17-07-2007, 10:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2007, 03:21 PM ja muutjaks oli malco.)
Tere kõik see Mersupere.
Minu valdusesse on nüüd sattunud üks natuke õnnetu mersuke. Leidsin ka vana Kerdi teema üles ja tundub, et asi tõesti oli okei ( http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=374 )
Kerdi pildid, loodan, et Sa ei pahanda, lihtsalt auto ple enda käes suurt olnud, kuna ta seisis ja järgmine peatus oli remondikoda, kus ta siianii istub süda laiali.
Auto ost oli minujaoks üsna kiire seekord, kuna tegu oli tuttavaga siiski, ei hakanud väga süvenema ja ei näinud ka põhjust, miks seda tegema peaks. Igaljuhul ostu ajal siis olin tlnas, tlnast pidin hpsallu minema, sealt pärnu ja siis tartu tagasi(tartu inimene olen ise). Kui aga tlnas tiba juba sõitnud olin(tähendab sõitsin linna, kuna ost oli linnast väljas teatud põhjustel). Eniveis, niikui linna jõudsin, vtsin, et temp tõuseb kudagi imelikult kõrgele. Mõtlesin algul, äkki tal lähebki(ei ole kunagi varem mersut omanud), et see normaalne.
Aga kui osuti juba sinna 110ne juurde jõudis ja kapoti alt suitsu tulema hakkas(tlnas logish seal ehitati ja oli ummik kah), siis pani juba väga tõsiselt muresse ja parkisin kiiremas korras end Ülemiste parklasse, kus ka Kerdilt, kes mind väga asjalikult assisteeris, abi sain, aitäh sulle.
Eniveis.. asjast endast.
Koju jõudsin, jätsin auto seisma ja hakkasin vigu otsima. Erinevate remondimeeste juures käiduna langes pea suht madalale. Silberist öeldi, et asi läeb nii kalliks, et ma otsiks odavama koha :bash:
Kapoti tegi korra korda mul silberis, aga siis lakkas too ka jälle töötamas :biggergrin: (kapott ei taha lahti tulla)
Eniveis, nädal aega otsisin ja puurisin, mis saab, ja otsapidi Astromotosse ta viisin, kuna see firma mul omal ka klient on. Poisid võtsid samal päeval kohe ette, mujal oleks pidanud 2-3nädalat ootama, mul ple seda aega, mul on autot vaja krt võtaks.
Astromoto võttis auto põgusalt üle ja ma ei hakka siinkohal ütlemagi, mis nad asajst arvasid. Rääkisin jälle endise omanikuga ja ta arvas, et see bull**** on, mida mulle öeldi. Ise ka ei suutnud uskuda.
Igaljuhul, tellisin ära kõik tihendid, v.a. alumine sari. ja nüüd ka asjad käes. Samuti tellisin ära ette uued ventikad koos kojaga, mis peaksid jõudma minuni kuskil 25ndal sel kuul - viimane peakski olema põhjus, miks moto keema läks(ventikas oli üks nii kinni kiilunud lihtsalt).
Ühesõnaga, kui hästi läheb, siis pääsen aind kaane lihvimisega.
Praegu siis vahetusse ventikad, ülemine tihendisari(sääred, kamber, kaan, kolled jne), gen. rihm ja valmis on ka ennast pannud juba ka moto õlifilter, ja kastifilter.
Siit ka küsimus: mis õli kasutada? Niipalju kui välja suutsin puurida, on mesale ATF II sobilik sisse kallata. Ning motosse 5W40 või 10W40.
Kuna mul eelmistest autodest kodus veel 5W40 järel vähe, siis panen vist täissündi, jääb, mida peale kallata.
Olen ma õigel teel?
P.S.
Õudsalt tahaks mersuomanike arvamusi selle remondi kohta.
Faktid:
mootor on kuuma saanud, kaan VÕIB olla kõver, see selgub lähipäevil nüüd. Mootor peaks olema piisavalt tugev, et mingi 600 heppa originaalina vastu pidada, on võimalik, et seal on kapitaalsemat midagi segi löönud?
