale viimased w124, esimesed w210 ja ka w202.
100kW 24-klapilist 3,0 vabalthingavat viimased W124, esimesed w210. Turboga 3-ne mootor on eraldi teema 130kW ja ainult w210 peal ning mu kõige lemmikum neist :bigsmile:
Õige ta on, liigpalju sõitnud või hooldamatta mootorist võib saada õudusunenägu. Veninud kett teeb palju pahandust, ülimadalad surved osades silindrites, mingi kamm nende rohkete klappidega ning alguse saavadki käivitumisraskused. Kui õigel ajal asja ei süvene ja tuld edasi antakse pidi mingi metalne tärin 4000 pöörde juures mootorisse tekkima. Täpsemat infot kahjuks pole, mis siis lahti, ent selliste muredega on autosid remondis olnud.
Täielik OT muidugi.
setud sõitsid seciga