23-07-2007, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2007, 01:32 PM ja muutjaks oli Priit.)
malco Kirjutas:keema läkski arvatavasti seepärast, et see vent ei jahutanud, see kondi vent. Kuigi mulle öeldi, et see vaha vent ise peab tegelt asja ära jahutama, et kondi ventikad lähevad ainult siis käima, kui tegu on avariiolukorraga, kui mootor tõesti väga kuumaks läheb. Aga nuh, kuna see vaha sidur(wisco) ka läbi omadega oli, siis mai imesta, et see kai töötand. Mis siin enam imestada, et keema siis läheb...Kui radika kork survet maha ei lase, on keemistemperatuur just kõrgem, aga võimalus mõni lõdvik lõhki lasta. Keema võib just siis minna, kui kork ei pea survet.
võimalik, et ka radka kork ei lasnud survet maha.. ka variant
rootor oli ka päris.. "ilus"
Ventikate osas Mercedes-Benz kohta ei tea, aga kõigil (minu poolt nähtud) uuematel kliimaga autodel käivad lisaventilaatorid vähegi soojema ilmaga. Ei tahaks hästi seda juttu kondiventilaatorite osas uskuda.
Kui pea oli juba maha käinud ja ketid-tallad vahetamata jäetud Sinu kirjeldatud seisus, ei tahaks selliste "spetsialistide" tööd kommenteerida.
Igatahes kaastunne ja paksu rahakotti.