Tervitustega ja lugupidamisega,
hetkel mersuta mersuomanik malco
Minu valdusesse on nüüd sattunud üks natuke õnnetu mersuke. Leidsin ka vana Kerdi teema üles ja tundub, et asi tõesti oli okei ( http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=374 )
Kerdi pildid, loodan, et Sa ei pahanda, lihtsalt auto ple enda käes suurt olnud, kuna ta seisis ja järgmine peatus oli remondikoda, kus ta siianii istub süda laiali.
Auto ost oli minujaoks üsna kiire seekord, kuna tegu oli tuttavaga siiski, ei hakanud väga süvenema ja ei näinud ka põhjust, miks seda tegema peaks. Igaljuhul ostu ajal siis olin tlnas, tlnast pidin hpsallu minema, sealt pärnu ja siis tartu tagasi(tartu inimene olen ise). Kui aga tlnas tiba juba sõitnud olin(tähendab sõitsin linna, kuna ost oli linnast väljas teatud põhjustel). Eniveis, niikui linna jõudsin, vtsin, et temp tõuseb kudagi imelikult kõrgele. Mõtlesin algul, äkki tal lähebki(ei ole kunagi varem mersut omanud), et see normaalne.
Aga kui osuti juba sinna 110ne juurde jõudis ja kapoti alt suitsu tulema hakkas(tlnas logish seal ehitati ja oli ummik kah), siis pani juba väga tõsiselt muresse ja parkisin kiiremas korras end Ülemiste parklasse, kus ka Kerdilt, kes mind väga asjalikult assisteeris, abi sain, aitäh sulle.
Eniveis.. asjast endast.
Koju jõudsin, jätsin auto seisma ja hakkasin vigu otsima. Erinevate remondimeeste juures käiduna langes pea suht madalale. Silberist öeldi, et asi läeb nii kalliks, et ma otsiks odavama koha :bash:
Kapoti tegi korra korda mul silberis, aga siis lakkas too ka jälle töötamas :biggergrin: (kapott ei taha lahti tulla)
Eniveis, nädal aega otsisin ja puurisin, mis saab, ja otsapidi Astromotosse ta viisin, kuna see firma mul omal ka klient on. Poisid võtsid samal päeval kohe ette, mujal oleks pidanud 2-3nädalat ootama, mul ple seda aega, mul on autot vaja krt võtaks.
Astromoto võttis auto põgusalt üle ja ma ei hakka siinkohal ütlemagi, mis nad asajst arvasid. Rääkisin jälle endise omanikuga ja ta arvas, et see bull**** on, mida mulle öeldi. Ise ka ei suutnud uskuda.
Igaljuhul, tellisin ära kõik tihendid, v.a. alumine sari. ja nüüd ka asjad käes. Samuti tellisin ära ette uued ventikad koos kojaga, mis peaksid jõudma minuni kuskil 25ndal sel kuul - viimane peakski olema põhjus, miks moto keema läks(ventikas oli üks nii kinni kiilunud lihtsalt).
Ühesõnaga, kui hästi läheb, siis pääsen aind kaane lihvimisega.
Praegu siis vahetusse ventikad, ülemine tihendisari(sääred, kamber, kaan, kolled jne), gen. rihm ja valmis on ka ennast pannud juba ka moto õlifilter, ja kastifilter.
Siit ka küsimus: mis õli kasutada? Niipalju kui välja suutsin puurida, on mesale ATF II sobilik sisse kallata. Ning motosse 5W40 või 10W40.
Kuna mul eelmistest autodest kodus veel 5W40 järel vähe, siis panen vist täissündi, jääb, mida peale kallata.
Olen ma õigel teel?
P.S.
Õudsalt tahaks mersuomanike arvamusi selle remondi kohta.
Faktid:
mootor on kuuma saanud, kaan VÕIB olla kõver, see selgub lähipäevil nüüd. Mootor peaks olema piisavalt tugev, et mingi 600 heppa originaalina vastu pidada, on võimalik, et seal on kapitaalsemat midagi segi löönud?
Tervitustega ja lugupidamisega,
hetkel mersuta mersuomanik malco
W124 CE32 AMG