03-06-2007, 01:02 PM
tank Kirjutas:Tervist kolleeg.Igati viimase peal w116. Pikk kere ja v8 moto.Rohkem ei oskagi soovida.Värvus on juba maitseasi.Üldse see w116 on viimane klassik.Järgmine mudel(w126) on juba plastmassi täis.
Tahtsin küsida kuidas selline võimas isend sinu kätte sattus ja kus tema lähiajal(loodetavasti) ringi vurama hakkab?Saab ka teda Eestis näha? Siin riigis eriti 6,9l pikad Mersud ringi ei liigu.
Ja see 6,9l moto on omaette väärtus-väga haruldane ja võimas.
Kas tehnilises passis on kirjas 4,5l või 6,9l?
Kuidas nivookad toimivad? Kas kergitavad ka nina või ainult saba?Töötavad nad õli või õhuga?
Igatahes edu sulle ja muretuid,rõõmsaid km-eid.
Tervist sullegi.
See auto sattus minu kätte peale ca 10 aastast otsimist,mul kunagi oli 2 w116 mersut.. mõlemad väljast identsed,tumeroheline metallic sees roheline sametsisu.Üks oli 450 sel 4,5 ja teine 6,9.Ajad muutusid mersud eriti kasutust ei leidnud ,sai nad maha müüdud....
Peale seda on mõte olnud,et mingi aeg ostan omale uuesti 6,9.Lõpuks leidsingi sellise millel hind oli vastuvõetav ja seisukord täiesti originaal jne.... polnud pikka mõtlemist otsus oli Koheselt tehtud
Plaanis on auto suve jooksul korralikult käima saada,kas veel ka tänavakõlbulikuks eks seda on hiljem näha. kunagi kui kõik asjad toimima saab siis plaan auto eestis arvele võtta.
Tehnilises passis on kirjas :450 sel 6,9
Nivoo kontroll on hetkel surnud jälle,tõstab esi ja tagaotsa umbes sama nagu citroenidel.Töötavad nad õli vs gaas
![[Pilt: 85-1.gif]](http://www.m-100.cc/6point9/books/mbv8/85-1.gif)
![[Pilt: 85-2.gif]](http://www.m-100.cc/6point9/books/mbv8/85-2.gif)
![[Pilt: 450sel69-6.jpg]](http://www.pruebas.pieldetoro.net/web/fotos/fotospruebas/fotos9/450sel69-6.jpg)